Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos puukotettu tyttö oli koulukiusaaja niin toivottavasti

Vierailija
10.01.2012 |

saa rangaistuksen siitä. Aiheutti monelle ihmiselle tuskaa jos oli osasyyllinen koko tapahtumaketjuun.

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostosta ei tämä maailma parannu. Maailma on täynnä sitä. Minua kiusattiin 9 vuotta ja pyhä päivät päälle. Kova tuomio. Syyksi ovat sanoneet etten koskaan puolustan itseäni millään tavalla. Minunkin lääkkeeni oli kosto ja uskoin siihen yli 15-vuotta kunnes annoin anteeksi. Kuten otsikko sanoo taustalla soi Metallican biisi. Em. vaatii ihmiseltä paljon mutta tappamiseen ja väkivaltaankaan en usko. Pitää löytää uusia tapoja ajatella silloin kun mikään muu ei tehoa. Minun tielleni sattui viisas ihminen. Haluaisin auttaa jos voisin jotakuta toista. Haluaisin siirtää saamani viisauden eteenpäin.

Vierailija
2/84 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puukottajan oma syy se rikos on edelleenkin, koska edes kiusattu tai kaltoinkohdeltu täysjärkinen ihminen ei ala tökkimään ärsyttäviä luokkakavereita puukolla lukiossa kesken tunnin.

Monikin on joutunut elinaikanaan kiusatuksi ilman mitään syytä tai joutunut riitoihin ihmisten kanssa. Ikävä kyllä vastoinkäymiset kuuluvat elämään ja kaikki eivät aina tule toimeen, mutta rasittavien ihmisten puukottaminen ei siltikään ole oikeutettua tai ymmärrettävää. Puukotuksen uhri on edelleenkin uhri oli taustalla mitä tahansa.

Henkisellä väkivallalla pystytään murtamaan ihmisen koko mielenterveys ja minuus ja viedä mahdollisuus minkäänlaiseen onnelliseen elämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miettikää OMAN lapsenne kohdalle, että joutuisi kiusatuksi JOKA IKINEN PÄIVÄ koulussa ja koulumatkalla VUOSIKAUSIA mm seuraavasti

- hakataan vähintään kolmesti viikossa

- kaikki omaisuus rikotaan/tuhotaan, erityisesti jos on jotain uutta/hienoa

- syljetään naamalle, vaatteisiin, vaatteet/reppu tuhritaan ulosteisiin

-levitetään vaikka mitä iljettäviä perättömiä huhuja

- kukaan ei koskaan suostu pariksi ryhmätöihin tmv, liikkatunnilla ei huolita joukkueeseen

Tuossa vaan muutama esimerkki,miten mun veli kidutettiin vuosien saatossa hitaasti hengiltä.

vanhemmat yritti puuttua,mikään ei koskaan lopulta auttanut,pahensi vain.

t. se jonka veli tappoi itsensä 15vuotiaana vuosikausien koulukiusaushelvetin jälkeen, ja voin kertoa että todellakin toivon joka päivä että olisi mieluummin vaikka puukottanut joka ikisen niistä kiusaajistaan kuin hirttänyt itsensä!

äitimme sekos tuosta taas niin että joutui suljetulle lopulta ja isästä tuli alkkis.Mä vaan loppuikäni masentunut.

En osaa muuta sanoa, olen kauhean pahoillani sinun ja perheesi puolesta.

Vierailija
4/84 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi poljetusta ihmisestä voi tulla arvaamaton.

Kiusaajien tulee tietää oma vastuunsa tässä tapauksessa. Toivon, että näitä kiusattuja ei nyt aleta taputella päähän, vaan heidät erotetaan oppilaitoksesta ja ohjataan hoitoon, sama koskee myös puukotuksen uhria.

Vierailija
5/84 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset ovat hyvin hiljaisia, itseensäsulkeutuvia jne. Joku teko voi katkaista niinsanotusti sen kamelin selän näiltä ihmisiltä ja silloin tulee rumaa jälkeä. Luokkatoverit eivät ole käyttäytyneet itsekään korrektisti poikaa kohtaan, joten nyt katsotaan seurauksia.

Jos joku tulisi minulle aukomaan päätään, se ei hetkauttaisi minua mitenkään, mutta taivas varjlkoon sitä ihmistä, joka ottaisi kiusankohteeksí lapseni, tai jonkun muun heikomman yksilön. Silloin olisi helvetti irti.

Vierailija
6/84 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää välittäkö!!!!

Tähän on turha alkaa kommentoimaan :)

Vierailija
7/84 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
8/84 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö vain istui lähimpänä ovea josta poika tuli!

Vierailija
9/84 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin koko tämä tapahtumaketju taitaa olla tuolle tytölle jo tarpeeksi rangaistusta, muistaa varmasti loppuelämänsä...

Vierailija
10/84 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole.

Vierailija
11/84 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö meni väliin, kohteena oli toinen poika. Tyttö oli täysin sivullinen,

Vierailija
12/84 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raukka ei kuitenkaan kostanut näille vaan sille joka ekana osui tielle.

Vierailija
13/84 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittakaa linkkiä jossa kerrotaan että tyttö oli kiusannut puukottajaa..

vai mistä niin päättelette?

Vierailija
14/84 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja korostettu että nimenomaan uhri oli kohde.

Vierailija
15/84 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja korostettu että nimenomaan uhri oli kohde.

Vierailija
16/84 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tuo uhri kenties riitakumppanin tyttöystävä?

Vierailija
17/84 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei vaan enemmän alkaisi kiusaamaan

Tosin koko tämä tapahtumaketju taitaa olla tuolle tytölle jo tarpeeksi rangaistusta, muistaa varmasti loppuelämänsä...

Vierailija
18/84 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tuo uhri kenties riitakumppanin tyttöystävä?

Vierailija
19/84 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut 9 vuotta pahasti koulukiusattu

en haluaisi että kiusaajiani kukaan menisi puukottamaan eikä itsellä ole tarvetta

se tosiasia, että minulle on tehty henkisesti ja fyysisesti väkivaltaa ei tee minusta väkivaltaista eikä kusipäätä ja siitä olen äärimmäisen ylpeä

Vierailija
20/84 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut kiusaajan tyttöystävä tms.. Teillähän on aivan sairaita mielipiteitä, huh huh..