Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen koulukiusattu, haluatko kysyä jotain?

Vierailija
10.01.2012 |

Takana 9 v henkistä ja fyysistä mättöä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukiusattu, kiusaaminen oli tosin vain sanallista kun olin niin ujo. Loppui vasta seiskalla kun päätin vaan uskaltaa sanoa takaisin. Keksivät sitten uuden kohteen.. =/

Vierailija
2/4 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

loppunut missään vaiheessa koulua. Ei oikein mun päässäni vielä silloinkaan kun ysiluokka loppui. Vasta yli kolmekymppisenä, silloin sain pääni järjestykseen.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin se kannattaa pitää mielessä , että kiusatuksi tuleminen EI ole omaa syytä, koska jokaisella on oikeus olla oma yksilönsä tässä maassa.

Se on aina kiusaajan ja kiusaajan hovin vika, jopa opettajan vika jos se tapahtuu koulussa. Heidän yksilönoikeus taas sallii ilkeän käytöksen toisia ihmisiä kohtaan mutta ei heitä itseään kohtaan.

Eräs kiusattu pääsi alemmuuden tunteesta eroon kun teki itselleen selväksi mitä ihmeen väliä on porvoolaisen mielipiteestä. Mitä se minua liikuttaa mitä porvoolainen ajattelee minusta tai kenestäkään -ei yhtään mitään!

Vierailija
4/4 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietoisesti ja omasta aloitteestani kohdannut pahimman kiusaajani ja nähnyt aikuisena, kuinka pieni ja onneton ihminen hän on. Sen jälkeen asia ei ole minua kovin paljoa vaivannut.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi