Onko täällä akateemisia, jotka käyvät Lidlissä ruokaostoksilla?
Kommentit (37)
Tasottomuudestani kertoo lisäksi se, että karppaan. Lidlissä on karpille hyvin tuotteita. 35 v. FM.
Täällä yksi akateeminen kotiäiti, joka käy Lidlissä ihan hintojen vuoksi. Jos kerralla säästää sen, mitä S-ryhmältä saa bonuksia kuussa, niin kannattanee käydä.
Enimmäkseen käymme S-ryhmän kaupoissa, mutta välillä käymme myös Lidl:ssä.
t. KM & KTM
ihan hyvin, jos siellä olisi paremmat luomuvalikoimat. Joskus ostan Lidlin luomuomppuja, jos ei-akateeminen mieheni haluaa käydä siellä.
Tää humanisti-FM käy Litukassa ostoksilla. Ja voitkos kuvitella, eilen lähi-Lidlissä piipahtaessani törmäsin paitsi yhteen toiseen maisteriin myös peräti saman alan tohtoriin, professorismieheen.
Uusköyhälistöä vissiin tällä alalla ollaan, heh... ;)
Tää humanisti-FM käy Litukassa ostoksilla. Ja voitkos kuvitella, eilen lähi-Lidlissä piipahtaessani törmäsin paitsi yhteen toiseen maisteriin myös peräti saman alan tohtoriin, professorismieheen.
Julkisuudessa säännöllisesti esiintyvää professorismiestä minäkin näen usein Lidlissä.
Julkisuudessa säännöllisesti esiintyvää professorismiestä minäkin näen usein Lidlissä.
Osuitpa oikeaan! Kyse voi hyvinkin olla samasta tyypistä. Tässähän saa kohta jo pelätä, että itsekin paljastuu Lidlissä käyväksi myös IRL...
vaan ihan työvoimapoliittisenkoulutuksen saanut ja tienaan 39tuhatta euroa/vuosi. Käyn Lidlistä ostamassa kissanruokaa. Ja joskus tarttuu jotain muutakin matkaan...
Julkisuudessa säännöllisesti esiintyvää professorismiestä minäkin näen usein Lidlissä.Osuitpa oikeaan! Kyse voi hyvinkin olla samasta tyypistä. Tässähän saa kohta jo pelätä, että itsekin paljastuu Lidlissä käyväksi myös IRL...
Olen bongannut myös suomalaista suosivan Olavi Mäenpään siellä. Itäharjulla käy yliopistoväkeä paljon.
Vakiokauppani ovat Stockmann, Siwa ja Lidl.
Onko täällä akateemisia, jotka käyvät linnanmäellä?
Onko täällä akateemisia, jotka käyvät saunassa?
Onko täällä akateemisia, jotka syövät pähkinöitä?
Käyn usein paikallisessa Liiterissä. Tykkään etenkin suklaista, jäätelöistä ja kahvista siellä. Myös vessapaperit kelpaavat mainiosti, samoin kaikki mahdolliset pesuaineet.
sekä nyt uudesta paistopisteestä leivonnaisia. Paistopiste on ollut parasta Lidlissä pitkään aikaan. Tuoretavaraa en banaania lukuunottamamatta osta juuri koskaan, sillä lähi-Lidlissä on vihannespuolessa säilytysongelmia mikä näin kasvissyöjää harmittaa suuresti. Koulutukseltani olen tuplamaisteri.
Täytyy sanoa, että hiukan olin minäkin hämmästynyt, kun näin toisen oppiaineeni proffan samassa Lidl-jonossa kuin minä. Saman herran olen nähnyt Prismassa sekä Hakaniemen kauppahallissa, joten ei tuo Lidl välttämättä valikoidu kaupaksi pelkän halpuuden vuoksi. Esim. minulla se on lähin kauppa.
...tällaiselle aloittelevalle karpille? :) Mitä Lidlistä kannattaa ostaa ennemmin kuin muualta?
Tasottomuudestani kertoo lisäksi se, että karppaan. Lidlissä on karpille hyvin tuotteita. 35 v. FM.
se on lähellä, ja sieltä on kätevä hakea ne halvat bulkkikamat mitä meillä menee.
juustoja, kauden vihanneksia, kotimaista broileria ja muuta lihaa. Ja tietty tummaa suklaata :D
Olen 30 v. DI ja suosin Lidliä.