Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poika puukotti tytön teholle koulussa, ajoi päin rekkaa ja kuoli. Tänään Etelä-Pohjanmaalla.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitettu

Vierailija
22/27 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi myös rekkakuski sairaalaan ja varmasti henkisesti tälle todellla kova paikka. Ainut positiivinen osa uutisessa oli se että puukottaja kuoli. Ei ole enää kenenkään uhkana tulevaisuudessa.

Paljon vetoa, niin joku taho keksii kyllä syyttää rekkakuskia liikenteen vaarantamisesta tms., näinhän se aina menee kun raskas ajoneuvo on osallisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehei, en kosta kellekään, mutta en mielistele enkä halua olla miellyttävä. Eli oon se totinen paska joka laukoo mielipiteitään, sammakoita suustaan. Enkä ole sinut sen kanssa että minua kiusattiin koulussa aina lukion alkamiseen asti. Kukaan ei puolustanut, ei edes vanhemmat sisarukset, päinvastoin keksivät uusia nimityksiä muiden mukana. En hyväksy kiusaamista ja olen omia lapsiani ohjannut näkemään hyviä puolia jokaisesta. Olen myös sanonut että ketään ei tarvi mielistellä hyväksynnän toivossa. Maailma on paska paikka ja koulu syvältä. Mitäkö niistä kiusaajista on tullut?? Pikkukymppjä, alupäälliköitä, tiiminvetäjiä eli jatkavat kiusaamistaan. Olen toimistosihteeri ja ikävä ihminen.

Vierailija
24/27 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sano tätä pahalla, mutta oikeesti sun olis helpompi elää, kun pääsisit irti vihakierteestä. Olisit lapsillesikin parempi esimerkki siitä, miten ihmisiä kohdellaan. Ettei heistä tulisi samanlaisia laukojia. Vaikka niitä totuudentorvia pelätään, niitä myös inhotaan, eikä niitten seuraa kukaan kaipaa vapaa-ajallaan. Sellaistako mallia ja tulevaisuutta halua lapsillesikin? Lattiamaton ja sen ikävän kusipään välillä on paljon vaihtoehtoja = ) Siks toiseks rivien välistä paistaa ihan hyvä tyyppi...

Vierailija
25/27 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellisessä maailmassa pimahtanut kiusattu vain hakkaisi/puukottaisi/ ampuisi ja samalla vammauttaisi vain ja ainoastaan nämä kiusaajat siihen kuntoon, että jäisivät henkiin, mutta saisivat itse kokea, miltä tuntuu kantaa loppuelämänsä vammoja ja arpia.

Ongelma näissä kiusaamistapauksissa vain on, että nämä kiusaajat voivat luoda kontrolloimattoman purkauksen kuten on muutaman kerran käynyt. Ja syyttömät kärsivät.

Suurin osahan kiusatuista vain kärsivät ilman mitään todellista mahdollisuutta "kostoon" eikä vähiten siksi, että ovat normaaleja ja moraalisia ihmisä, jotka eivät tahallaan vahingoita toisia ihmisiä (mikä taas ei ole ongelma näille kiusaalille).

Vierailija
26/27 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritäkö kertoa että kiusaajiin kuului myös tämä tyttö. Oli miten oli tämän asian laita.

Pointti mun viestissä on tämä: KIUSAAJAT HERÄTKÄÄ!!

On hirveen paha mieli kaikkien osalta, joka omalla tavalla joutuu nyt taistelemaan nyt eteenpäin tän asian kanssa. Enkelitä heille!

Vierailija
27/27 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea katsoa ku oma rakas kärsii

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä