Poika lähti tänään armeijaan..
Onhan se jo aikuinen 20 v, mut silti jotenkin riipasee :D
Toivottavasti ei ihan kamalat paukkupakkaset alkais, kun Sodankylän metsiin joutuu metsäleireille.
Kommentit (26)
Netistä löytyy hyvää droonimatskua sotapojista.
Voihan se äitejä kirpaista kun nykyisin on se yhteismajoitus. Pojat jyskyttää tuvan tyttöjä läpi yön ja äiti voi vain korvat punaisena miettiä mitä siellä tapahtuu.
Eipä tuosta tiedä, mitä siellä kenestäkin tulee. Yksi tupakaverini alkoi kuukauden sisällä viiltelemään itseään, söi jollain pillereillä itsensä sekavaksi harvase ilta, lakkasi lopulta myös syömästä ja lopulta vietiin hoitoon, kun kertoi ampuvansa koko porukan, kun saa aseen käteensä. Tullessaan oli ihan normaalin oloinen tapaus ja päässyt lukiosta laudaturin papereilla.
Halusi itse mennä?
Jos näin on, niin ok.
Vierailija kirjoitti:
Mut minun poikani ei suostunut, vaan valitsi sivarin. Olisin haluunnut, että vähän miehistyisi ja oppisi petamaan sängyn.
Taitaa olla poikasi samaa lajia kuin valitettavan moni muu: Ei osaa pestä pyykkiä, tiskata, imuroida tai lakanoita vaihtaa. Huonosti käy kun yksin muuttaa.
Niin sen täytyy olla, kun mä nainen 51v en petaa sänkyäni, niin en mä varmaan tekee mitään muutakaan. :D
Ohis
Ap laitoitko evästä reppuun?