Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumman valitsisit minuna?

Vierailija
09.01.2012 |

Olen ns. kirveellä veistetty kasvonpiirteiltäni. Painoin kauan 52 kg, mutta nyt paino noussut tuonne 66-68 kiloon. Olen 169 cm pitkä. En ole mitenkään hirveä sotanorsu tässä painossa, paino jakaantuu suht kauniisti, mutta entiseen verrattuna toki selkeästi painavampi. Mutta plussaa on se, että piirteeni kasvoissa ovat pehmeämmät ja kauniimmat eikä tissien koostakaan ole valittamista. ;)

Kumman siis minuna valitsisit: olisit muodikkaasti hoikka vai muodokkaasti hyvännäköinen?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki laihduttajat ei tajua, että laihdutus ei tee kaikista kaunista. Sopiva pyöreys pukee osaa ihmisistä ja he näyttävät paremmilta hieman pyöreinä kuin langan laihoina.

Vierailija
2/5 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä veikkaan että tämä nykyinen painosi, kun sanot noin että piirteesi ovat kauniimmat. Sinua näkemättä valitsisin nykyisen painon, koska painosi on kuitenkin normaali/normaalin ylärajoilla, ja minun mielestäni paras paino, siis missä naiset näyttävät, samoin miehet, on normaalipaino. 52kg on aika vähän. Mutta jos paino/ulkonäkö noin mietityttää, niin tee kompromissi ja nipistä painosta muutama kilo pois, niin silloin saa molemmat :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet kuitenkin "muodikas"?

Vierailija
4/5 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa olo tuntuu paremmalta. Enkä tarkoita vain ulkonäköä, vaan missä painossa tunnet olevasi terveempi, elinvoimaisempi jne. Laihduttaminen pelkän muodin takia ei ole mielestäni fiksua, ellei vähemmästä painosta ole muuten mitään iloa.

Vierailija
5/5 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos tykkää olla alipainoinen, niin sitten se 52 kiloa on ok.

Kyllähän se normaalipainoinen on ainakin esteettisesti kauniimpi kuin alipainoinen.