Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Useamman lapsen tekijä ovat laiskoja ja saamattomia

Vierailija
09.01.2012 |

Pelkäävät, että joutuvat olemaan lapsen kanssa ja tekemään asioita yhdessä. Tehdään sisko/veli, jotta ne voi jättää keskenään "hyvällä omallatunnolla".

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein kaksi lasta ja nyt ne on jo pari vuotta keskenään leikkinyt enkä ole heitä hoitanut, kyllä kotiäitinä olo on helppoa :) :) :) Taidankin tehdä viisi lisää :)

Vierailija
2/9 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään järkee.

T. Yhden lapsen äiti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta ainakin on ihanaa touhuta esikoisen kanssa kaikenlaista (11kk), ja olen 4kk raskaan. ei kyllä käynyt mielessä, että lapset tulevat pienellä ikäerolla siksi, että ei mun tarttisi heidän kanssaan olla..

Vierailija
4/9 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kolme lasta. Olen todella tarkka siitä, että lapset on lapsia ja aikuiset hoitaa lapset. Luonnostaan lapset puuhailevat paljon yhdessä, mutta myös koko perheen voimin pelaillaan yms. yhdessä. Todella ikävää yleistämistä.

Vierailija
5/9 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta ainakin on ihanaa touhuta esikoisen kanssa kaikenlaista (11kk), ja olen 4kk raskaan. ei kyllä käynyt mielessä, että lapset tulevat pienellä ikäerolla siksi, että ei mun tarttisi heidän kanssaan olla..

Vierailija
6/9 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskat hankkii lapsia niin paljon että pitää pari kertaa päivässä tehdä ruuat plus aamu-, väli ym. palat, imuroida, pari kertaa päivässä pyörittää pyykit ja tiskit ja kerran pari viikossa pestä lattiat jne. ja kaikki vapaa-aika menee lastenhoitoon ja kotitöihin.

Jos olisin ahkerampi olisin jättänyt lapset tekemättä niin vois töiden jälkeen vaan istua sohvalle loikoilemaan.

Vierailija
7/9 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli kahteen kertaan jostain syystä viesti :)

Vierailija
8/9 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis totta kai on helpompaa kun on enemmän lapsia :-), pääsee paljon vähemmällä kaikessa...

Vierailija
9/9 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin ne, jotka möllöttävät kotona ja palluttelevat yhtä lasta kerrallaan eivätkä töitäkään tee, jos suinkin voivat sen välttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme