Mies pihtaa ja oma pää kohta sekoaa
Monta kuukautta jatkunut miehen pihtaaminen. Kohta tulen hulluksi, kun ei mitään tapahdu.. nyt olen alkanut jo näkeen unia julkisuuden hyvännäköisestä tapauksesta. Kohta sekoan oikeesti. Miten muilla joiden avioelämään ei seksi kuulu???
Kommentit (19)
Täällä sama juttu ja torjutuksi olen tullut useasti ja itse olen se ketä joutuu tekemään aloitteet lähes aina.En edes muista milloin viimeksi olisi ollut sutinaa peiton alla xD Mitä kauemmin toinen torjuu tai ei ole muutenkaan mitään läheisyyttä niin sitä vaikeampi on enään lähestyä toista..varsinkin kun ei halua tulla enään torjutuksi jonkun tekosyyn takia.Niinpä en jaksa vaivautua edes enään yrittämään mutta hermot menee kun itse olisin aktiivinen ;)
-alhainen libido?
-toinen nainen?
- jos puolisoon huonot välit, ei kiinnosta, mutta onko tämä näin teillä?
Jospa varovasti aloitat jossain vaiheessa hiukan panostamaan ulkonäköön,vaikuttaisko se?
Enhän voi tietää ulkonäköäsi ja laittautumistasi, mutta aikoinaan kävi niin että yksi erilainen, nuorekkaampi pusero kun mulla oli päällä, niin alkoi tapahtumaan miesystävän puolelta..siis synnytyksen jälkeen.
Panostaa itseesi, anna miehesi kärsiä libidon puutteesta (ellei nyt ole joku toinen haavissa, tuossa haluttomuudessa kun voi olla sekin varjopuoli) ja siis ala pukeutua seksikkäästi ja huolitellusti.
Pukeudu siis kiusoittelevasti kotonakin ja meikkaa useammin. Rupea käymään harrastuksissa ja LOPETA SE PASSAUS. Olen siis mies ja ai että ihmettelen mitä ihmeen nössöjä ja kakaroita teillä on miehinä. Aikuinen osaa hoitaa omat juttunsa ja tehdä kotityöt puoliksi.
Jos seksi ei kiinnosta niin se on monesti myös henkistä väsyneisyyttä miehen puolelta. Ongelma on miehen ei sinun naiseudessa. Turhaan sinä otat siitä paineita mutta ensin mainitut vinkit on hyvä tapa testata herääkö miehellä halut kun hieman panostaa seksikkyyteen. Arjen keskellä se voi piristää kummasti ja housuissakin tuntua nostetta jos vaimoa näkee muutenkin kuin verkkareissa tai muuten homssuisessa kokonaisuudessa.
-alhainen libido?
-toinen nainen?
- jos puolisoon huonot välit, ei kiinnosta, mutta onko tämä näin teillä?Jospa varovasti aloitat jossain vaiheessa hiukan panostamaan ulkonäköön,vaikuttaisko se?
Enhän voi tietää ulkonäköäsi ja laittautumistasi, mutta aikoinaan kävi niin että yksi erilainen, nuorekkaampi pusero kun mulla oli päällä, niin alkoi tapahtumaan miesystävän puolelta..siis synnytyksen jälkeen.
Olen yrittänyt kyllä tehdä yllämainitut..tuloksetta. Muutenkin olen siististi pukeutunut yms. Ulkopuolelta saa kyllä huomiota muilta miehiltä muttei omalta aviomieheltä. Pettämään en halua alkaa, mutta en oikeesti tiedä kauanko tällästäkään jaksaa. Kaipaan läheisyyttä ja seksiä suhteeseen ja nyt mies on lopettanut kaiken ihan yhtäkkiä. Sitä kokee itsensä inhottavaksi, kun ei oma mies halua.
Panostaa itseesi, anna miehesi kärsiä libidon puutteesta (ellei nyt ole joku toinen haavissa, tuossa haluttomuudessa kun voi olla sekin varjopuoli) ja siis ala pukeutua seksikkäästi ja huolitellusti.
Pukeudu siis kiusoittelevasti kotonakin ja meikkaa useammin. Rupea käymään harrastuksissa ja LOPETA SE PASSAUS. Olen siis mies ja ai että ihmettelen mitä ihmeen nössöjä ja kakaroita teillä on miehinä. Aikuinen osaa hoitaa omat juttunsa ja tehdä kotityöt puoliksi.
Jos seksi ei kiinnosta niin se on monesti myös henkistä väsyneisyyttä miehen puolelta. Ongelma on miehen ei sinun naiseudessa. Turhaan sinä otat siitä paineita mutta ensin mainitut vinkit on hyvä tapa testata herääkö miehellä halut kun hieman panostaa seksikkyyteen. Arjen keskellä se voi piristää kummasti ja housuissakin tuntua nostetta jos vaimoa näkee muutenkin kuin verkkareissa tai muuten homssuisessa kokonaisuudessa.
Niin kuin aiempaan vastailinkin.. olen siis yrittänyt tuoda lisää seksikkyyttä mukaan, pukeudun muutenkin siististi ja meikkaan sopivasti. Muilta miehiltä tulee ihailua. Miehen passauksen lopetin jo joku aika sitten.
Miehen vehkeitä ei tunnu nostavan mikään ja taas saa olla itku kurkussa, kun ei vaan mikän tehoa.
Kannattaisi mies passittaa lääkärille ja kokeisiin
Sitäkin ehdotin jo. Tuntuu, että hulluksi tässä tulee jos loppuelämä menee kaverisuhteessa(rakastan tietysti miestä niin kuin puolisoa). Pää räjähtää...
ap
Monta kuukautta jatkunut miehen pihtaaminen. Kohta tulen hulluksi, kun ei mitään tapahdu.. nyt olen alkanut jo näkeen unia julkisuuden hyvännäköisestä tapauksesta. Kohta sekoan oikeesti. Miten muilla joiden avioelämään ei seksi kuulu???[/i
Tiedän tunteen. Seksin puute vaikuttaa koko elämän laatuun, näin se vain on. Itsetunto tippuu pikkuhiljaa nollille, kun ei kelpaa.
Jos teillä ennen seksielämä kuitenkin sujunut, niin pitäisi miettiä missä vaiheessa miestäsi lakkasi kiinnostamasta ja mistä johtuu.
Ja nämä asiathan eivät selviä muuten kuin keskustelemalla. Turha arvuutella mitään. Ota asia rohkeasti puheeksi miehesi kanssa ja kerro hänelle kuinka itse koet tilanteen.
Ihmeteltiin silloin asiaa ja ihmetellaan edelleen. Ei voida lahtea siita, etta pitaa hakea sita muualta, kun kotona ei saa. Ollaan taysin ymmalla, kun ei ymmarreta kumpikaan.
synnytyksestä kulunut jo pitkä aika, ja tuntui että minä olen ainoa joka ikinä tekee aloitteita, ja lopulta lopetin kun aina tulin torjutuksi.
Yritin keskisttyä omaan hyvinvointiin ja viihtymiseen, ja mieskin tuntui rentoutuvan mutta ei kuitenkaan johtanut toivottuun tulokseen.
Puhua yritettiin muutamaan otteesen, muista asioista voidaan kyllä keskustella vaikka kuinka monta tuntia mutta tästä aiheesta ei oikein saatu mitään aikaiseksi. Kysyinkin sitten suoraa, että eikö mies enää halua minua/pidä seksikkäänä. Mies ihan hämmästyneenä totesi, ettei siitä tosiaan ole kyse.
On vaan molemmat alettu jännittää kun aikaa on kulunut ihan luvattoman kauan. sitten kun huomaa toisen jännityksen, tekee se tilanteesta entistä hankalamman.
itse sain jotenkin lisää itseluottamusta kun kuulin, että minä en ole ainoa joka jännittää, ja että mieskin vielä haluaa. Päätin, että nyt kuvioihin tulee muutos, ja laitan ykkösprioriteetiksi saada aikaa halailla miehen kanssa. Siis fyysistä läheisyyttä ja toisen hyvänä pitämistä ilman paineita seksiin.
Ja kas kummaa, muutaman halailuillan jälkeen alkoi tapahtua :) tuntui superhyvältä saada taas yhteys mieheen näinkin, oli ollut kova ikävä.
synnytyksestä kulunut jo pitkä aika, ja tuntui että minä olen ainoa joka ikinä tekee aloitteita, ja lopulta lopetin kun aina tulin torjutuksi.
Yritin keskisttyä omaan hyvinvointiin ja viihtymiseen, ja mieskin tuntui rentoutuvan mutta ei kuitenkaan johtanut toivottuun tulokseen.
Puhua yritettiin muutamaan otteesen, muista asioista voidaan kyllä keskustella vaikka kuinka monta tuntia mutta tästä aiheesta ei oikein saatu mitään aikaiseksi. Kysyinkin sitten suoraa, että eikö mies enää halua minua/pidä seksikkäänä. Mies ihan hämmästyneenä totesi, ettei siitä tosiaan ole kyse.
On vaan molemmat alettu jännittää kun aikaa on kulunut ihan luvattoman kauan. sitten kun huomaa toisen jännityksen, tekee se tilanteesta entistä hankalamman.
itse sain jotenkin lisää itseluottamusta kun kuulin, että minä en ole ainoa joka jännittää, ja että mieskin vielä haluaa. Päätin, että nyt kuvioihin tulee muutos, ja laitan ykkösprioriteetiksi saada aikaa halailla miehen kanssa. Siis fyysistä läheisyyttä ja toisen hyvänä pitämistä ilman paineita seksiin.
Ja kas kummaa, muutaman halailuillan jälkeen alkoi tapahtua :) tuntui superhyvältä saada taas yhteys mieheen näinkin, oli ollut kova ikävä.
Meillä mies kieltää kanssa etteikö olisi halukas..siis että haluaa, mutta muuta ei saa aikaan. Siksi olen vetänyt johtopäätökset ettei mies vain halua enää... kun ei voi keskustella asiasta enempää. Sanoin jopa, että kertokoon jos löytyy sellainen jota se haluaa.Eipä ole vielä sanonut...
Ja vastaus on aina ettei vaan huvita tai jos lapset herää tai jotain tai jotain...blaablaa.. Ennen ei häirinnyt. Nyt ei puoleen vuoteen ole ollut mitään ja mä kaipaisin toisen ihmisen läheisyyttä.
Ihan sama onko pihtaajana sitten mies tai nainen, niin kyllä toisella puoliskolla on oikeus seksielämään.
Sano ukollesi, että jos et saa häneltä, niin lienee ok että haet muualta.
Ja vastaus on aina ettei vaan huvita tai jos lapset herää tai jotain tai jotain...blaablaa.. Ennen ei häirinnyt. Nyt ei puoleen vuoteen ole ollut mitään ja mä kaipaisin toisen ihmisen läheisyyttä.
Ainakin mulle miehenä läheisyys on jotain ihan muuta kuin seksi. Vaimoni kanssa seksiä on harvakseltaan. Sekin vähä, mitä on tuntuu varsin ennalta-arvattavalta ja arkiselta.
Kaipaamaani läheisyyttä ei ole. Siihen kuuluu ainakin itselleni myös keskustelu senverran syvällisellä tasolla, että seksi olisi siitä luonnolinen jatko. Läheisyyteen kuuluu hyväilyt, koskettelut ja kaikenlainen toisen huomiointi arjessa.
Jotain pitää tehdä tullakseen halutuksi. Puolin ja toisin pitäisi tehdä jotain, mistä se toinen puoliso tykkää. Täällä meillä seksi on välillä ollut hyvää, mutta se on ollut seurausta siitä, että tuollainen kiinnostavuus ja henkinen yhteys on muodostunut ensin.
Ainakin mulle miehenä läheisyys on jotain ihan muuta kuin seksi. Vaimoni kanssa seksiä on harvakseltaan. Sekin vähä, mitä on tuntuu varsin ennalta-arvattavalta ja arkiselta. Kaipaamaani läheisyyttä ei ole. Siihen kuuluu ainakin itselleni myös keskustelu senverran syvällisellä tasolla, että seksi olisi siitä luonnolinen jatko. Läheisyyteen kuuluu hyväilyt, koskettelut ja kaikenlainen toisen huomiointi arjessa. Jotain pitää tehdä tullakseen halutuksi. Puolin ja toisin pitäisi tehdä jotain, mistä se toinen puoliso tykkää. Täällä meillä seksi on välillä ollut hyvää, mutta se on ollut seurausta siitä, että tuollainen kiinnostavuus ja henkinen yhteys on muodostunut ensin.
Mutta itse naisena joskus ei tee mieli ja silti lähtenyt puolison mukaan "leikkiin" ja ruvennut tekemään mieli. Kyllä sillä miehelläkin pitää jonkinlainen velvollisuus olla eikä kaikki voi tulla kuin manulle illallinen.
Mitä jos sinä vaan yrität avata puheenaiheita ja mies ei ollenkaan? Entä jos sinä vain teet aloitteita? Miten tehdä itsestä kiinnostava suhteessa? Jos käy jo töissä ja on lasten äiti ja aika menee lasten kanssa?
Tuo on totta, mutta kun ei meillä ole niitä keskusteluja. Miehelle seksiin aloitus on aina ollut "käsi ronskisti housuihin ja se on esileikki"-tyylistä. Mä olen yrittänyt puhua asiasta, mutta mies vetää ne aina riidoiksi. Olen jopa kysynyt haluisko se jotain toista mielummin jos oma vaimo ei enää silmää miellytä lasten jälkeen.
Edes sen viiden minuutin pikaisen tuoma läheisyys olisi tässä helvetissä kiva yllätys. Nyt ei ole sitäkään. Mies on muutenkin kuin yksi lapsista, odottaa samanlaista passausta. Naama nurinpäin jos en tee. Mä en jaksaisi olla aina se, joka huomioi. ja niin monta kertaa tullut torjutuksi ettei enää oma itsetunto kestä torjumisia. monet kymmenet torjumiset on aiheuttanut jo epäilyksiä omaa naiseutta kohtaan. Kun en kelpaa edes.