Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei anna seksiä. Mitä teen?

Vierailija
08.01.2012 |

Minulla alkaa olla keinot vähissä. Olen yrittänyt kaikki naiselliset ja vähemmän naiselliset keinot vietelleksäni miehen. Ei auta.

Tarvitsen seksiä ja lähesyyttä. Mieheltä en saa kumpaakaan. Luulen, että tämä on ohi menevä vaihe. Mutta en tiedä, kuinka jaksan odottaa sen yli? Voiko sivusuhde auttaa? Kokemuksia? Jos sen voimilla jaksaisin siihen asti, että mies palaa lähelleni.

Erota en halua, enkä oikeastaan halua muitakaan miehiä. Minulla on vain niin suuri läheisyydentarve, että en selviä tässä kylmyydessä enää montaa päivää.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajoan atomeiksi. ap

heko heko

kivaaaaaa

mä en oo saanut 7 VUOTEEEEEEN !!!!!!

REVI SIITÄ !!

Vierailija
2/14 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkaa olla keinot vähissä. Olen yrittänyt kaikki naiselliset ja vähemmän naiselliset keinot vietelleksäni miehen. Ei auta.

Tarvitsen seksiä ja lähesyyttä. Mieheltä en saa kumpaakaan. Luulen, että tämä on ohi menevä vaihe. Mutta en tiedä, kuinka jaksan odottaa sen yli? Voiko sivusuhde auttaa? Kokemuksia? Jos sen voimilla jaksaisin siihen asti, että mies palaa lähelleni.

Hankala tilanne sulla. Sivusuhde auttaa jonkin aikaa, saa tarpeensa tyydytetyksi.Voithan koittaa sitä jos haluat.Ymmärrän sinua. M 44

Erota en halua, enkä oikeastaan halua muitakaan miehiä. Minulla on vain niin suuri läheisyydentarve, että en selviä tässä kylmyydessä enää montaa päivää.

Voi Sinua! Voitko kirjoittaa mulle; saturakkauden@jippii.fi niin kirjoitellaan tarkemmin keskenään??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tekee taas mieli. Miten vältän turhautumisen ja kyyneleet? Pitääkö yrittää vaan olla lähentelemättä? Tiedän, että tulen torjutuksi, mutta haluan niin paljon, että en voi olla yrittämättä. Tiedän, olen epätoivoinen. Mieheni taitaa vihata minua.

Vierailija
4/14 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tekee taas mieli. Miten vältän turhautumisen ja kyyneleet? Pitääkö yrittää vaan olla lähentelemättä? Tiedän, että tulen torjutuksi, mutta haluan niin paljon, että en voi olla yrittämättä. Tiedän, olen epätoivoinen. Mieheni taitaa vihata minua.

Läheisyyttä saan vähän, yleensä omasta aloitteestani. Seksistä on turha haaveilla kuin korkeintaan kolmen kuukauden välein ja silloinkin mies on juonut. Vika ei kuulemma ole minussa, hänellä on vain stressiä/ei huvita/tms.

Parisuhde muutoin ok. Ei tapella, vietetään kuitenkin aikaa yhdessä jne.

Mutta tämä syö naista. Onneksi muilta miehiltä tulee huomiota ja ehdotuksia, muutoin varmaan pitäisin itseäni maailman epäseksikkäimpänä ihmisenä. Miehen mielestä kait olen sitä kaikista vakuutteluista huolimatta.

Olen jo vihjaissut, että menen vieraisiin jos seksiä ei ala olla edes kerran kuukaudessa. Tuolla luultavasti tapoin loputkin halut mutta selvästi mies oli hädissään.

Parannusta ei ole kuitenkaan tapahtunut eikä mies suostu juttelemaan ulkopuolisen tahon kanssa.

En tiedä. En halua erota enkä pettää miestä mutta hän ei pian jätä vaihtoehtoja.

Vierailija
5/14 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis tarjolla rakastaja

jos kelpaa

Vierailija
6/14 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oo saanu pitkään aikaan. Tosin ei oo oma mies. Toisen kanssa naimisissa.. Kun vaimo alko epäileen, loppu seksi. Puhuu kyllä tuhmia, ehottelee, kiusottelee, koskettelee, mutta ei oo tullu "päiväkahville" :/ Kauhee panetus koko ajan, enkä haluais muita miehiä.

Vierailija
7/14 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo ollu seksiä nyt yli puoleen vuoteen!

Vierailija
8/14 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajoan atomeiksi.

ap

Vierailija
9/14 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentavaa. Musta tulee läski akka, jos en heti hommaa itselleni rakastajaa.

Vierailija
10/14 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun paneksitte, onko mies aktiivisempi osapuoli? Ajattelin vain että jos hän vaikka on väsynyt olemaan päällä...

Vierailija
11/14 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
12/14 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala tilanne sulla. Sivusuhde auttaa jonkin aikaa, saa tarpeensa tyydytetyksi.Voithan koittaa sitä jos haluat.Ymmärrän sinua. M 44

Vierailija
13/14 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäterveen läheisyydenkaipuusi vuoksi. Siellä laitetaan asiat tärkeysjärjestykseen.

Vierailija
14/14 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkää terapiaan :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan