Kuinka moni on vienyt lemmikkinsä lopetettavaksi?
tai sallinut vanhempiensa viedä lemmikkinsä lopetettavaksi? Kuinka moni sallii hirvikannan rajoittamisen liikenneturvallisuuden nimissä? Ostaa marketista lihaa?
Aivan, te oman elämänne Teemu Mäet. Jatkakaa vaan kaksinaismoralistista jeesusteluanne.
Tämähän ei ollut edes Mäen teoksen viesti, mutta kehitysmaan lapset, kärsimys, sodat, vääryydet - nehän eivät ainakaan kiinnosta.
Kommentit (4)
eli jos on vienyt kärsivän eläimen lopetettavaksi tai jos pelastaa monta ihmishenkeä rajoittamalla hirvikantaa, niin se on sitten yhtä paha asia kuin hakata kissa kirveellä (kituuttaen) kuoliaaksi, kuvata se ja vielä masturboida päälle.
Sinun maailmassasi on sitten varmaan ihan yhtä paha laittaa murhaaja vankilaan kuin olla murhaaja joka tappaa 100 ihmistä. Yhtä eirlaisista asioista puhut.
Olen vienyt eläinlääkärille lopetettavaksi, olen lopettanut itse, olen lopettanut myös muiden lemmikkejä omistajiensa pyynnöstä. Olen hätäteurastanut sonneja, lehmiä, vasikoita, lampaan ja kaksi hevosta. Olen myös lopettanut hirven, joka oli hirvikolarissa toinen osapuoli. Metsästän hirviä, metsäkanalintuja, jäniksiä.
Eläinrääkkäystä en hyväksy missään nimessä, enkä toisen yksityisalueelle tunkeutumista.
Kehitysmaiden lapset ja niin edelleen kiinnostavat myös, juuri joulun alla lähti neulomiani keskospaitoja afrikkaan.
entäs kun teillä mummo kuukahtaa, meettekö virts***** sen päälle ihan tehdäksenne pointtinne selväksi tms jotain aivan sairasta?
En salli metsästystä mistään syystä, enkä myöskään lihateollisuutta, joten en syö lihaa. Enkä salli, että mitään eläintä kidutetaan turhaan, siitähän Mäki sai tuomionsa, ei taposta, vaan siitä, että teki sen väärin ja kissa kitui