Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TRUPLAT lauantaina!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin tulla avaamaan pinon, kun kerran olen herännyt aikaisin. Olen kohta lähdössä tenttiin. Meillä on tentit aina lauantaisin, mikä on ihan hyvä, koska silloin työssä käyvätkin voivat osallistua niihin paremmin. Vähän jännittää, osaanko mitään. Yritin tätä samaa tenttiä jo aikaisemmin syksyllä, mutta en osannut vastata kaikkiin kysymyksiin. Onneksi kolmesta kirjasta jäi kuitenkin vain yksi jäljelle. En ole kyllä yhtään varma, että nyt menisi sen paremmin. En nimittäin ymmärttänyt kirjasta mitään. Se on englanninkielinen ja käsittelee tietokoneita. Jouduin kysymään mieheltä koko ajan apua enkä siltikään ymmärrä mitään.

Axelle pahoittelut eilisestä negasta. En päässyt tänne enää illalla. Pidetään kuitenkin vielä peukut pystyssä! Ehkä testi ei vielä näyttänyt tulossa olevaa plussaa.

Nyt täytyy jo lähteä, etten myöhästy tentistä.

Vierailija
2/24 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiitikkä: mitä sä opiskelitkaan?

Täällä taas surkea yö. Ei ole hyvää asentoa keksitty odottajalle, raajat puutuu, janottaa ja vessassa juostaan tunnin välein, huh.

Kohta lähdetään ostoksille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä aamu on alkanut kivasti. Nea hyvällä tuulella ja vauva nukkuu yhä. Ollaan edelleen mun vanhempien luona. Edelleen pohdin mitä tekisi kun kotona jääkaappi poksahti, onko se vuokranantajan velvollisuus hankkia uusi, kun vuokralla ollaan?

Tänään tarttis ulos lähteä ja kylille ostaa isänpäivä lahjaa mun isälle ja miehelle sitten. Tosin miehen lahjalla ei kiire kun tulee 24. pvä vasta :)

TIITIKKÄ:

Tsemppiä tenttiin!!!!!!!!!!!

EMMASANNA:

Voi, tuo on niin tuttua... loppuraskaus oli tuollaista pramppaamista. Mä en niinkään vessassa juossu, mutta vettä kului! ja se asennon löytäminen on tosiaan vaikeaa. vasen vai oikea kylki... :> koitahan päivällä nostaa jalat kohti kattoa ja ottaa rento lököasento kera hyvän kirjan. kannattaa levätä paljon!

Sullakin viikkoja ihan älyttömästi jo! Äkkiä se aika menee! :D :D :D

Mitäs muuta..

ei kai mittä :D

Pukemaan ja aamupalalle, moiks!

T:Neiti21 kera kaalimaankakaroiden

Vierailija
4/24 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenia!!

Olen lähdössä kauppaan lasten kanssa, isänpäiväkakkuvärkit ja vielä toiselle paapalle lahja (ehkä suklaata, vaan en keksi muuta) olisi ostoslistalla.

Ja tänään lähdemme sitten viimeinkin miehen kanssa sinne kahden keskiselle mini-hotellilomalle :o) Sitähän on tässä suunniteltu koko syksy ja nyt se sitten viimein näyttäisi toteutuvan (en ole uskaltanut edes ajatella asiaa, ennen eilistä). Tytön kummitäti tulee lapsille ammaksi ja me menemme ensin syömään, sitten YÖ:n konserttiin ja jäämme vielä siis hotelliin yöksi ja palaamme aamulla kotiin isänpäivän viettoon.

Nukuin kyllä viime yön tosi huonosti, kun ressasin lasten hoitoon jättämistä, mutta eiköhän kummitäti hanskaa homman :o) Viimeksihän anoppi ryssi totaalisesti lasten hoidon ja siksi ressiä pukkaa... Huolehtimisen vuoksi varmaan supistelikin koko aamuyön tai sitten tuo yläkerran remontti on mulle vähän liikaa näillä viikoilla.

Niin sinne kauppaan piti...

Serppu

Vierailija
5/24 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli kaikenlaisia kiireitä, joten en ehtinyt edes kirjoittelemaan. Tänään kiireet jatkuvat, sillä pitäisi alkaa lepomaan miehelle kakkua huomiseksi ja iltapäivällä lähden kaverin polttareihin:)

Äitipolilta ei ole edelleenkään kuulunut mitään!?!? Joko pitävät tilannetta sittenkin hyvänä eli ei kiirettä sinne menolle tai sitten faksi ei ole mennyt perille... Täytyy varmistella asiaa ensi viikolla jos sieltä ei kuulu mitään. Meinaan kun se sisätautilääkäri sanoi kun soitin, että soittavat mulle ja aika sinne tulee varmaan heti alkuviikoksi!!! Että näin.

Allu jumppasi eilen taas oiken innolla ja taitaa nyt sitten nukkua*ZzZzZ*. Selvästi alkaa olla tilaa vähän kun liikkeet on semmoisia mönkimisiä ja junkaamisia. Koko maha heiluu kun pikkuinen aloittaa jumpan:)

Emmasanna: Täälläkin yöt melko rikkonaisia. Lonkat puutuvat ja joka kyljen kääntöön herää kun täytyy ottaa maha mukaan;-) Jaksuja sullekin!

Tiitikkä: Onnea tenttiin:)

Axe: Pahoittelut negasta:( Mutta todellakin ehkä oli liian aikaista!?!?!? Vielä peukutetaan plussan puolesta!!!

Talvikki *rientää leipomaan*

Vierailija
6/24 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serpentiini: Oikein ihanaa ja romanttista reissua teille! Kuulostaa ihanalta:))

Vierailija
7/24 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi taas pitkästä aikaa!

Lauantaita vietellään ja just sain lattiat luututtua. Täytyy siis hetki levähtää tässä koneen ääressä;). Mies on tytön kanssa pihalla (kuten tavallista), kohta pitää käydä sanomassa niille, että sisään saa tulla.

TIITIKKÄ, paljon tsemppiä tenttiin! Kyllä se siitä sujuu, niin monta kertaa olen minäkin lähtenyt tenttiin ihan varmana, etten mitään osaa, ja kummasti niistä yleensä on läpi menty:)

NEITI, mullakin on vielä isänpäivälahja ostamatta ja huomiseksi pitäis jotain keksiä. Lähden varmaan iltapäivällä kaupungille. Aion myös tehdä hyvää ruokaa (toivottavasti) ja ne ainekset sain haettua jo eilen kaupasta.

SERPPU, oikein ihanaa minilomaa!! Nauttikaa kaikesta ihan kunnolla! Me oltiin kesällä kans yks yö hotellissa miehen kanssa ja tosi paljon piristi, vaikkei edes poistuttu kaupungista. Nyt ois suunnitteilla mennä Eppujen keikalle parin viikon päästä, jos saadaan liput. Mun isä on jo lupautunut tulemaan lapsenlikaksi. Vähän tietty jänskättää, kun se ois eka kerta, kun joku muu laittaa tytön unille kuin mä tai mies. Mut toisaalta oon ihan varma, että mun isä klaaraa sen hienosti, ne on niin kavereita meidän likan kanssa.

Juu, mut nyt lähden huutamaan perheen sisälle. Ainiin, vielä AXELLE pahoittelut negasta, kuten muutkin ovat jo sanoneet, toivo ei kuitenkaan ole vielä mennyttä!!

matteusk 13+1

Vierailija
8/24 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaseltaan koneella,kun isäntä lähti raijaamaan kaverin pakastinta. tarttis tehdä sille kakku silläaikaa,kun poika 6v haluais,ettei iskä näe sitä ennenko huomenna :D Se oli koulussa tehnyt ihanan lahjan isälle, semmosen mukin,johon oli piirtänyt traktorin kuvan. Isä on varmasti mielissään.

serpulle mukavaa lomaa,nauttikaahan toisistanne!

Tiitikälle tsemppiä tenttiin!

Jahas,nyt Eetu aloitti konsertin,joten mentävä. Mukavaa isänpäivän aattoa!

Vierailija
9/24 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on nimiä marsulle nimiä mietitty :) Laitanpa tähän niin saatte vapaasti sanoa mielipiteitänne (ja kenties keksitte jotain uusia ehdotuksia - ilolla otan ainakin vastaan)

[color=darkorange]Inkeri

Ilona

Alisa

Alina

Lilli

Milli

Liina

Miisa

Lotta[/color]

Pitäs siivota ja pyykätä - tylsää ;) Mut ei auta, hommiin vaan..

Vierailija
10/24 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on nukuttu pitkään ja hartaasti ja köllötelty sängyssä nauttien yhteisestä vapaapäivästä. eilen en koneelle jaksanutkaan, perjantaina sitä rupee olemaan jo niin poikki ja sen huomaa töissä lapsistakin.. huhhuh!

Axe siis ei ole totta se nega, varmaan se ei vaan vielä näy!!! :/ *lohtuhalit* ja tosiaan täytyy sit sanoo Eevalle neuvolaan terkkuja..

Neiti eikös vuokranantaja ole velvollinen hankkimaan sulle uuden jääkaapin mikäli se oli siellä kämpässä jo muutettaessa? laitapa taas kuvia trinsessoista sähkäriin meiän iloks jookos!

Nekku Otto ja Ilona sopii ainakin kivasti, Alisa myös mun mielestä!

mä siis väännän ja väännän sitä tuplailun alottamista ja tajusin juuri että JOS meinaan hoitaa helikon pois sitten matkan jälkeen niin mulla menee vielä ensi kiertokin harakoille oviksen suhteen.. helkkari sentään.. yritän maanantaina saada lääkäristä jotain irti ja tehdä sit jotain päätöstä... sillä ovis laskurin mukaan ens viikon lopulla... *tahtoo jo vauvapuuhiin*

Mukavaa lauantaita truplixet!

Vierailija
11/24 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minä luulin tänään ehtiväni kunnolla lukemaan pinot ja kirjoitteleen, mutta ei. Olen siivonnu kymmenestä asti ja mies pääsee just töistä, eli ruokaa pitäs alkaa laittamaan. Jännittää vähän, kun meinasin hirven lihaa paistaa enkä ole sitä ennen tehnyt. Etten vaan pilaa sitä. No, onneksi sitä on kuitenkin pakastimet pullollaan, meillä ja anoppilassa, joten ei yksi pieni paisti haittaa jos vaikka vähän kuivahtaakin.;D

AXE: Voi itkun nega!:´( *lohtuhali* On kyllä itelläkin niin tuoreessa muistissa ne negat, että tiiän kuin se ketuttaa. Ja sulle oisin toivonut sitä plussaa enemmän ku itelleni! Mutta niinku mullekki sanottiin, vielä on toivoa! Pidän peukkuja! :)

NEKKU: Neitin ehdottama Orvokki on mun mielestä kiva, samoin niinku JoHelle sanoi, Ilona soipisi munkin mielestä Oton kaveriksi. Joko oot saanu sen kotiin? Voi ku tahtosin kans jonku öttiäisen... :)

EMMASANNALLE jaksuja!!

NEITI: Kyllä munkin mielestä sun täytys saada se jääkaappi taloyhtiön puolesta. Juu laitahan tosiaan taas tytöistä uusia kuvia! Pikkunenkin on varmaan taas kasvanut ettei kohta tunne enää! =)

SERPPU: Jokohan ootte lähteny.. No jokatapauksessa OIKEIN HAUSKAA MINILOMAA TEILLE!!=)

TALVIKKI: Hih, kuvittelen sun mahan heiluvan ku mahoton, kun Allu möyrii. :)

HÖNTTÄ: Hyvä ettei tytölle käynyt kuinkaan!

Mut nyt täytyy lähteä tonne köökin puolelle ja vetää essu päälle. ;D Sori kun en taas kerennyt kunnolla..

[color=red]Hauskaa lauantaita kaikille!

Vierailija
12/24 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilona kuulostaa mustakin kivalta. Tai sit se orvokki...ja sit vielä Olivia :D Hei,voisitko mitenkään ottaa kymmentä marsutyttöä,jotta me saatais kaikki keksiä niille kivat nimet ;)

Luin eilisen pinon loppuun,kylläpä tuo meidän esikko kuulostikin isolta,kun Minja melki samois mitois vuoden ikäsenä :)

*jatkaa jääkaapin pesua* (kiitti neiti " vinkistä" )

Vierailija
13/24 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Axelle pahoittelut negasta. Mutta niinkuin kaikki muutkin on sanoneet, kunhan täti vaan pysyy kaukana susta niin toivoa saa pitää yllä!

Tiitikälle onnea tenttiin!

Serpulle iki-ihanaa minilomaa! Nauti täysillä! =)

Neiti! Yhdyn edellisiin! Minusta tuo on ihan selvästi vuokranantajan velvollisuus!

Talvikki! Varmaan hiljaisuus tietää hyvää! Jos ois jotain huolestuttavaa tiedossa niin eihän ne ottais mitään riskejä siellä äitipolilla vaan ottasivat hetimiten yhteyttä.

Nekku! Otto ja Ilona, Otto ja Orvokki, Otto ja Onerva!

Nyt pitää mennä ruoanlaittoon! Hauskaa päivää kaikille!

Vierailija
14/24 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tentti meni ihan ok. En osaa yhtään kuvitella, mitä siitä saan, koska en tiedä, olenko ymmärtänyt asiat oikeein. Kirjoitin kuitenkin kahdeksansivuisen vastauksen yhteen kysymykseen, joten siinä on pakko olla jotain oikein. Yleensä tavoittelen hyviä numeroita, mutta nyt riittää, jos pääsen edes läpi.

Emmasanna: En ole varmaan koskaan edes paljastanut, mitä opiskelen. Meitä on niin vähän saman alan opiskelijoita, että taidan jättää sen salaisuudeksi. Talvikille ja Matteuskille taisin sen viime tapaamisessa paljastaa. Humanistisesta alasta on kuitenkin kyse (nyt varmaan ymmärrätte, miksi en tajunnut tästä tietokonekirjasta mitään!), ja opettajan töitä aion tulevaisuudessa tehdä. Tämän päivän tentti liittyi tiedotusoppiin, jota olen opiskellut vähän sivuaineena.

Tentin jälkeen pyörin pitkään kaupungilla, koska minullakin oli isänpäivälahja vielä ostamatta. Isälle oli vaikea löytää mitään, kun taas miehelle olisin voinut ostaa vaikka mitä. Päädyin lopulta ostamaan yhden dvd:n, koska isäni on vähän aikaa sitten innostunut niiden katsomisesta. Nyt en tosin tiedä, aionko mennä vanhemepieni luokse huomenna, koska äitini ei ole edelleenlään suostunut sopimaan aloittamaansa riitaa. Toisaalta haluaisin nähdä isäni isänpäivänä, mutta sitten taas toisaalta en halua käyttää huomista riitelyyn äidin kanssa.

JoHelle: Tuleeko teille Hesari? Huomasi tämän päivän lehdestä, että leteen on tulossa juttu helikobakteerista. Sitä mainostettiin muistaakseni matkailusivuilla. En tiedä, onko se jo huomisessa lehdessä, koska en tiedä, minä päivänä näitä terveysasioita yleensä käsitellään.

Vierailija
15/24 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen voinu niiiiiiiiiiiiiiiiiiin pahoin ettei huonommasta olosta enää ole väliä!

Axe, pahoittelut täältäkin negasta. Mutta tosiaan, josko ovis ois ollu hieman myöhemmin tjsp? Ja jos vällyt ovat tutisseet pitkin kiertoa niin kaikki on vielä mahdollista ;)

Nekku, mulla tuli mieleen Otto ja Oili tai Otto ja Lyyli, Otto ja Aino/Alma.

Oishan nuita nimiä ;)

Neiti, juu samaa mieltä et jääkaappi kuuluu vuokranantajalle jos oli valmiina jo asunnossa. Tytöistä voi laittaa kuvia munkin puolesta ;)

Ja musta sä olit kyl hehekee ainakin kuvasta päätellen raskaan olles ja ihan livenäkin Linnanmäel, et turhat löpinät pois :)

Serpulle mukavaa kuhertelua miehen kanssa. Huomenna sitte raporttia ;D

Mariposa, kiva et sulla riittää kiirettä miehen kera siellä ;)

Miitsulle voimia loppupvälle vielä.

Miruliille mukavaa pikkujoula :)

Emmasanna, sellaista se loppuraskaus on. Kärvistelyä kroppansa kanssa. Mikään ei tunnu ihanalla vaan mahasta haluaa eroon loppua kohti. Vauva siis pian sylissä, ihanaa =) Shoppailitko paljon?

Mitenkäs TIITIKÄN tentti meni?

Mun pitäs mennä pikkujouluihin tänään. Miten ihmees tällaisella ololla selviin?? Mikään juoma ei tuunnu auttavan, ruoka ei uppoo niin et sekään helpottas, mä oon totaalisen KYPSÄ oksenteluun :(((

Mutta menen kokeilemaan suihkua nyt ja sitte pukemista ;) Huomiseen murut jos olen hengissä vielä =)

Vierailija
16/24 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas pitkät, pitkät päikkärit takana. Sitä ennen shoppailua. Oli pitkä lista: isällle isänpäivälahja, vauvalle soittorasia, imetysrintsikat, liivinsuojia ja ruokakauppa.

Marieelalle jaksamista pahoinvoinnin kanssa! Tiedän just tasan tarkalleen mitä se on:) Ja muistan kun kaikki sanoi, että kyllä se yleensä helpottaa rv 12 mennessä (ja niin helpottaakin suurimmalla osalla). Mä sitten kuitenkin kuuluin siihen vähemmistöön, joka oksenteli 24 viikollakin. Mutta onneksi se siiihen jäi. Jotkut raukat voi pahoin synnytykseen asti. Jaksamista vaan. Mua helpotti kaikki kylmä -mehujää oli hyvää!!!

Nekku: orvokki on kiva!

Vierailija
17/24 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin äitin kanssa shoppailemassa. Iskälle ostin Stockalta Espritin tossut ja kirpparilta tukipojalle 0.50e:lla Rukan sadetakin:)

Kiva oli nähdä vanhempia! Me kun nähdään aika harvoin kun ne asuu siellä Keski-Suomessa..

[b]Marieela:[/b] Sehän se on kun vällyt ei ole tutissut koko kiertoa! Meillä molemmilla on ollut opiskeluiden rankimmat syksyt, ja varsinkin mies ei oikein innostu stressaantuneena. Se on monena iltana tehnyt koulujuttuja aamuyöhön ja sit mä olen ollut vielä tämän viikon siellä harjoittelussa...

Limojen perusteella ovis oli mahdollinen ainoastaan silloin kp14 tai kp18 (huomenna alkais menkat) ja sen jälkeen oli reilun viikon kuiva kausi. Lämmöissä olen huomannnut eron ainoastaan tuon kp14 jälkeen... Nyt on useamman päivän tullut " tavaraa" todella paljon, mutta lämpö oli ke koholla, joten ei se ovis nyt just ole voinut olla... *pähkäilee* Valkovuotoa tulee siis

todella

paljon!! Tekis mieli vaihtaa koko ajan pikkareita...

Hauskaa iltaa sulle!! :)

[b]Nekku:[/b] Orvokki on musta ihana!:)

Mitähän muuta mulla oli... Mietin, että [b]pitäiskö testata huomenna uudestaan?[/b] Vai pitäskö sitä odottaa vielä?

A kp31

Vierailija
18/24 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies alkoi vääntämään meille pizzaa, niin meikäläinen pujahti koneelle ;) Se on meidän perheen pizzamestari, jätän suosiolla koko herkun teon miehelle. Mun pizzapohjasta tulee aina sellainen kökkö, miehen pizza on paaaaljon parempi. *selittelee miksi ei tee mitään* Koko päivä ollaan oltu menossa ja syönnin jälkeen pitäisi lähteä saunaan meidän äipän luo. Eli meno vaan jatkuu...

Voi AXE, pahoittelut negasta! Mistäs sitä tosiaan tietää jos testasit liian aikaisin. Toivottavasti se plussa sieltä vielä pamahtaa *toivoo sormet ja varpaat ristissä*

NEKKU; mites olis Aino? :D Tuo Orvokki on kyllä kanssa ihana nimi.

MARIEELALLE erikoisjaksuja pahoinvointiin!

SERPULLE mukavaa iltaa... ja yötä ;)

Taidan mennä laittamaan pesuun menevää pyykkiä kasaan (meidän pitää siis pyykitkin mennä pesemään rempan ajan äitin luokse...). Samalla sujautan saunakamat kassiin ja saunajuomaksi otan mukaan yhden alkoholittoman oluen. Siinäpä tämän illan suunnitelmat!

Mukavaa lauantai-iltaa kaikille!

Jellona rv 23+5

Vierailija
19/24 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiitikkä varmasti vähintäänkin pääset läpi tentistä kun niin pitkiä vastauksia raapustit!!! täytyykin lukasta hesari, KIITTI vinkistä! :)

Marieela voi että kun se sun pahoinvointi ei hellitä :( mä tulen olemaan ihan sietämätön jos mullekin se iskee sitten joskus.. se on niin inhottavaa! sä oot kyllä sitkee kun on lapsetkin hoidettava vielä sinä seassa!

Mariposa hirveäkö kokkailet, vautsi.. toivottavasti onnistuu! miltäs se elo on nyt tuntunut hellun palattua, pääsette pikkuhiljaa rutiineihin kiinni..?

Emmasanna ostatkos jo miehellekin isänpäivälahjan? :)

Miruliille tosiaan mukavaa iltaa pikkujouluissa!

mun pitäis vääntää nyt mummolle synttärikortti.. ideat vaan uupuu.. *surffailemaan*

Vierailija
20/24 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvottu yö takana - nyt tiedän mitä on valvoa itkevien vauvojen kanssa;) Oikeesti, aamuyöstä se ei ollut enää ollenkaan hauskaa. Sanoin miehelle aamulla kun tulin kotiin, et en oo ollenkaan varma jaksanko sellasta... mut nukkumisen jälkeen asiat näytti taas kummasti valoisammalle, eikä se niin varmaa ole et meidän vauva kukkuis kaikki yöt:)

Muutenkin musta tuntuu, et mulla on enemmänkin lapsikuume kuin vauvakuume :D (normaaliako?) Musta sellaset leikki-ikäiset - ekaluokkalaiset on niin kivoja, odotan ihan hulluna et saan ylpeenä saatella omaa lasta ekana koulupäivänä:) Ja tosta vauvakuumeesta joka puskee heti synnytyksen jälkeen, josta täälläkin on puhuttu: selittääkäähän nyt lapsettomalle, miten voi tulla vauvakuume heti uudestaan jos just on pyöräyttänyt sen oman pikkuisen kullanmurun maailmaan? Sitä päiväähän tässä just kuumeillaan et sais sen oman nyytin syliin, jotenkin tuntuu hassulle et sitte siinä vaiheessa puskis heti uus vauvakuume:) Vaikka eihän sitä tiedä vaikka itelle kävis samalla tavalla keväällä, kun ei ole kokemusta asiasta vielä. Eikös se sitte oo enemminkin raskauskuume, jos haluaa heti uudestaan raskaaksi vaikka vauva jo sylissä onkin? *elämää suurempia kysymyksiä*;D

[b]Axelle[/b] pahoittelut negasta:(

[b]Marieelaa[/b] en varmaan muistanut onnitella ultrakuulumisista:) Onnea kovasti, ihanaa varmaan nähdä se pahoinvoinnin " syy" :D

[b]Nekku[/b]: Toi Ilona on ihana:) Ja samaten noi O:lla alkavat rimmais hyvin Oton kanssa, mitä niitä nyt oli Olivia, Ottilia, Orvokki ym..

Kamalia juttuja on lapsillenne ja läheisten lapsille sattunut:( *itkeskeli taas silmät päästä luettuaan* :' (((

Truplissa on nykyään niin paljon väkeä etten muista murto-osaakaan mitä ihmiset on kirjoittanut. Varsinkaan näin yövuoron jälkeen koomassa ;)

Mut nyt meen laittaa sapuskan valmiiksi, hauskaa lauantai-iltaa!