Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kyllästynyt mieheni törppöyteen!

Vierailija
08.01.2012 |

GRRR. Pakko purkaa tänne.

Miten voi olla mahdollista, että aikuinen mies, erittäin hyvä omassa työssään ja tarkka siinä on kotona oikea Hessu Hopo???

Kaikki astiat ja tarvikkeet, jotka meillä mennyt kotona rikki on rakkaan aviomieheni hajottamia.

Kun mieheni siivoaa esim. imuroi, pitää minun siivota hänen jälkeensä, kun imuroinnin jälkeen kummasti vaan pölypalloja ja muruja edelleen joka paikassa. Miten joku ei osaa imuroida? Ei todellakaan ole mitään rakettitiedettä, miksi se on silti niin vaikeaa?

Jos sanon miehelleni, että tuopas vauvalle puhtaat potkupuvut kaapista, ei osaa tuoda. Ei ikinä löydä mitään vaatetta, mitä etsii kaapeista, vaikka kaapeissa ovat vaatteet siististi viikattuina ja järjestyksessä, koskee myös hänen omia vaatteittaan. Esim. t-paidat ovat omassa pinossaan ja farkut omissa, mutta ei silti löydä omasta kaapistaan omia vaatteitaan, vaan aina mieheni tarvitsee minun apua vaatteiden löytämisessä.

Ja onko se niin vaikeaa ostaa ne ostokset kaupasta kauppalistan mukaan???

Ja jos muistutan miestäni jostakin seuraavan viikon tärkeästä menosta, ei hän ikinä muista sitä, vaan aina pyytää minua laittamaan muistutettavan asian vielä teksiviestillä kännyykkäänsä, eikä sittenkään muista.

Olisko liikaa pyydetty, että mieheni osaisi pukea lapsemme aamulla tarhaan asianmukaisilla ja säänmukaisilla vaatteilla, itsenäisesti??

Ja listaa voisi jatkaa vaikka kuinka paljon.

Huoh. Jo helpotti. Täälä vain yksi väsynyt äiti, joka ihmettelee aviomiehen muuttumista toisinaan huollettavaksi lapseksi.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan