Mitä hyötykäyttöä pringles-purkeille?
Niitä ei ole pakko ostaa, eikä säilyttää, mutta jos nyt käy niin, että niitä on muutama kerääntynyt, miten maapallon jätekuormaa voisi tässä vaiheessa vähentää - mihin sipsituubeja voisi käyttää?
Pari kynäpurkkia olen jo tehnyt, leikannut lyhyemmäksi ja päällystänyt, ja keiloja lasten leikkeihin. Mitä muuta?
Kommentit (10)
Näin kauan sitten videon miten joku teki köyhän miehen Fleshlightin itelleen Pringles purkista... jos et tiedä mikä Fleshlight on, sanotaan näin että se on itsetyydytyksen apuväline miehille.
Pienestä pringles purkista olen tehnyt semmoisen pumpun jutun niin ettäleikkaat pienen palan alhaalta ja päällystät . Sitten laitat vaan pumpuleita sinne sisälle. Toimii hyvin
Niissä voi säilyttää sulkapalloja.
Ainakin pihan ja terassin pitkät ulkovalosarjat on kätevä kietoa pringlesputken ympärille ja siitä taas seuraavana talvena sommitella oksiin ja kaiteisiin. Päät voi kiinnittää maalarinteipin pätkällä. Ei tule sotkua, lamput pysyvät ehjinä jne.
En osaa neuloa, mutta kuvittelen että ne, joilla kudinpuikot pysyvät käsissä, keksivät tuubeille monenlaista käyttöä :)
Minä olen päällystänyt kauniilla paperilla (esim. lehdestä leikatulla) ja käyttänyt synttäri- ja joululahjapakettina. Yhdessä säilytän sukkapuikkoja.
Kartonkikeräykseen, niin menee hyötykäyttöön.
Lapsi toi koulusta pringlespurkkiin istutetun pääsiäisruohon.
Ymmärtääkseni alumiinin takia Pringles-purkkia ei saa laittaa kartonkikeräykseen, vaan se on sekajätettä.
Mtta itse käytän ne kesyrottieni virikkeiksi :P
Pesen sisuksen ja leikkaan pohjan pois ni tulee just kesyrotan kokoon sopiva putki häkkiin.
muuten tulee mieleen lähinnä noi kynäpurkit joita jo olet näemmä tehnyt...
rupesin miettii saisko niistä tehtyy päällystämällä viinipulloille tms hyllyn? :D Siis liimaisi päällekäin niitä. tosin leinee siihen turhan kaposia...? mut jotain hyllykön tapasta varmaan voisi tehdä.