Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi täällä jutellaan aina vain miehen baarireissuista?

Vierailija
08.01.2012 |

Mä ainakin itse olen jäänyt silloin tällöin kaverin luokse yöksi baarireissun jälkeen, johtuen siitä että kaveri asuu keskustassa ja itse asun hieman kauempana. Miksi sen täytyy aina olla mies joka käy niissä baareissa ja jää yöksi jonnekin muualle? Ettekö te käy itse ikinä missään?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käydään molemmat mieheni kanssa yhtä paljon! Yhdessä ja erikseen.

Vierailija
2/12 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydään yhdessä, jos käydään. Eikä kyse ole siitä etteikö toinen päästäisi, meitä ei vain enää kiinnosta pahemmin baarireissut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kun tänne kirjottelee useimmiten ne katkerat emännät joilla ei ole mitään elämää...

Vierailija
4/12 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silloinkin yhdessä. Miehellä tosin on joskus työpaikan iltamia, mutta tulee niistä ajoissa kotiin. Eikä muuten minun vaatimuksestani vaan omasta tahdostaan.

Vierailija
5/12 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kysyny myös mieheltäsi kiinnostaako häntä?

Vierailija
6/12 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämänsä lapsille eikä liiku kotoa minnekään ennen kuin nuorinkin muuttaa kotoa pois.

Vierailija
7/12 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi meillä se olen minä. kotiin kyllä yleensä tulen viim. viideltä.

t. viiden lapsen äiti

Vierailija
8/12 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun joku kaveri pyytänyt. Meistä mä olen ollut se menohaluisempi aina ja kävinkin usein nuorena ja suhteemme alussa, mutta ei ole enää vuosikausiin kiinnostanut muakaan. Miksi aina kuvitellaan, että vaimo on joku kauhea tyranni eikä mies uskalla edes omaa mielipidettään sanoa?

Vierailija
9/12 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mie on lähtenyt baariin ja aikonut tulla yöksi kotiin muttei tulekaan.

Kyllä minä ainakin ennen pettämistä ajattelen kaikki ne hullut joita nykyisin on liikkeellä. Viimeksi kuukausi sitten kaupungissamme hakattiin yksi mies baarierissun jälkeen vihannekseksi.

Kyllä miehelläni on ainakin tapan ilmoittaa jos menee jatkoille. Ja päin vastoin.

Vierailija
10/12 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin baarikadeita kun eivät itse pääse bilettämään tarpeeksi usein. Eli siitä puhe mistä puute, tässäkin asiassa.

Vierailija
11/12 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pettämisen takia, vaan että jos jotain on sattunut. Ei edes että ois joutunut tappeluun vaan vaikka liukastunut ja lyönyt päänsä ja makaa nyt jossain tms.

Mun mies ilmoittaa jos aikoo mennä jatkoille, mutta joskus käy, ettei ehdi ennen nukahtamistaan ilmoittaa että ei tule jatkoilta kotiin.

Mä taas en jaksa käydä juuri missään ja silloin kun käyn, käyn sellaisissa paikoissa ja seuroissa, ettei matkalle nukahtamisen vaaraa ole. Mulla on tiukka vuorokausirytmi, kymmeneltä tulee väkisin uni ja tiedän olla silloin kotona...

Vierailija
12/12 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin baarikadeita kun eivät itse pääse bilettämään tarpeeksi usein. Eli siitä puhe mistä puute, tässäkin asiassa.

Johan tuo asia oli tuolla esillä moneen kertaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme