Putouksen paras hahmo?
Kommentit (17)
On suomessa tabu, se uli selväks palstalla eilen :)
Usko ja Hefner oli parhaat.
Inhottaa vaan se jeesustelu siitä, että sillä hahmolla pilkattaisiin uskovaisia tai uskontoa ylipäätään. Jos tehdään hauska hahmo, joka tässä tapauksessa sattuu olemaan pappisihminen, niin so what? Pilkettä silmäkulmaan ystävät armaat! :)
Luttinen Sorvankylästä oli ylivoimaisesti paras.
Hihhuleita nyt sopiikin pilkata, mitäs ovat kajahtaneita?
eli voittaja on aika pitkälle selvillä jo:
http://www.iltalehti.fi/viihde/2012010915052314_vi.shtml
Leena Hefner, Varamies ja Yossu Näätä näin ensisilmäyksellä.
myös lihamestarin tytär oli tylsä..
" siis olin niin hiiirrrveeen hiiirrrrveeen humalassa"...
Jaska; soita jos haluat tulla uskoon :D
Floridamummo, Sulo, Usko, Jani-Petteri, vanha mummo oli parhaita. Varamies ylivoimaisesti huonoin.
Kyllä Usko oli huippua ja ulkonäkö kuin Kari KK Korhosella. Tämän palstan uskikset vaan varmaan paheksuu, mutta on se ajan hermolla, tuo Hirviniemi. Tuosta voi vielä tehdä vaikka mitä.
siinä oli edes jotain hauskaa, humalassa olemiset ja kaksimielisyydet - eikö voisi keksiä jotain oikeasti hauskaa eikä aina noita.
On suomessa tabu, se uli selväks palstalla eilen :)
siinä oli edes jotain hauskaa, humalassa olemiset ja kaksimielisyydet - eikö voisi keksiä jotain oikeasti hauskaa eikä aina noita.
olkoonkin sitten kaksimielistä tai mitä tahansa. Sellaista sentään hitusen osaa Hirviniemi viljellä (taannoin Harjakais-hahmollaan) ja nyt tällä Uskolla.
Mun mummoni oli just samanlainen viimeisinä vuosinaan. " mun rahoja ette vie te senkin ahneet paskat"...:D:D:D
Hefner! Uskottava hahmo, jonka varaan voi rakentaa kokonaisen elämäntarinan.