Sori, mutkun mun on ihan pakko avautua aiheesta..
Kun tää oli rakkautta/ihastumista ensisilmäyksellä, niin hämmentävältä kuin se tuntuukin. Siis miehen puolelta. Ensi hetkestä lähtien se on pikkuhiljaa luikerrellut mun sydämeeni ja saanut mut lopulta ihastumaan. Ja rakastumaan.
Se on niin erilainen kuin kaikki muut. Alusta saakka tuntunut sellaiselta, kuin oltais tunnettu ihan aina. Se tulee ihan lähelle, niihin katseisiin hukkuu. Kuulostaa imelältä, mutta kun ei sitä voi muutenkaan selittää.
Hakeutuu mun seuraani, tekee tikusta asiaa.. puhuu kauniisti, kehuu mua. Sanoo ettei tiedä mitä tekis ilman mua. Että mä tiedän sanomattakin mitä hän haluaa.. että meidän välillä on yhteys, sanaton sellainen. Ja se on totta.
Vihdoin tuli se ihana hetki, jolloin kaikki unelmani kävi toteen. Ihanat 23 tuntia, jolloin oltiin lähekkäin, suudeltiin, juteltiin, tanssittiin, käveltiin käsikädessä. Mies oli herrasmies, kohtelias, ihana, läheinen. Ei seksiä. Tunnustin tunteeni, mies sanoi tuntevansa samoin.
Ja kaiken tuon jälkeenkin sama on jatkunut. Katseet, sanat, lähelle tulemiset, keskustelun aloittamiset. Kaikki.
Voiko se oikeasti olla rakastunut muhun? Voiko tää oikeasti olla "once in a lifetime"- rakkautta? Tää kaikki on ollut niin erilaista kuin koskaan kenenkään muun kanssa.. Eihän kukaan jaksaisi leikkiä näin kauaa, eihän?
Kommentit (9)
sanoa. Mun exäni oli ihan samanlainen. Mutta kaikki osoittautui teeskentelyksi, tai narsistin rakkaudeksi. Narsisti "rakastuu" heti ja tulisesti, jotta saa kaipaamaansa rakkautta ja ihailua ja kunnioitusta tms. Mun exäni oli ihan sulaa vahaa mun edessäni 10-vuotta sitten, se näytti palvovan mua ja sai mitä halusi. Mutta karu totuus alkoi paljastumaan, nyt eron jälkeen ihan kaikesta on hirveät riidät, olen joutunut pelkäämään.
narsistin "rakkaus" on. Olen kokenut sen, ja tää ei ole samanlaista. Narsisti haluaa kaiken heti ja nyt eikä anna hetken rauhaa, tää on toisenlaista. En varmaan osaa vain selittää..
t.ap
Tottakai nyt tuon verarn jaksaa leikkiä. TOdennäkisempää on kuitenkin,e ttä te molemmat elätte kuvitelmassa, johon olette rakastuneet. Kuvitelma tuntuu siltä, kuin olisitte tunteneet koko ikänne, koska se on totta: sen kuvitelman te tosiaan olette tunteneet koko eikänne, kumpikin omanne. Valitettavasti kumpikaan teistä ei oikeasti ole sellainen kuin toisen kuvitelma, joten karuja heräämisiä on edessä jossain vaiheessa.
Ajatus toisen läpikotaisin tuntemisesta ja kuvitelma, että tietää sanomattakin mitä toinen haluaa on peltotava kahdesta syystä. Ensinnäkin se on käytännössä aina pelkkää itsepetosta ja toisenakin eikö elämä ole käsittämättömän tylsää, jos kaiken tietää etukäteen?
Yli vuoden. Ja jos tosiaan seksi olisi päämääränä, eikö olisi jotain tehnyt sen suhteen kun oli mahdollisuus?
Mies on sanonut arvostavansa minua, olen hänen silmissään jotain aivan erityistä.. ehkäpä juuri siksi ei olekaan kohdellut minua kuin pelkkää seksiobjektia vaan varovasti, kunnioittaen ja arvostaen.
Ja ei, elämä ei todellakaan ole tylsää jos rinnalla on ihminen joka on vakaa ja turvallinen ja ennalta-aavistettavissa. Just sitä mä kaipaankin.
t.ap
Hitaasti hyvä tulee. Tunsin samoin, kun tapasin mieheni. Aloimme seurustella vasta vuosien jälkeen siitä, kun tutustuimme. Olimme silti tunteneet vetoa toisiimme jo kauan ennen kuin mitään tapahtui.
Ja todella, minusta vieläkin tuntuu, kuin hän olisi minun sielunsisarukseni. Että olisimme tunteneet aina. Uskon, että se johtuu siitä, että meillä on melko samanlaiset arvot ja käsitys maailmasta. Samansuuntainen tapa elää tässä maailmassa.
Nyt aviossa 6 vuotta ja 2 lasta. Ihanan tasaista ja onnellista on ollut - vaikka tietenkään ei särötöntä.
sä et kuvittelekaan telepaattisesti tietäväsi, mitä se haluaa, vaan kysyt. Suosittelen kysymään, voit yllättyä.
Näin mäkin haluan ajatella.. että joskus tulevassa olemme naimisissa ja ikuisesti yhdessä.
t.ap :)
Hitaasti hyvä tulee. Tunsin samoin, kun tapasin mieheni. Aloimme seurustella vasta vuosien jälkeen siitä, kun tutustuimme. Olimme silti tunteneet vetoa toisiimme jo kauan ennen kuin mitään tapahtui.
Ja todella, minusta vieläkin tuntuu, kuin hän olisi minun sielunsisarukseni. Että olisimme tunteneet aina. Uskon, että se johtuu siitä, että meillä on melko samanlaiset arvot ja käsitys maailmasta. Samansuuntainen tapa elää tässä maailmassa.
Nyt aviossa 6 vuotta ja 2 lasta. Ihanan tasaista ja onnellista on ollut - vaikka tietenkään ei särötöntä.
ihan rehellisen seurustelun? Vai onko teillä sittenkin oikeasti omat perheet?
oikeassa elämässä ainakin toinen ellei molemmat teistä on perheellisiä.