Söin eilen ainakin 15 kpl konvehteja ja ihan suunnitellusti. Laihdutan,
mutta joskus pitää herkutella :) Johan siinä 12 päivää meni täysin ilman herkkuja...
Kommentit (7)
1,5 kg joulusta. ap, jatketaan valitsemallamme tiellä :)
kuin 15/2 viikkoa.
Juu, en pysty siihen minäkään...
Hitaasti oikea suunta. Painoin viime kesänä 10kg enemmän kuin nyt! ed.
sopii paremmin tällainen herkkupäivä-systeemi, seuraava ehkä tammikuun lopussa. Josko sitten se pizza ;) Kyllä mä joka päivä ihan hyvin syön, etten millään nälkäkuurilla elä. ap
pois ja AINA lauantaisin pidän herkkupäivän, jolloin syön ihan mitä vain.
Eilenkin kokonaisen konvehtirasian ja siihen päälle yksittäisiä herkkuja.
En voisi olla kokonaan ilman ja ihana tietää, että saan syödä mietimättä joka palaa.
Ennen laihdutusta painoin 88,7 kg nyt 65,3 ja olen tähän painoon itse todella tyytyväinen.
Muina päivinä mulla ei edes tee mieli herkkuja mutta kun lauantai tulee voisin vaikka aloittaa aamun suklaalla.
pois ja AINA lauantaisin pidän herkkupäivän, jolloin syön ihan mitä vain.
Eilenkin kokonaisen konvehtirasian ja siihen päälle yksittäisiä herkkuja.
En voisi olla kokonaan ilman ja ihana tietää, että saan syödä mietimättä joka palaa.
Ennen laihdutusta painoin 88,7 kg nyt 65,3 ja olen tähän painoon itse todella tyytyväinen.
Muina päivinä mulla ei edes tee mieli herkkuja mutta kun lauantai tulee voisin vaikka aloittaa aamun suklaalla.syömään yhtenä päivänä koko viikon kalorivajeen takaisin.... joka toinen korkeintaan. ap
Minä söin tällä viikolla pizzeriassa pizzan ja laihdutan minäkin. Hyvä alku, 10 päivässä -2,3kg