Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on muuttunut. Mitä tehdä?

Vierailija
08.01.2012 |

Emme ole mitään kovin kovin pitkää yhteistä elämää viettäneet. Hän on aina ollut lämmin, huomaavainen, rakastava ja hauska. Hän ei koskaan halunnut mennä minnekkään, ei ainakaan ilman minua. Antoi kyllä minun mennä jos minua pyydettiin.

Tulin raskaaksi ja tottakai halusimme lapsen ja tuollaisen miehen kanssa teen mielelläni lapsen!

Mies vaan sattui muuttumaan. Kaverit kun kysyy niin haluaa mennä. Viikonloppuisin pitäisi aina mennä. On haukkunut minua muutaman kerran kun on tullut riitaa jostain ja tuntuu ettei häntä enään huvita olla minulle hellä ja rakastava.

Kaverit kuulemma nauraa kun on kotona. Haukkuvat että on tossun alla. Jos haluaisin hänen olevan kotona hän kertoo ystävilleen että pidän häntä täällä kuin keskitysleirissä. Vaikkei se niin mene. Hän on vapaa menemään mutta tekee oloni kyllä kurjaksi kun ei vietä mieluummin aikaansa minun kanssa. Kyllä ymmärrän että mennään joskus, kuten itsekin menen, mutta vain n. 1kerran kuukaudessa jos edes sitä. Ei kai joka viikonloppu tarvitse.

Hienoa odottaa lasta kun tulevaisuus näyttää heikolta.

Mitään mielipiteitä? Kanssa eläjiä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva kuulla mielipiteitä ja ratkaisuja

Vierailija
2/2 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, lapsi on jo aluillaan että sinänsä paskat on jo housuissa -turha itkeä. Ehkä miehesi kokee nyt jotain "pakko rillutella ennen ku täytyy rauhoittua isäksi" -vaihetta. Toivotaan että se siitä rauhoittuu... Itse ainakin antaisin ukon mennä mutta sanoisin että tahti muuttuu sit kun lapsi syntyy. Jos ei muutu niin lähtisin lätkimään lapsen kans.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi