Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei 2-vuotiaan tytön äiti, minkälaisen ihanan mekon haluaisit tytöllesi lahjaksi? Mikä merkki in?

Vierailija
07.01.2012 |

Haluaisin ostaa jotain ylisöpöä, nyt kun nettikaupoissakin on monissa ale. Mikä olisi ihanuus 2-vuotiaalle pikkutyttöselle?

T. isojen pojanviikareiden äiti lahjaa sukulaistytölle hankkimassa

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.enkelinunelma.fi

Se on ihana verkkokauppa jossa tyttöjen ja poikien juhlapukuja, tosi romanttisia prinsessamekkoja, lahjatavaroita ja enkelitavaroita.Kannattaa käydä katsomassa!

Vierailija
2/21 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mayoralin, Phister&Philinan ja Cupcaken mekoissaan

nettikaupoista löytyy!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua kiinnosta lastenvaatteiden merkit. Mistä vain voi löytyä kivannäköisiä vaatteita. Ja mekot tosiaan ovat aika turhanpäiväisiä parivuotiaille, joku siisti neule olisi paljon parempi.

Vierailija
4/21 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta Albababy merkkinen keltainen mekko on ihana!

http://www.kididea.fi/product_info.php?products_id=705&language=en

myös esim. Lipfishin mekot ovat hauskoja!

Vierailija
5/21 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisi esin Tinttu.comissa myytävät velouriset liivarit, suloisia taskuja ja sydämmiä. Olivat puoleen hintaankin. Muuten sanosin kanssa että Po.p ja småfolk takuu varmoja pesun ja katseenkestäviä. Ja jos rahaa haluaa tuhlata niin Marimekon iloinen takkimekko sopii jokaisen pikkuneidin vaatekaappiin.

Vierailija
6/21 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein mekot on söpöjä, mutta tosi epäkäytännöllisiä. Varsinkin sellaisia mitä luulen sun tarkoittavan.

trikoo hameet, tunikat ja mekot on kivoja. Niitä saa ihan vaikka h&m:lta, lindexilta tms.

Vierailija
7/21 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla trikoota, tunika tms. mutta joku vähän spesiaalimpi. En tunne tyttömerkkejä, joten help! En tarkoita mitään kahisevia röyhelömekkojakaan, jotain mitä oikeasti voisi käyttää, mutta olisi vähän kivempi kuin perusvaatteet.

ap

usein mekot on söpöjä, mutta tosi epäkäytännöllisiä. Varsinkin sellaisia mitä luulen sun tarkoittavan. trikoo hameet, tunikat ja mekot on kivoja. Niitä saa ihan vaikka h&m:lta, lindexilta tms.

Vierailija
8/21 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä monen merkkistä. Etsit sieltä jonkun kivan.

Espritillä ainankin ihan kivoja mekkoja.

Vierailija
9/21 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

iloinen mekko tai kurkistus mekko

Vierailija
10/21 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttövaatteita voi itsekin ostaa, juhlamekkoja on kiva katsella vaikka käyttökertoja olisikin vähän.

Itse olen nyt tykästynyt ostaman Rare Too-merkkisiä hameita.

Valiettavasti tyttöni täyttää 7 vuotta ja on alkanut lakkkoilemaan äidin hankkimia mekkoja vastaan:(

Vierailija
11/21 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttövaatteita voi itsekin ostaa, juhlamekkoja on kiva katsella vaikka käyttökertoja olisikin vähän. Itse olen nyt tykästynyt ostaman Rare Too-merkkisiä hameita. Valiettavasti tyttöni täyttää 7 vuotta ja on alkanut lakkkoilemaan äidin hankkimia mekkoja vastaan:(

Noa Noa tai Pomp deLux sitten

Vierailija
12/21 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ostaisin ehdottomasti Muru merkkisen mekon. Tosin jos minulla olisi tyttö haluaisin hänelle ennemmmin paidan tai housut (mieluiten kummatkin) tuolta merkiltä, siis ihan samoja, joita pojat voivat käyttää. Rosa Matildan nettikaupasta saa murua.

Aarrekid on toinen merkki, josta ilahtuisin.

Mekkoja saa niin halvalla ja paljon käytettynä ja mielestäni mekko on aika epäkäytännöllinen lapsella, siksi näin tyly vastaus.

Vierailija
13/21 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostan kummitytölleni Miraakkelin mekkoja. Hyvin ovat kelvanneet.

Vierailija
14/21 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta ketjun lukeneena kommentoin vielä, että Marimekolla on tosiaan myös hauskoja tunikoita ja tuo iloinen takki (meniköhän nimi nyt oikein) on hauska kyllä. Jos ostat Murua tai Marimekkoa huomioi, että koot ovat pieniä (Murulla ainakin ja käsittääkseni myös Marimekolla, paidoissa on ainakin näin ja esim. 90 cm tunika menee jo yksivuotiaalla mekkona ja sitten myöhemmin tunikana, tämä pätee sekä muruun että marimekkoon), kannattaa siis ostaa reipas koko siihen verrattuna.

Vierailija
15/21 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en ymmärrä yhtään kuinka mekko on epäkäytännöllinen. Meillä ainakin tosi usein käytetään ja on vielä aika villi 1,5 v kyseessä :)

Itse tykkään mm. Polarn & Pyret -mekot ihania, Småfolk, Benetton, Lego, Chota Pero jne.

Vierailija
16/21 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekko unohtui. On siitä ihana että laatu on niin älyttömän hyvä ja vaatteet tosi pitkäikäisiä kun menee ensin pidempänä mekkona tai tunikana ja myöhemmin melkein paitana :D

Vierailija
17/21 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitihän ne vaatteet valitsee parivuotiaalle vielä. Itse en ikinä ole käyttänyt tytölläni röyhelömekkoja tai retrokuvioista ja silti 5-vuotiaani on joka päivä mekossa tai hameessa tarhassa ja kotona (en muista, koska olisi ollut esim college-housuissa tai legginseissä). Tytön hameet ja mekot on usein ihan yksivärisiä jotka sopii monen värisiin ja kuosisiin paitoihin ja sukkiksiin. Toki meillä on kuiviollisiakin ja on vöitä, rusetteja ym. nättiä. Kaikista sievin malli on mielestäni liivimekko.

Vierailija
18/21 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tytöllä useampia. Ja on laadukkaita.. =D Lahjakorttikin hyvä, jos ei ole varma tyylistä. Ei mene rahat hukkaan!

Vierailija
19/21 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
20/21 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin harmaa neulemekko esim mustalla rusetilla tai pilkuilla. Englannissa, Ranskassa ja Tanskassa myydään ihania lastenvaatteita ja mees kurkkaa vaikka blogi kaikki mitä olen, sieltä löytyy ihania lastenvaatteita ja lista sivun reunassa hyviin ulkomaisiin ja suomalaisiin nettikauppoihin. Muillekin vinkkinä. Itsekin tilasin vasta pomp de luxista ison kasan mekkoja ja tunikoita ja oli - 70 % alennuksella. Olen tykästynyt nyt kaikkeen harmaaseen, roosaan, dots kuoseihin, rusetteihin.. aaah. :) Vinkkaan myös naisille Dorothy perkins nettikauppaa, siellä todella kauniita ja tyylikkäitä vaatteita. Just sieltä ostin itselleni kuvailemani neulemekon (harmaata,rusettia ja pilkkuja ) :) Mulla on ollu ihan kauhee pakkomielee että löydän täydellisen ja edullisen neulemekon, sitä kiva käyttää neulesukkisten ja pitkähihaisen trikoon kanssa. Ja sieltä löytyi just täydellinen! Siks mä vielä valvonkin kun sain vasta tilauksen valmiiksi.. hih.. Siihen kun yhdistää kiilakorkosaappaat ja vilan ihanan polvipituisen toppiksen ni vola`.

Joo, innostuin nyt.. shoppailufriikki kun olen.. Mut tuossa nyt vinkkiä. :) Hyvää yötä, mä painun nukkumaan, näkemään kauniita unia ihanista mekoista ja tunikoista. :)