Lue keskustelun säännöt.
UNQ-putiikki, koska avataan?
07.01.2012 |
senhän piti tulla Helsingin Bulevardille jo pari vuotta sitten. onko kellään tietoa?
Kommentit (4)
Pahoja tuotantovaikeuksia :( Kantsii ostaa multa Unqin hattu :) Kohta niitä ei saa mistään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutta eivät ainakaan näytä vastaavan kyselijöille mitään.
Bulevardille nyt syyskuussa! mutta ei myy omaa mallistoaa(oma työhune takapihan puolella ja nettimyyntinä ) vaan ulkomaalaista kamaa.....ihana putiikki, Le bunuel!
UNQ:n tämän hetkisestä tilanteesta? Jatkaako firma?