Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehesi nyt reissussa? Jonkun mies on salarakkaan luona, jokapa vielä pitää asiasta blogia

Vierailija
07.01.2012 |

....tässä olkaapa hyvät:

http://salatturakkaus.blogspot.com/

"Vaimolleen Mikko sano lähtevänsä metsästysreissulle pikkuserkkujen luo kauemmaks. Vai sanoko? ;) Nii-in, sitä, mitä Mikko oikeesti vaimolleen sano, te ette voikaan tietää. Tiedän, että fanaattiset vaimot lukee mun blogia, joten edelleenkin joudun vielä tarkemmin muuntelemaan tiettyjä asioita toisiksi tunnistamisen vaikeuttamiseks"

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Candy on 17-vuotias nuori naisen alku, joka on korviaan myöten rakastunut vanhempaan, perheelliseen mieheen. Salatun elämäni asioiden purkamista anonyymina. "

Vierailija
2/7 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähti auttamaan kaveriaan talon rakentamisessa. On ollut koko päivän poissa, eikä vieläkään tullut takas. Ei vastaa puhelimeen. Olen nähnyt nyt toistuvasti unta, että miehelläni on suhde nuorempaan naiseen.

Mutta tiedän, että ei sillä voisi olla, ei se hankkisi itselleen nuorta tyttöä joka haluaisi ehkä joskus taas lapsia. Mies on ihan kurkkuaan myöten täynnä lapsiperheen arkea ja toivoo vaan, että lapset kasvaisi isoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsis tosta tylsimyksestä eroon vaivattomasti

Vierailija
4/7 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän "Candy" ole 50-v möhömahainen äijänkäppänä tai katkeroitunut kotirouva jolle pälkähti päähän laittaa blogeja lukevat huonon itsetunnon omaavat vaimot kusemaan pöksyihinsä..

Vierailija
5/7 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähti auttamaan kaveriaan talon rakentamisessa. On ollut koko päivän poissa, eikä vieläkään tullut takas. Ei vastaa puhelimeen. Olen nähnyt nyt toistuvasti unta, että miehelläni on suhde nuorempaan naiseen.

Mutta tiedän, että ei sillä voisi olla, ei se hankkisi itselleen nuorta tyttöä joka haluaisi ehkä joskus taas lapsia. Mies on ihan kurkkuaan myöten täynnä lapsiperheen arkea ja toivoo vaan, että lapset kasvaisi isoksi.

on käsittääkseni reissu ihan huomisiltaan,joten jos miehes ei ole tarkoitus olla huomisiltaan, tuskin on se

Vierailija
6/7 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soiteli just tunti sitte lapsille ja mulle hyvätyöt. Mut meillä on vahva keskinäinen luottamus ja aktiivinen seksielämä kotona.

Vierailija
7/7 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on seuraavat kaksi kuukautta työreissussa, Venäjällä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme