Mistä nainen tietää, että mies on kiinnostunut?
Mistä te olette tienneet, ennen kuin asia on varmistunut?
Olen yllättynyt, miten monien naisten mielestä sitä ei voi tietää vaan nainen kuvittelee kaiken. Tämä tuli jälleen kerran esille tuossa yhdessä ketjussa.
Olen toista mieltä: kyllähän sen nyt näkee, helposti! Katseista, hymyistä, piirittämisestä... Joka väittää muuta, on sosiaalisesti lahjaton tai sitten häneen ei ole kukaan ollut ihastunut.
Kommentit (30)
Mistä te olette tienneet, ennen kuin asia on varmistunut?
Olen yllättynyt, miten monien naisten mielestä sitä ei voi tietää vaan nainen kuvittelee kaiken. Tämä tuli jälleen kerran esille tuossa yhdessä ketjussa.
Olen toista mieltä: kyllähän sen nyt näkee, helposti! Katseista, hymyistä, piirittämisestä... Joka väittää muuta, on sosiaalisesti lahjaton tai sitten häneen ei ole kukaan ollut ihastunut.
Perusnainenhan ei tiedäkään mitään. Hän vain kuuntelee miehen ehdotuksia ja sitten hyväksyy tai hylkää niitä mielialan yms. tekijöiden mukaan. Sitten on niitä alfanaisia, eli aloitteentekijänaisia, jotka kyllä tarkkailevat miehen reaktioita haukkana ehdotettuaan miehelle jotain.
Monimutkaisia nämä ihmissuhteet. Olen kiinnostunut, mies sanoo myös olevansa, mutta silti tuntuu, ettei se halua mitään suhdetta. Vapaita olemme molemmat, paljon juteltu kaikesta. Ehkä voisin paremmin ilman tuota miestä, kun tuntuu epävarmalta. Aluksi kyseli, olenko hänestä kiinnostunut ja kun myönsin, jotenkin tuli viileyttä ilmaan. En tiedä, mitä tekisin.
Vierailija kirjoitti:
miehet voivat jopa aktiivisesti piirittää, esim. käydä työhuoneessasi 5 min välein tikusta asiaa tyyppisesti, esitellä erektiota töissä yms, mutta eivät silti ole halukkaita toimimaan.
Jos miehen käytös on tavalla tai toisella kiinnittänyt huomiosi ja pohdit, onko mies kiinnostunut vai ei, hän todennäköisesti on.
Kiinnostuksesta on kuitenkin vielä pitkä matka toimintaan. Mies voi olla varattu eikä kiinnostunut seikkailuista, tai jokin muu asia voi viedä hänen päähuomionsa tällä hetkellä. Ehkä yleisin syy on kuitenkin se, että mies ei halua seurustella työkaverin kanssa, koska asia voi aiheuttaa myöhemmin jännitteitä.
Siten on useimmiten väärä tulkinta, että naisen rekisteröimä mahdollinen kiinnostus "olisi jotain muuta". Kyllä se on kiinnostusta, se vain ei johda mihinkään.
Jos me ihmiset menisimme sänkyyn jokaisen kanssa, joka meitä kiinnostaa... niin, mitähän siitäkin seuraisi?
Just näin! Tällaisia vedättäjiä on tullut vastaan. Lähetellään viestejä, kinutaan alastonkuvia, lyödään jopa jäykistynyt penis käteen. Mutta sitten kun itse viimein lämpenee, niin ilmoitetaan, että oli kivaa, mutta eiköhän nyt lopeteta tämä leikkiminen.
Mulla on ollut muutaman viikon miestuttavuus, joka välillä on kiinnostunut ja sitten jossain omissa maailmoissaan. Tarviiko oikeesti tyytyä tuollaiseen, tiedän vastauksen, ettei. Viimeksi eilen tuli viestiä, että on kiinnostunut. Ja tuo mies tietää tunteeni oikein hyvin. Taidanpa laittaa viestiä , että kiitti riitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miehet voivat jopa aktiivisesti piirittää, esim. käydä työhuoneessasi 5 min välein tikusta asiaa tyyppisesti, esitellä erektiota töissä yms, mutta eivät silti ole halukkaita toimimaan.
Jos miehen käytös on tavalla tai toisella kiinnittänyt huomiosi ja pohdit, onko mies kiinnostunut vai ei, hän todennäköisesti on.
Kiinnostuksesta on kuitenkin vielä pitkä matka toimintaan. Mies voi olla varattu eikä kiinnostunut seikkailuista, tai jokin muu asia voi viedä hänen päähuomionsa tällä hetkellä. Ehkä yleisin syy on kuitenkin se, että mies ei halua seurustella työkaverin kanssa, koska asia voi aiheuttaa myöhemmin jännitteitä.
Siten on useimmiten väärä tulkinta, että naisen rekisteröimä mahdollinen kiinnostus "olisi jotain muuta". Kyllä se on kiinnostusta, se vain ei johda mihinkään.
Jos me ihmiset menisimme sänkyyn jokaisen kanssa, joka meitä kiinnostaa... niin, mitähän siitäkin seuraisi?
Just näin! Tällaisia vedättäjiä on tullut vastaan. Lähetellään viestejä, kinutaan alastonkuvia, lyödään jopa jäykistynyt penis käteen. Mutta sitten kun itse viimein lämpenee, niin ilmoitetaan, että oli kivaa, mutta eiköhän nyt lopeteta tämä leikkiminen.
Just. On hyvin vaikea ymmärtää tuollaisia miehiä. Kun nainen kiinnostuu, loittonee koko tyyppi. Alkujaan mies laittoi hempeitä viestejä vaikka kuinka ja nyt kun itse kyselen joko arkisia asioita tai kerron tykkääväni, on tuntu, että mies vastailee vain puolipakosta. Kun ehdotan, ettei pidetä enää yhteyksiä, jotenkin terästäytyy tyyliin älä viitsi ja pidän sinusta.
Mulla on sellanen tapaus, jossa mies katsoo ihan jatkuvasti. Yleensä olen huono huomaamaan katseet, mutta tätä en oikeasti voi olla huomaamatta. Lisäksi hakeutuu monesti sellasiin paikkoihin, joista saa katseyhteyden minuun. Veikkaan kuitenkin, että jos menisin kysymään kahville niin eipä kiinnostaisikaan.
Jos mies ehdottaa tällaista, voi olla kiinnostunut.
Liikaa vaivaa kuitenkin, minä tyydyn vain katselemaan.