Mistä nainen tietää, että mies on kiinnostunut?
Mistä te olette tienneet, ennen kuin asia on varmistunut?
Olen yllättynyt, miten monien naisten mielestä sitä ei voi tietää vaan nainen kuvittelee kaiken. Tämä tuli jälleen kerran esille tuossa yhdessä ketjussa.
Olen toista mieltä: kyllähän sen nyt näkee, helposti! Katseista, hymyistä, piirittämisestä... Joka väittää muuta, on sosiaalisesti lahjaton tai sitten häneen ei ole kukaan ollut ihastunut.
Kommentit (30)
Niinhän se menee...
Mies olettaa ettet kuitenkaan ole kiinnostunut, ja sinulla on jo jonkinlainen suhde.
Mikseivät naiset voi tehdä aloitetta, meitä "ujojakin",tai epävarmoja miehiä on tässä maailmassa...
Ei kaikilla ole maailman suurinta egoa ja itseluottamusta...
Eli, voisitteko kiinnostuneet naiset tehdä joskus aloitteen silleen oikeesti...
Enkä nyt tarkoita mitään yhdenyönjutttuja..
Vaan ihan oikeaa palautetta.
Kun on huono noissa vihjeiden lukemisessa..
Eli pyytäkää vaikka kahville...
Kiitos!
Hauskasti jo viestistäsi tulee ilmi että olet saamaton looseri, pelkuri vässykkä "mieheksi". Kauhean epävarman kuvan luo kirjoittaa kokoajan noin... Tajuatko ollenkaan... Tuskin... Onnea matkaan vaan...
Mies voi olla ystävällinen ja puhelias, yhtä äkkiä muuttuukin vältteleväksi eikä katso päin. Sehän on selvä merkki että mies luulee minun olevan ihastunut eikä halua rohkaista. Joku sanoi että se voikin olla miehen ihastumisen osoitus että välttelee ja on jäykkis. Vaikea tulkita jos näin on.
Ilmoita (vihjaa niin että sen ymmmärtää kerrasta) olevasi vapaa ja kaipaavasi seuraa. "Olispa kiva, jos mullakin..." tai "joku sellainen samanlainen mukava sinkku kuin sinä" tai "vaikea löytää ketään, sulla varmaan on naisia jonossa". Odota miehen aloitetta. Jos sitä ei tule, mies ei ole kiinnostunut.
Mutta sitten tulikin (tunkikin) eteeni tapaus, josta en osannut sanoa, vaikka merkit kiinnostuksesta oli. Eipä se aina ole sitä mitä luulet tai toivot sen olevan, se voi olla jotain aivan muuta.
Jos miehen käytös on tavalla tai toisella kiinnittänyt huomiosi ja pohdit, onko mies kiinnostunut vai ei, hän todennäköisesti on.
Kiinnostuksesta on kuitenkin vielä pitkä matka toimintaan. Mies voi olla varattu eikä kiinnostunut seikkailuista, tai jokin muu asia voi viedä hänen päähuomionsa tällä hetkellä. Ehkä yleisin syy on kuitenkin se, että mies ei halua seurustella työkaverin kanssa, koska asia voi aiheuttaa myöhemmin jännitteitä.
Siten on useimmiten väärä tulkinta, että naisen rekisteröimä mahdollinen kiinnostus "olisi jotain muuta". Kyllä se on kiinnostusta, se vain ei johda mihinkään.
Jos me ihmiset menisimme sänkyyn jokaisen kanssa, joka meitä kiinnostaa... niin, mitähän siitäkin seuraisi?
jos oikein tuomalla tuo esille kiinnostuksensa jotakin ihmistä kohta, kuitenkin vailla pienintäkään aietta tehdä asian eteen jotakin. Sitä voi kutsua toisten tunteilla leikkimiseksikin, mikä on kyllä melko epäempaattista ja lapsellista toimintaa. Mutta puhun tässä siis toistuvasta flirttailusta enkä mistään olipas kiinnostava silmäilevä mies lentokoneessa tmv. jota ei koskaan enää näekään sen kerran jälkeen.
miehet voivat jopa aktiivisesti piirittää, esim. käydä työhuoneessasi 5 min välein tikusta asiaa tyyppisesti, esitellä erektiota töissä yms, mutta eivät silti ole halukkaita toimimaan.
Jos miehen käytös on tavalla tai toisella kiinnittänyt huomiosi ja pohdit, onko mies kiinnostunut vai ei, hän todennäköisesti on.
Kiinnostuksesta on kuitenkin vielä pitkä matka toimintaan. Mies voi olla varattu eikä kiinnostunut seikkailuista, tai jokin muu asia voi viedä hänen päähuomionsa tällä hetkellä. Ehkä yleisin syy on kuitenkin se, että mies ei halua seurustella työkaverin kanssa, koska asia voi aiheuttaa myöhemmin jännitteitä.
Siten on useimmiten väärä tulkinta, että naisen rekisteröimä mahdollinen kiinnostus "olisi jotain muuta". Kyllä se on kiinnostusta, se vain ei johda mihinkään.
Jos me ihmiset menisimme sänkyyn jokaisen kanssa, joka meitä kiinnostaa... niin, mitähän siitäkin seuraisi?
Mietiskelin muutama kuukausi sitten olisiko eräs mies minusta kiinnostunut. Omasta ja parin ystävänkin mielestä miehen merkit oli sellaiset että oli kiinnostunut. Kysyttäessä mies kuitenkin sanoi ettei ole kiinnostunut. Sinkkumies, mutta ehkä se on työkaveruus mikä häntä pidätteli. Tai mun lapset.
Yksiä *^*#"##, joiden soisi *#%€€%&&/&/&, ja sen lisäksi vielä *^€#"€€%. Näin.
Kiinnostus nyt vaan herää, sitä on vaikea kytkeä pois päältä. Se on biologiaa ja varmistaa lajin säilymisen. Mutta eihän sen takia nyt tarvitse miestä/naista parin vuoden välein vaihtaa, eihän? Rikkoa perheitä sarjatuotantona? Sillä sehän olisi edessä, jos en koskaan "ihmissuhdepelailisi" vaan aina veisin loppuun asti jokaisen pienenkin kiinnostuksen poikasen.
Vähän rajaa nyt hei.
Käsitykseni mukaan toista ihmissuhdepelailijaksi syyttävä on ihminen joka itse roikkuu tyypissä vaikka toinen on monesti suoraankin sanonut ettei kiinnosta vakavassa mielessä.
Roikkuja soittelee, viestittelee, änkeää kylään, sanoo haluavansa viettää aikaa "vain kaverina". Koko ajan kuitenkin toivoo että toinen olisi oikeasti kiinnostunut ja jutusta tulisi vakava. Kun sitä ei tapahdu, katkeroidutaan ja aletaan syyttää toista tunteilla leikittelyllä. Ottakaa vastuuta itsestänne! Älkää olko yhteydessä. Mutta ei varmaan kannata syyttää toista siitä että tämä käyttää tilanteen hyväkseen ja ottaa tarjottua pillua.
Käsitykseni mukaan toista ihmissuhdepelailijaksi syyttävä on ihminen joka itse roikkuu tyypissä vaikka toinen on monesti suoraankin sanonut ettei kiinnosta vakavassa mielessä.
Roikkuja soittelee, viestittelee, änkeää kylään, sanoo haluavansa viettää aikaa "vain kaverina". Koko ajan kuitenkin toivoo että toinen olisi oikeasti kiinnostunut ja jutusta tulisi vakava. Kun sitä ei tapahdu, katkeroidutaan ja aletaan syyttää toista tunteilla leikittelyllä. Ottakaa vastuuta itsestänne! Älkää olko yhteydessä. Mutta ei varmaan kannata syyttää toista siitä että tämä käyttää tilanteen hyväkseen ja ottaa tarjottua pillua.
Ota sitä mitä tarjotaan äläkä nössöile!!
A:ko se siellä purkautuu?
Kiinnostus nyt vaan herää, sitä on vaikea kytkeä pois päältä. Se on biologiaa ja varmistaa lajin säilymisen. Mutta eihän sen takia nyt tarvitse miestä/naista parin vuoden välein vaihtaa, eihän? Rikkoa perheitä sarjatuotantona? Sillä sehän olisi edessä, jos en koskaan "ihmissuhdepelailisi" vaan aina veisin loppuun asti jokaisen pienenkin kiinnostuksen poikasen.
Vähän rajaa nyt hei.
Eli flirttaa ihan näkyvästi ja toistuvasti. Nauttii koukuttamisesta ja saamastaan ihailusta. En kai mä nyt tarkoitakaan mitään sellaista, mille ihminen ei itse mitään oikein voikaan, minkä kyllä senkin voi huomata, mutta se on eri asia. Oikein hienosti ymmärrät päin mäntyä, tarkoituksella arvatenkin.
joka kysyttäessä sanoo ettei ole kiinnostunut, mutta kaksinkertaistaa piirityksensä kysymyksen jälkeen ja aktiivisesti tunkee itseään esim työhuoneeseen, pyrkii järjestämään yhteisiä illanviettoja porukalla, ilmeisesti odottaen uutta kysymystä samasta aiheesta.
Tällaisessa tilanteessa ainoa vaihtoehto on ruveta välttelemään ko. tyyppiä, ja hoitaa esim. pakolliset työasiat sähköpostitse muutaman huoneen päähän. Ikävä kyllä myös kaikki työkavereiden kanssa järjestettävät illanvietot ja virkistyspäivätkin täytyy jättää väliin.
Miehet on usein järkiperäisiä, ei naiset noin paljon järkeile vaan toimii tunteella.
Jos ihastuu, on valmis myös jonkinlaiseen suhteeseen oli varattu tai ei.
No miulla itelläni on myös sammalaene ongelma :) Ollaan vasta 7 lk mut se poeka kattoo miuu päivittäi ja kertoo juttui ku mie oon paikal muute tosi hilijane. Se myös nauraa miun läsnäolles palajo ;D
Tai sitten olen tosiaankin sosiaalisesti lahjaton. Voi myös olla, ettei muhun ole kukaan ollut koskaan ihastunut, paitsi mun mies tietenkin, silloin aikanaan. Varsinkaan katseista mä en ota mitään tolkkua ja hymyillähän nyt voi muuten vain. Piirittämisestä mä en tiedä mitään.
Riippuu miehestä. Kaikki eivät arkiympäristössä osoita ihastustaan millään tavalla. Mies olettaa, että sinulla jo on avomies tai vähintään sydänystävä. Hän olettaa, ettet kuitenkaan olisi kiinnostunut. Hän ei häiritse sinua flirtillä, jota luultavasti et kaipaa. Anna edes pieni vinkki, että sinä olet vapaa ja kaipaat ehdotuksia.
Niinhän se menee...
Mies olettaa ettet kuitenkaan ole kiinnostunut, ja sinulla on jo jonkinlainen suhde.
Mikseivät naiset voi tehdä aloitetta, meitä "ujojakin",tai epävarmoja miehiä on tässä maailmassa...
Ei kaikilla ole maailman suurinta egoa ja itseluottamusta...
Eli, voisitteko kiinnostuneet naiset tehdä joskus aloitteen silleen oikeesti...
Enkä nyt tarkoita mitään yhdenyönjutttuja..
Vaan ihan oikeaa palautetta.
Kun on huono noissa vihjeiden lukemisessa..
Eli pyytäkää vaikka kahville...
Kiitos!