Usko Eevertti Luttinen
Kommentit (33)
Vaikka se onkin niin kaksimielinen ja kaikkee, niin silti hahmossa on jotain tosi suloista (eikä johdu siitä että Aku esittää hahmoa, vaikka hyvä näyttelijä onkin).
Vähän väsynyt se Nokia-veto kuitenkin, meni vähän ilkeilyn puolelle. Mut haittaaks se? Niko-Petteri oli parempi.
Ilmoitti kylän olevan Nokialla, tuli mieleen se Nokian homopappi
varmaan siksi että olen pari samantyyppistä aitoa henkilöä tuntenut lapsuudessani.
Pastori Silli, Erkki Saarelan hahmo Soitinmenot-sarjasta.
Vähän väsynyt se Nokia-veto kuitenkin, meni vähän ilkeilyn puolelle. Mut haittaaks se? Niko-Petteri oli parempi.
ei ollenkaan kuusivuotiaan puheelta kuulostanut. 12 vuotiaana olis ehkä mennyt.
Jani-Petteri, Sulo ja Piia Potka oli tylsimmät/huonoimmat. Potka vaan huusi koko ajan ja toisti samaa ei edes hauskaa lausetta, Sulo olisi voinut olla ihan hyvä hahmo jos jutut olisi paremmat ja Jani-Petteri... No, en tiedä mikä siinä tökki mutta joku. Tai sit se on vaan ylipäätään se Kuustonen mikä mua ärsyttää oli sen esittämä hahmo sitten mikä tahansa.
korvia riipivää juttua ja se hokema et "olin ihan päissäni" tms. ei naurattanut. Entisen Mr. Mallorcan hahmo vaikutti pahalta pettymykseltä myös:( Ainoat mitkä vähän nauratti oli Akun ja Iina Kuustosen hahmot.
korvia riipivää juttua ja se hokema et "olin ihan päissäni" tms. ei naurattanut. Entisen Mr. Mallorcan hahmo vaikutti pahalta pettymykseltä myös:( Ainoat mitkä vähän nauratti oli Akun ja Iina Kuustosen hahmot.
Niko-Petteri oli parempi.
Hahmon nimi on Jani-Petteri. Aika vakuuttavaa kannatusta, kun nimikään ei mene oikein...
Ja mielestäni on kyllä Usko oikein hieno hahmo, vaikka ei JPssäkään vikaa.
tykkään jutustasi saanko myös jakaa sen fasepookkiin
jos saan niin vastaa tähän. kaksois piste Deedeeedee pure jenkkiä saat lenkkiä