Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenellä on oikeasti maailman ihanin mies?

Vierailija
07.01.2012 |

Onko jollain oikeasti siis sellainen mies ja parisuhde, että ei koskaan ole miettinyt onko tehnyt oikeaa valintaa vai ei?

Millainen mies ja parisuhde sinulla on, jos koet sen/ne täydelliseksi?

Minä olen menettänyt uskoni miehiin ja hyvin toimivaan parisuhteeseen. Auta minua säilyttämään ne pienet uskon rippeet, jotka vielä jäljellä on!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellinen parisuhde siis! :)

Koskaan en oo miettiny eroa taikka että tuleeko suhteesta mitään...

Kaikki on yksinkertasesti menny nappiin!! :)))

Vierailija
2/4 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailman ihanin mies ja mielestäni itselleni täydellinen, mutta kyllä meillä silti riidellään ja ristiriitoja on aina välillä. Koskaan en ole tosissani miettinyt eroa, vaikka joskus suutuspäissä tietenkin tulee kirottua mies alimpaan helvettiin. Toisaalta minusta sellainen parisuhde ei ole edes mahdollinen, joka vastaa jotain naistenlehtien luomaa ihannekuvaa. Täydellinen parisuhde on mielestäni sellainen, jossa molemmat voivat olla aidosti oma itsensä ja viihtyvät toistensa seurassa. Ongelmista pitää pystyä puhumaan ja ratkaista ne niin, että molemmat ovat tyytyväisiä ratkaisuun.

Yksi kaverini on sitä mieltä, että täydellisessä parisuhteessa ei riidellä ollenkaan ja lakaisee aina kaikki ongelmat maton alle. No, kaverin suhteet eivät ole koskaan oikein toimineetkaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies ei ole ikinä sanonu mulle ilkeesti,yhessä 21 vuotta.Se on lempeä ja komea,hyvä isä ja maailman rakkain ihminen!

Vierailija
4/4 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vähän liian viinaan menevä. Harmi :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä