Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko vaatehälyttimet vaan koristeena?

Vierailija
07.01.2012 |

Vai toimiiko ne kaupoissa oikeasti?

Huomasin juuri, että tänään ostamaani vaatteeseen oli jäänyt hälytin, ei kassalla piipannut mitenkään.

Täytynee käydä maanantaina poistattamassa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joiden on tarkoitus pilata vaate, jos se yritetään poistaa väkivaltaisesti.

Vierailija
2/4 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kaupassa mistä se ostettiin, ei hälytin piipannut. Piippasi vasta toisessa kaupassa, tosi "mukavaa". Onneksi oli kuitti mukana ja siinä oli alkuperäisen liikkeen hintalappu.

Sen toisen kaupan myyjä poisti hälyttimen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kassoilla on sellaiset "magneetit" että kun tuote hälyttimen kanssa kassapöydällä käväisee niin hälytin menee "epäkuntoon".En tiedä missä vaateliikkeessä oot käynyt mutta saattaa olla myös että porteissa ollut jotain häikkää kun eivät ole hälyttäneet.

Muista myös että kun menet tuotteen kanssa uudestaan liikkeeseen niin saattaa uudelleen aktivoitua hälyttimet tuotteessasi.

Vierailija
4/4 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran vahingossa sovituskopissa laittanut harmaan ohkaisen topin harmaiden villasukkieni ohessa kassiin. Olipa kyllä todella noloa selvitellä asiaa.. Onneksi olin aikonutkin ostaa jotain, niin olin jo maksanut sen ostoksen. Eivät kai sitten pitäneet todennäköisenä, että ostaisin jotain ja myös varastaisin jotain. Uskoivat sitten vahingoksi.

Oli nolo juttu, vieläkin posket punertuu muistosta.