Mikä oli ensimmäinen lahja, jonka annoit miehellesi?
Kommentit (9)
Tämä oli vuonna 1989
*kaiverrukset tietty eteen ja taakse*
Ensimmäistä lahjaa mieheltä odotan vielä.
Ja siis ei olla oltu yhdessä kuin vasta vähän alle 4 vuotta.. :D Mut johtuu ehkä siitä että mä rakastan ostella lahjoja. Niin jouluks, synttäreiks, isänpäiväks jopa nimppareiks ja ystävänpäiväks, you name it.. :)
noin kuukauden seurustelun jälkeen. Mies kun oli juuri kokkaillut kodissani ja tanssahdellut samanvärisen keittiöessuni kanssa. Vinkkasin et nää sopisi essun kaveriksi mun parvekkeen oven viereen.
lastenklinikan kummien nallemuki, jossa on miehen nimi.
parikymmentä vuotta sitten minulta ekaksi synttärilahjaksi. Mies täytti silloin 22 vuotta, ei tainnut kauhesti lahjaansa ihastua vaikka käyttikin pyyhettä.
oli ainakin Eppujen kokoelma-CD. En muista, ostinko ennen sitä mitään lahjoja, mutta ainakin ostin hänelle farkut.
Mun mies on vähän semmoinen vaikea lahjottava, hän ei ole niin tavaran perään ja arvostaa yksinkertaisia juttuja. Itsekään en mielelläni ostele mitään turhaa. Mun lahjat hänelle onkin olleet tosi käytännönläheisiä, tuulipuku, kahvimylly, viskipullo, huppari...
olla synttärilahjaksi jotain about 4 paitaa ja pokkari. Oli pettynyt kun sille selvisi, että ostin paidat parilla-kolmella eurolla kappale.
Ja muistan että mä sain siltä eka lahjaksi tennissukat.
Parin viikon seurustelun jälkeen annoin miehelleni (älkää kysykö miksi) oman kummilusikkani, johon kaiverrettu nimeni, syntymäaikani jne, sekä playmobil-poliisin joka tekee ratsiaa.