Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä elämääsi kuuluukaan tällä hetkellä, niin Kristus RAKASTAA sinua, voit luottaa siihen :)

Vierailija
07.01.2012 |

Mitä koet, että tämä pieni, koskettava video kertoo sinulle? http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4

Kaikkea hyvää sinulle elämääsi.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niista ei koskaan tieda. Mutta tekstin otsikko on totta. Ehdottomasti!

Vierailija
2/9 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla avata linkkeja

Niista ei koskaan tieda. Mutta tekstin otsikko on totta. Ehdottomasti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut uskova enemmän tai vähemmän jo pitkään. Tänä aamuna heräsin sydän täynnä hymyä ja voimaa, ensimmäistä kertaa tuli tunne, että kyllä Jeesus rakastaa. Kaikkea hyvää sinullekin! :)

Vierailija
4/9 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut uskova enemmän tai vähemmän jo pitkään. Tänä aamuna heräsin sydän täynnä hymyä ja voimaa, ensimmäistä kertaa tuli tunne, että kyllä Jeesus rakastaa. Kaikkea hyvää sinullekin! :)

Itse vielä vähän niin kuin etsin sitä, että voisin todella tuntemalla tuntea Jeesuksen rakastavan minuakin - uskon kuitenkin että se on aivan toista kuin ihmisten rakkaus ja hyväksyntä.

Mutta on ollut kyllä ilo kokea tässä loppuneesta syksystä alkaen, että aivan kuin Jumala olisi lähempänä minua ja minä Häntä. Että Hän on tosiaan todellinen. Jotain keveyttä ja läheisyyttä suhteessa Häneen :)

Vierailija
5/9 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesti minullakin monta monituista vuotta, joina useampaan otteeseen epäilin rankasti uskoani ja Jumalan rakkautta. Nyt kun tuntee Jumalan olevan lähellä, on kevyempi olla ettei sitä uskoisikaan.

Vierailija
6/9 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilisitko ehkä joskus puolestani jos jaksat, että saisin sen armollisella tavalla kokea.

Varmasti koet vielä myös sen Jeesuksen rakkauden tunteen. Kesti minullakin monta monituista vuotta, joina useampaan otteeseen epäilin rankasti uskoani ja Jumalan rakkautta. Nyt kun tuntee Jumalan olevan lähellä, on kevyempi olla ettei sitä uskoisikaan.

Vierailija
7/9 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilisitko ehkä joskus puolestani jos jaksat, että saisin sen armollisella tavalla kokea.

Varmasti koet vielä myös sen Jeesuksen rakkauden tunteen. Kesti minullakin monta monituista vuotta, joina useampaan otteeseen epäilin rankasti uskoani ja Jumalan rakkautta. Nyt kun tuntee Jumalan olevan lähellä, on kevyempi olla ettei sitä uskoisikaan.

Vierailija
8/9 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tahtoisin uskoa että näiden uskoon liittyvien aloitusten ei olisi tarkoitus provosoida, mutta sen ne tekee.

On mielestäni todella ärsyttävää lukea näitä Kristus aloituksia, ihan vain sen takia että suurimman osan tarkoitus on käännyttää ihmisiä uskoon.

Joo, joo. Raamatussa sanotaan että uskoa tulisi levittää, mutta oikeasti. Kyllä sitä uskonsanomaa te olette levittäneet jo tarpeeksi.

Eikö se riitä että kaikki juhlat ovat uskonnollisia? Tai että lapsia ja nuoria edelleen pakotetaan kirkonmenoihin koulussa?

Ymmärrän kyllä kirkkoon kuuluvien pakkopullan tuossa, mutta muiden ei mielestäni kirkkoon tarvitse astua jalallaan jos siltä tuntuu.

Joten voisitteko kiitos, rauhoittua näiden aloitusten kanssa? Uskoisin että teille on joku oma keskustelupalstakin olemassa.

En minäkään täällä omia uskomuksiani (en usko teistisesti, minulla ei ole jumalaa, tai jumalia, on vain luonto ja maailmankaikkeus) levittele, vaikka se kuinka olisi mielestäni paras ja mahtavin.

Vierailija
9/9 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskonasioita käsitteleviä tarvitse avata jos ne eivät kiinnosta. Täällä on mukava jutella joskus toisten uskossa olevien kanssa. Minä en ketään käännytä enkä oleta kenenkään uskovan koska minäkin uskon. Enkä huutele uskomisiani kaduilla. Jokainen valitsee oman polkunsa. Tämä on minun.

Täällä puhutaan lasten ihottumista, pettävistä miehistä ja alapään ajamisista. Miksi ei siis uskonasioista? Ei minuakaan kiinnosta kaikki aiheet,joten en kaikkia klikkaa auki. Taidat itse kuvitella, että ainoa tarkoitus on käännyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme