Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei kertokaa mulle nopeesti, millä nään, kuka mun FB-profiilia on kattonut?

Vierailija
06.01.2012 |

Siis yksi tietty henkilö, joka ei oo mun kavereissa, mut näkee mun kuvan ja ne vähät tiedot, mitä julkisia on.

Miten nään, kuinka usein se on klikannut mun profiilia?

Apua nopeesti, oisin hurjan kiitollinen!

Kommentit (96)

Vierailija
41/96 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se itsellesi näkyy siinä sivulla,mutta muut eivät siä näe.

Vierailija
42/96 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten pienen hetken kuluttua uudestaan sisälle? JOskus tämä auttaa. Tai sitten kokeile toisella nimellä.

Ja jos kyseinen henkilö ei ole sivuillasi käynyt niin voisaiko silloin olla niin ,ettei löydä tietoja eikä myöskään tule sitä pop-up ikkunaa ollenkaan?

Tuli myös mieleen tuo, että jos ei ole käynyt sivuilla, se ei toimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/96 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni kirjoittaa STALKia nyt omaan tilapäivitykseen. Haha!

Vierailija
44/96 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka koittaa epätoivoisesti STALKATA :D

Vierailija
45/96 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle se näkyy ihan kuin tavallinen päivitys, ja käyntikerrat tulee pop-uppina näkyviin. Jos ei ole käyntejä, ei tule uutta ikkunaakaan.

Kokeilin kolmea nimeä, yhdestä ei auennut ikkunaa, mutta kahdesta muusta aukesi. Omalla profiililla ne STALK-jutut näytti ihan normipäivityksiltä, mutta kunkirjauduin miehen profiililla tarkistin, etteivät näy muille.

Vierailija
46/96 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on eroa, jos on se aikajana juttu jo käytössä ei tuu sitten pop uppia, vaan aukee uuteen välilehteen jostain syystä. Näin ainakin mulla ja oletan että johtu just tosta aikajanasta?

Vierailija
47/96 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska facebook ei toimi teidän omilla palvelimillanne (ette "omista" omaa sivuanne facebookissa vaan se sijaitsee facebookin omistamassa koneessa), teillä ei ole MITÄÄN mahdollisuutta tietää kuka on käynyt katsomassa sivuanne.

Jos teillä on oma kotisivu, jonka osoite on teidän omistamanne, ja ylläpidätte sitä omalta "palvelinkoneelta" tai vuokratulta, niin voitte asentaa sinne ohjelman joka seuraa millaisilla IP-osoitteilla (eli tunnisteilla) ja mitä kautta sinne tullaan. Sekään ei vielä välttämättä paljasta KUKA on tullut mutta joskus niistä voi päätellä jotain.

Kaikki väitteet että jollain ohjelmalla tai toiminnolla tai käskyllä voisi saada näkyviin "kuka katsoo profiiliasi useiten" tai kuinka usein joku tietty on käynyt katsomassa (tai onko ollenkaan), ovat valheita ja huijausta.

Vierailija
48/96 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeilin siskoni nimellä, hän on profiilissani käynyt varmasti, eikä toiminut.. tuli vain hieno stalk päivitys

Vierailija
49/96 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki väitteet että jollain ohjelmalla tai toiminnolla tai käskyllä voisi saada näkyviin "kuka katsoo profiiliasi useiten" tai kuinka usein joku tietty on käynyt katsomassa (tai onko ollenkaan), ovat valheita ja huijausta.

Helpotti kummasti.

Vierailija
50/96 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeilin siskoni nimellä, hän on profiilissani käynyt varmasti, eikä toiminut.. tuli vain hieno stalk päivitys

Eikö tään pitänyt toimia ei frendeille?

Vierailija
51/96 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tään pitänyt toimia ei frendeille?

Mäkin mokasin eka ja kokeilin kaverilla, siihenhän se läjähti päivitykseks. Uus yritys ei-kaverilla, ja toimi.

Nii ja ottakaa nyt huomioon että näkyyhän se teillä itselläni siinä, se ei tarkota että se näkyis muilla.

Vierailija
52/96 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska facebook ei toimi teidän omilla palvelimillanne (ette "omista" omaa sivuanne facebookissa vaan se sijaitsee facebookin omistamassa koneessa), teillä ei ole MITÄÄN mahdollisuutta tietää kuka on käynyt katsomassa sivuanne.

Jos teillä on oma kotisivu, jonka osoite on teidän omistamanne, ja ylläpidätte sitä omalta "palvelinkoneelta" tai vuokratulta, niin voitte asentaa sinne ohjelman joka seuraa millaisilla IP-osoitteilla (eli tunnisteilla) ja mitä kautta sinne tullaan. Sekään ei vielä välttämättä paljasta KUKA on tullut mutta joskus niistä voi päätellä jotain.

Et tiedä mistä puhut!

Vierailija
53/96 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä toimii kyllä! Jos et usko, kokeile itse!

Ja vielä kerran rautalangasta väännettynä:

STALK ja perään nimi kirjoitetaan tilapäivitys kohtaan. Tämä teksti tulee näkymään siihen omalle seinällesi ja sen myös itse näet ,mutta muut eivät sitä näe. Tämän jälkeen avauttu popup ikkuna tai vaihtoehtoisesti uusi sivu, riippuen siitä onko sinulla jo käytössäsi aikajana.JOs ikkunaa tai uutta sivua ei aukene niin kyseinen henkilö ei ole sivuillasi vieraillut.

Ja tämä toimii vain niillä henkilöillä jotka EIVÄT ole kavereinasi fb.ssä.

Vierailija
54/96 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teini sano että toi on ollu käytössä jo vaikka kuinka kauan ja heiän koulussaan ainakin ihan yleisessä tiedossa, että eiköhän se toimi.

Vierailija
55/96 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks mun mammapiirikaveri laitto just statuspäivitykseensä tän STATUS n. n. En viitti paljastaa nimeä, joka siinä perässä lukee mutta tiedän sen olevan tämän tuttavan ex-miehen nykyinen hoito. Huh! Aika noloa...

Vierailija
56/96 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks mun mammapiirikaveri laitto just statuspäivitykseensä tän STATUS n. n. En viitti paljastaa nimeä, joka siinä perässä lukee mutta tiedän sen olevan tämän tuttavan ex-miehen nykyinen hoito. Huh! Aika noloa...

Noin käy, jos kirjoittaa STATUS eikä STALK. Onpa pönttö mamma toi tuttusi.

Vierailija
57/96 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle varmaan nyt tosi väsyneen kävis jotain just tollasta! Siks en tod uskalla mitään tällasta kirjotellakaan :D Eipä kyl oo mitää syytä ketää katellakaan.

Vierailija
58/96 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi olis kyllä noloa! Muistakaa nyt hyvät ihmiset päivittää se STALK siihen isolla:D Ei mikään STATUS:D

Vierailija
59/96 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinällä lukee kyllä STALK, kävin viä kattomassa.

Vierailija
60/96 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varma että kyseinen henkilö on facessa jota yritettiin katsoa? Tai että ei löydy jo ystäväsi kavereista? Ne ainakin selittäisivät tuon. Toinen vaihtoehto mikä tulee mieleen on esim. huolimaton välilyönti päivityksen eteen, silloinkin voisi varmaan käydä noin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi