Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei kertokaa mulle nopeesti, millä nään, kuka mun FB-profiilia on kattonut?

Vierailija
06.01.2012 |

Siis yksi tietty henkilö, joka ei oo mun kavereissa, mut näkee mun kuvan ja ne vähät tiedot, mitä julkisia on.

Miten nään, kuinka usein se on klikannut mun profiilia?

Apua nopeesti, oisin hurjan kiitollinen!

Kommentit (96)

Vierailija
61/96 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks mun mammapiirikaveri laitto just statuspäivitykseensä tän STATUS n. n. En viitti paljastaa nimeä, joka siinä perässä lukee mutta tiedän sen olevan tämän tuttavan ex-miehen nykyinen hoito. Huh! Aika noloa...

Noin käy, jos kirjoittaa STATUS eikä STALK. Onpa pönttö mamma toi tuttusi.

Toi olis kyllä noloa! Muistakaa nyt hyvät ihmiset päivittää se STALK siihen isolla:D Ei mikään STATUS:D

Vierailija
62/96 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

isolla ja sitten kaverisi nimi niinkuin hän on sen itse faceen kirjoittanut. Jos on esim mallia maija meikäläinen, sitten pienellä. Jos taas on Maija Meikäläinen, sitten etukirjaimet isolla. Ja väli etu ja sukunimen väliin, ja stalk sanan jälkeen. Mutta ei ennen sitä stalk sanaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/96 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

isolla ja sitten kaverisi nimi niinkuin hän on sen itse faceen kirjoittanut. Jos on esim mallia maija meikäläinen, sitten pienellä. Jos taas on Maija Meikäläinen, sitten etukirjaimet isolla. Ja väli etu ja sukunimen väliin, ja stalk sanan jälkeen. Mutta ei ennen sitä stalk sanaa.

Ja ainakin mulle näkyi koko päivitys. Ja tää etsimänsä nainen on facessa, mutta eivät ole kavereita. Ollaan nimittäin joskus käyty sen kuvia katsomassa :)

Vierailija
64/96 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millasia idiotteja täällä on????

Vierailija
65/96 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

:((

Vierailija
66/96 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ole kukaan stalkannu :((

Vielä on toivoa... :)

Vierailija
67/96 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli eiku taas faceen ja STALK :D

Vierailija
68/96 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
69/96 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin laitoin tilapäivityksen niin, ettei näy kun itselle, etten nolaa totaalisesti itteeni :D

Vierailija
70/96 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin laitoin tilapäivityksen niin, ettei näy kun itselle, etten nolaa totaalisesti itteeni :D

No miten kävi?

Vierailija
71/96 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten kävi?

Vierailija
72/96 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin minäkin piilotin statuksen muilta, etten nolaa itteäni täysin.

Vierailija
73/96 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että fb:ssa ei yksinkertaisesti ole mahdollisuutta nähdä kuka on käynyt profiiliasi katsomassa. Näitä juttuja ja eri sovelluksia on ollut niin kauan, kun facebookkikin. Ja kaikki ne on huijausta.

Vierailija
74/96 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en olis uskonut että se yks on koittanut katsoa mun sivuja jo 93 kertaa!!! mautonta. voiko sitä jotenkin igroonata? me ei olla edes kavereita.

Vierailija
75/96 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin vain palstamamulien salatiedettä. Moni asia selviää ihan vain googlaamallakin. ;)

Ja kuten joku jo sanoi, niin Facebookissa EI voi saada selville kuka profiilia katsoo. Jos sellaisia ohjelmia muka on, niin ne ovat ns. roskaohjelmia.

Vierailija
76/96 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään mun entisistä panoista ei oo käyny mua kattoo! :(

Vierailija
77/96 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mites tämä muka toimii jonkin tusinanimen Ville Virtanen kanssa.. sieltäkö muka haetaan kaikki maailman Virtaset sitten?

Vierailija
78/96 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mites tämä muka toimii jonkin tusinanimen Ville Virtanen kanssa.. sieltäkö muka haetaan kaikki maailman Virtaset sitten?

Samalla tavallahan ne tulee näkyviin kuin jos haet profiilia. Kasvokuvasta voit sitten yrittää arpoa, kuka Virtasista sun profiilia käy jatkuvasti kyttäämässä.

Vierailija
79/96 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee näkyviin ne Ville Virtaset, jotka on käyneet sun profiilia katsomassa. Jollet ole joku superkiinnostava julkkis, niin tuskin niitä kymmeniä siellä on. Monta kertaa täällä on sanottu, ettei tapahdu mitään, jos se hakemasi ihminen ei ole julkista profiiliasi katsonut.

Vierailija
80/96 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta näkeekin sitten omista kavereista kaikki av-mammat! Ne on ne idiootit, joilla kohta lukee statuksessa STALK...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän