Hei kertokaa mulle nopeesti, millä nään, kuka mun FB-profiilia on kattonut?
Siis yksi tietty henkilö, joka ei oo mun kavereissa, mut näkee mun kuvan ja ne vähät tiedot, mitä julkisia on.
Miten nään, kuinka usein se on klikannut mun profiilia?
Apua nopeesti, oisin hurjan kiitollinen!
Kommentit (96)
Jos olet käynyt tykkäämässä "jotain". Mutta sun sivulle ei pääse.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2012 klo 14:07"]
Fb ssä voi todellakin nähdä kuka on katsonut profiiliasi, jatkuvasti tule tilapäivityksiä "10 ihmistä on katsonut proiiliani tämän pvn aikana:löydä mat stalkkerisi täältä..." ymsyms itsekin olen tätä sovellusta käyttänyt
[/quote]Sinuna varoisin niitä sovelluksia. Tämä STALK "NIMI SUKUNIMI" taas on fb:n oma toiminto, ja toimii oikeasti.
:DD Ei helvetti miten ihmiset on tyhmiä! :DD
Uskokaa jo, teitä kusetetaan. Ei niitä profiilivierailua näe mitenkään vaikka sataviiskyt kertaa näpyttelis STALKkia sinne! :D
Ottakaa nyt aikuiset ihmiset järki käteen.
http://www.facebook.com/help/?faq=148989788505137
Naamakirjassa on paljon huijaussoftia jne. jotka väittävät kertovan kuka on katsellut profiiliasi. Tällaiset sovellukset ovat täyttä roskaa ja todennäkäisesti vain keksivät randomina jotain tietoja vastuaukseen, ja sitten hyväuskoiset ottavat annetut tiedot ihan tosissaan :)
No ei sitä mitenkään näe. Ei sitten niin yhtään mitenkään.
sen saa vaan jos käyttää puhelimen kautta. Koska puhelinhan jättää fb:n valmiustilaan, joka on luotu uuten ohjelmaan joka laskee näin kävijät tämä on mahdolista. Mutta jos käytät fb:tä vain koneela et pysty näkemään
sen saa vaan jos käyttää puhelimen kautta. Koska puhelinhan jättää fb:n valmiustilaan, joka on luotu uuten ohjelmaan joka laskee näin kävijät tämä on mahdolista. Mutta jos käytät fb:tä vain koneela et pysty näkemään
voisit tuottaa yhtään vähemmän uskottavaa tekstiä? Pliis?
Sain just tietää, että ex-hoito on käynyt katsoon mua 64 kertaa!!
Nyksän eksä on kurkkinut mun profiilia 18 kertaa. :D
Fb ssä voi todellakin nähdä kuka on katsonut profiiliasi, jatkuvasti tule tilapäivityksiä "10 ihmistä on katsonut proiiliani tämän pvn aikana:löydä mat stalkkerisi täältä..." ymsyms itsekin olen tätä sovellusta käyttänyt
Miksi kukaan tollasta haluaa tietää. Ihan turhaan menettää yöuniaan tuon takia. FB-stalkkaus on yks tärkeinpiä ja käytetyimpiä FB:n puolia. Jos et halua olla stalkattavana luo profiili jollain toisella nimellä kautta nimimerkillä. Niin ja laita profiilikuvaksi vaikka joku lemmikin kuva. Niin kukaan ei voi hakea kaikkia paikkakunnan FB-jäseniä läpi tarkistamalla profiilikuvat. Toinen keino on hakea kaverin kavereista ja kaverin kaverin kavereista ja niistäkin kaverien profiilikuvat ja kaikki muutkin valokuvat. Vaikutat aika konflikti-hakuiselta.
Sen näkee siitä kuka viimeksi sivulla käynyt, kun tulee ( saatat tuntea) eli siis siinä ensimmäinen ihminen joka jonossa on viimeksi käynyt sivuilla jos ei ole kavereissa.
Fb ehdottaa sinulle ihmisiä sen perusteella missä asut, eli ottaa tiedot ihmisten GPS sijainnista, kontaktiesi kontaktit ja niiden kontaktit ja niiden kontaktit ja niistä kaikista tykkäykset, sivustot jen. Facebook tallentaa missä kaupoissa käyt, mitä ostat kaupasta, googlesta poimii mitä olet hakenut, tilannut. Silläkin perusteella se tarjoaa kontakteja, koska käytätte vaikkapa K-ryhmän tuotteita niin mahdollisesti haluatte tuntea, harrastukset jne.
No kysy niiltä luotettavilta tahoiltasi.
Haha, mieheni oli tägätty johonkin tälläiseen "tiedä kuka käy profiilissasi" paskaan monen muun kanssa.
Hauska muuten, mutta hänellä ei ole Facea puhelimessa ja käy hyvin harvoin koneella katsomassa facebookia. Enkä kyllä ymmärrä miksi hän kävisi jonkun vanhan harpun juttuja stalkkaamassa.
Tämä tietty onnistuu vain, jos tyypillä on itsellään profiili.
Yksityisasetuksia voi myös säätää niin, että ei näy Google-haussa eikä FB-haussakaan, jollei ole yhteisiä kavereita. Mulla on näin.