Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millasella alapiällä menitten synnyttään?

Vierailija
06.01.2012 |

Oliko teillä posliini vai reuhka?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi etten ollut ajellut, alapää oli jo mahan kasvamisen myötä revinnyt kaikkiin maailman suuntiin, joten sitä karvaa löytyi läikittäin sieltä täältä.

Vierailija
2/27 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa ihan naturellina mennyt eikä naurettu pihalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa ihan naturellina mennyt eikä naurettu pihalle.

Kolme kertaa menty majavan kanssa.

Vierailija
4/27 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnyttäny viisi ihan ajelemattomana, eivätkä oo asiaan puuttuneet millään tavalla, yks vaan otti höylän, että jos tarvii leikellä, ni saa ajeltua karvoja pois. :) viimeks kyllä meni niin, että hyvä ku kätilö ehti saada kaiken oikeasti tarpeellisen levälleen, ku tyttö jo synty..

nii, eikä nuo karvat oo miestäkään haitanneet.

Vierailija
5/27 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ihan naturel

(ja niissä kivuissa oli tasan tarkkaan viimenen asia, mikä häiritsi)

Vierailija
6/27 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä palvelu, en tosin edes pyytänyt.

Vierailija
7/27 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverin alapäällä.

Vierailija
8/27 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut siis raskaana. Pidän tavallisesti joko täysin posliinia tai sellaista, että tuossa häpykummun päällä on vähän karvaa. Huulille en anna kasvaa karvaa ja muutenkin sieltä alempaa ajelen kaikki pois. Tämä nyt ei varmaankaan onnistu hirmuisen mahan kanssa, mutta en halua muistuttaa majavaakaan kun tuntuukin niin epähygieeniseltä. Mites te ei-naturellit olette tehneet?

Vierailija
9/27 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo ikinä ajellu, enkä ajele!

Vierailija
10/27 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on hauska tapa kirjoittaa!

Vierailija
11/27 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että taysissa ajeltaisiin muka alapäänkarvat! Ei todellakaan ajella, miksi ajeltaisiin?

Vierailija
12/27 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiseen en ehtinyt siistiä kun tuli "nopea" lähtö ja karvat oli(harmi) sänkivaiheessa.

Toiseen menin että oli edellisenä iltana ajeltu.

Vierailija
13/27 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut siis raskaana. Pidän tavallisesti joko täysin posliinia tai sellaista, että tuossa häpykummun päällä on vähän karvaa. Huulille en anna kasvaa karvaa ja muutenkin sieltä alempaa ajelen kaikki pois. Tämä nyt ei varmaankaan onnistu hirmuisen mahan kanssa, mutta en halua muistuttaa majavaakaan kun tuntuukin niin epähygieeniseltä. Mites te ei-naturellit olette tehneet?

mä siisti alakerran ennen synnytystä (tai siis mieshän sen sheivasi) ihan siksi että mahdolliset repeämät olis helpompi tikata ja jälkivuodon aikana sais ylläpidettyä hygieniaa paremmin. mies ajeli, huvitti tosissaan ajatus siitä että joku sattuis katsomaan ikkunasta kesken sheivaussession kun loppuvaiheessa perseturbaania poistettaessa olin nelin kontin lattialla polvet rahin päällä. hyvin toimi ajelut, paikat pysyi puhtaampana kuin majavan kanssa.

Vierailija
14/27 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bikinirajaa siistin säännöllisesti, joten samanlainen on saanut synnyttäessäkin kelvata. Mahan kanssa se trimmaaminen on tosin hiukan hankalaa.

Itse olen TAYSissa synnyttänyt (x2), eikä kyllä minun karvoitukseeni ole koskaan puututtu synnytyksen aikana.

Vierailija
15/27 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siistinyt olen. Peilin kera onnistuu ihan hyvin tässä viimeisillänikin, mies kyllä auttaisi mielellään, mut ei ole sattunut oleen kotona, kun ois ollut mahdollisuus. Voisin kyllä mennä majavanakin :)

Vierailija
16/27 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat höylän kanssa valmiina, mutta sitten kuuluikin tyytyväinen ääni jalkovälistä, no täällähän on siistiä, ei tartte ajella. :D

Vierailija
17/27 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei tullu pieneen mieleenkään häpykarvojen ajelu siinä synnytyssupistusten keskellä.

ja silti synnytin terveen vauvan.

Vierailija
18/27 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei tullu pieneen mieleenkään häpykarvojen ajelu siinä synnytyssupistusten keskellä.

ja silti synnytin terveen vauvan.

Ei kait nyt kukaan siinä vaiheessa enää ala sheivailee?? :D Eiköhän se ole hoidettu jo aikasemmin..

Vierailija
19/27 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ekassa synnytyksessä se oli jotain posliinin ja parin päivän sängen välillä, en muista, kuinka sattui. Tosin tavallisesti en ole posliini vaan pidän karvaa häpykummun päällä. Se rajaaminen vain muuttui vaikeaksi jossain vaiheessa, ja loppuraskaudessa ajelin kaikki pois. Synnytyksen jälkeen palasin vanhaan.

Nyt alan taas olla siinä pisteessä, että ajelu on hankalaa; ehkä kohta on taas ruvettava posliiniksi. Minusta ison mahan kanssa on helpompi ajella alempaa, huulilta, kuin häpykummun päältä.

En nyt tee tätä tietenkään siksi, että jotain kätilön näkymiä tai työskentelymukavuutta miettisin, vaan en vain halua olla karvainen.

Vierailija
20/27 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ekassa synnytyksessä se oli jotain posliinin ja parin päivän sängen välillä, en muista, kuinka sattui. Tosin tavallisesti en ole posliini vaan pidän karvaa häpykummun päällä. Se rajaaminen vain muuttui vaikeaksi jossain vaiheessa, ja loppuraskaudessa ajelin kaikki pois. Synnytyksen jälkeen palasin vanhaan.

Nyt alan taas olla siinä pisteessä, että ajelu on hankalaa; ehkä kohta on taas ruvettava posliiniksi. Minusta ison mahan kanssa on helpompi ajella alempaa, huulilta, kuin häpykummun päältä.

En nyt tee tätä tietenkään siksi, että jotain kätilön näkymiä tai työskentelymukavuutta miettisin, vaan en vain halua olla karvainen.