erilaisia karkinsyömistapoja??? gallup
mä en erityisemmin perusta hedelmäkarkeista. mutta ne on hyviä ku laittaa yhtäaikaa suuhun salmiakin kanssa. salmiakki on parasta karkkia! täytesuklaat ja konvehdit ei maistu kovin paljon. ja fazerin sininen ja geisha on yökötyssuklaata.
marabow menettelee
Kommentit (9)
:D
tykkään myös noitapilleistä mutta ne pierettää kamalasti!
turkinpippurit on tosi hyviä. samoin yleensä irtokarkit. ei valmispussit.
surettaa että nykyään ei löydy mistään pantteri duo karkkeja. niitä missä on kahta eri salmiakkia ja yhdistelmä hedelmiä
t. ap
Mulle tuli tuosta otsikosta mieleen että paljonko syö karkkia kerrallaan jne. Kiitos kysymästä, joskus on mennyt 400 g:n pussi kerralla, pahimmillaan olen herännyt keskellä yötä vähän väliä syömään karkkeja (älä kokeile kotona, tukehtumisvaara) ja pussi ollut tyhjä aamulla! Nyt on hyväksi havaittu tapa ostaa n. 100 g:n pussi ja syödä sitä pikkuhiljaa töissä, kestää useamman päivän. Myöskin se on tuntunut toimivan, että ostaa 400 g, syö puolet, antaa pussin miehelle ja käskee syödä loput :)
siinä on kahta eri salmiakkia, ja eri hedelmiä, justiin tässä niitä syön..
Kun joku harmitteli, ettei niitä enää ole. Kyllä niitä on.
Syön Fazerin suklaata, turkinpippureita, jotain irtokarkkisalmiakkeja. Myös kettukarkit on hyviä. Sellaiset esanssiset mässyt ovat vain ällöttäviä, vaikka olenkin perso makealle.
vain fazerin sininen, mutta sen pitää olla jääkaapista otettua.
Salmiakki + tumma suklaa on jees, geishaa en syö missään olosuhteissa.
ihastuin Omar -kermakarkkien ja juusto-chilipähkinöiden yhdistelmään, siis siten että söi niitä samaan aikaan. Taivaallista se oli silloin :D
Nykyään tumma suklaa on kyllä se ykkönen, ja salmiakki tulee toisena.
En tykkää mistään löllöhedelmäkarkeista, sokeripäällisistä hedelmämerkkareista enkä Julia/ vihreät kuulat/ kettukarkkiosastosta, marmeladi on yök. Geisha on hyvää, samoin riisisuklaa, näin jotain mainitakseni :)
siinä lukee duo