Mulla on ihana koti!
Just katselin tätä taloamme ja mietin että miten hyvin meillä on käynyt myös asumisen suhteen...onni potkaissut monta kertaa että ollaan tämä talo saatu rakentaa. Tämä ei ole mitään kehumista sillä talo ihan tuikitavallinen. Olen vain onnellinen kodistani.
Kommentit (15)
Itse tykkään ja en tykkää kodistani...mutta olen iloinen puolestasi!!!
Homeessa se sisältä on. Varsikin jos itse olette rakentaneet. En ostaisi
Oon jo monta päivää katsellut, että on niin pölyistä ja hiuksia joka puolella. En vaan saa siivottua. Inhottavaa.
Homeessa se sisältä on. Varsikin jos itse olette rakentaneet. En ostaisi
on nääs kivestä tehty ja ammattilaisten rakentama. Mieheni on alalla ja tietää oikein hyvin miten talot pitää tehdä ja todellakin tämä on enemmän kuin kunnolla sillä rakensimme sen loppuelämän kodiksi. Että terkut vaan kakkoselle...t. ap
jos vaan olisi massia millä ostaa :D
on nääs kivestä tehty ja ammattilaisten rakentama. Mieheni on alalla ja tietää oikein hyvin miten talot pitää tehdä ja todellakin tämä on enemmän kuin kunnolla sillä rakensimme sen loppuelämän kodiksi. Että terkut vaan kakkoselle...t. ap
Se on nykyään huonon ja hutaistun rakentamisen aikana positiivista kuulla että on huolella rakennetu talo :)
pygättiin kasaan silloin aikoinaan. Vaarini oli silloin kaupungin rakennustarkasaja ja kertoi kaiken siitä miten talot ovat aikapommeja. todella hökkeleitä suurin osa.Nykyään sentään rakentamista valvotaan ja ollaan muutenkin valveutuneita siitä mitä on terve asuminen.
ja kertoi miten eristeenä oli käytetty lumppua ja seinien välistä ja alapohjasta löytyi mädäntyneitä sanomalehtiä...että ei ihme jos vähän home haisee ja vilu vipattaa kinttua :D
Kai tässä oli pääasia se, että ap halusi jakaa ilonsa tästä(kin) asiasta. Aika virkistävää jatkuvan valituksen ja ahdistelun keskellä! Onnea, ap, sinulle, kun saat asua kodissa, jota rakastat!
Kyllä koti on sen verran tärkeä paikka, ettei ole mitenkään pinnallista tai turhaa nauttia siitä. - Tärkeintä tietenkin on elämä se kodin sisällä, rakkaus ja perhe, mutta kyllä ne puitteetkin luovat iloa.
Itse olen kerrostaloasuja henkeen ja vereen. Nyt meillä on ihana oma kt-huoneisto hyvällä alueella meren vieressä. Olen sisustanut sitä pitkään ja tunnelmoiden, vähitellen säästäen ja hankkien, ja pidämme aina kotimme siistinä. Monen mielestä tämä on varmaan ihan tavallinen, ja moni jopa kauhistelee kt-asumista. Itse kuitenkin perheineni viihdymme täällä: juuri söimme illallista kynttilänvalossa pitkän merenrantalenkin jälkeen, ja nautin niin pikku perheestämme ja omasta mielestäni kauniista pikku kodistamme, jossa meidän on hyvä olla.
Tärkeintä ei kai olekaan se, millainen koti on tai missä tai mitä muut siitä ajattelevat. Jos itse nautit kodistasi, on se suuri onni!
pygättiin kasaan silloin aikoinaan. Vaarini oli silloin kaupungin rakennustarkasaja ja kertoi kaiken siitä miten talot ovat aikapommeja. todella hökkeleitä suurin osa.Nykyään sentään rakentamista valvotaan ja ollaan muutenkin valveutuneita siitä mitä on terve asuminen.
Nykyään tärkeintä on halpuus ja nopeus, laadulla ei väliä. Rakennustyömailla pimeää työvoimaa, jälki on mitä on. Rakennusmestarikoulutus on lopetettu.
http://www.taloussanomat.fi/rakentaminen/2011/09/17/asunnot-taynna-viko…
Vaikka miehesi tietäisi miten homeeton tehdään, on silti voinut tehdä sinulle hometalon aivan tahallaan.
ja kertoi miten eristeenä oli käytetty lumppua ja seinien välistä ja alapohjasta löytyi mädäntyneitä sanomalehtiä...että ei ihme jos vähän home haisee ja vilu vipattaa kinttua :D
Ensinnäkään sanomalehdet ei mätäne. Ja toiseksi jos tarkotiat että siellä on kosteusvaurio, niin siihenhän voi olla miljoona syytä. Useimmissa uusissa taloissa on myös hometta.
Rintamamiestalot on keskimäärin oikeaoppisesti rakennettu, toisin kuin uudet talot. On tuulettuva sokkeli ja hengittävät seinät ja välipohjat, kylmä ullakko jne.
Vaikka miehesi tietäisi miten homeeton tehdään, on silti voinut tehdä sinulle hometalon aivan tahallaan.
sulla ei ole kaikki ihan hyvin...masennus?
Mullakin on ihana koti. Siivosin aamulla ja nyt vain nautin olostani. Tavallinen kerrostaloasunto. Jos laittaisin kuvia, tästä löytyisi vaikka mitä mammoja häiritsevää. Oma koti kullan kallis! Paitsi että tästäkään ei omisteta edes seiniä...