Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitoin päänahkaan perusvoidetta. Kuuluuko sen kirvellä näin hulluna??

Vierailija
04.02.2024 |

Tuntuu että olisi tulessa koko pää.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niveaako laitoit? Ja miksi? 

kuivaan hiuspohjaan kyllä löytyy oikeitakin aineita itse ostin apteekista; on kätevä Mios laittaa hiuspohjaan.

Vierailija
2/14 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niveaako laitoit? Ja miksi? 

kuivaan hiuspohjaan kyllä löytyy oikeitakin aineita itse ostin apteekista; on kätevä Mios laittaa hiuspohjaan.

Mistä lähtien Nivea on ollut perusvoidetta?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä päänahka on ärtynyt, kuiva, hiivatulehdus(?) tai muuta. Voiteissa voi olla joku alkoholi, lisäaineita tms. että se ei pilaannu. Kaupassa ja apteekissa on erikseen aineita päänahan kuivuuteen tai hiivashampoo. Voiteen pitäisi olla kyllä yleensä kirvelemätöntä. Väriaineet voivat myös olla kuivattavia ja hiuslakat.

Vierailija
4/14 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No selvitäpä meille vähän taustoja. Onko sulla joku päänahkavaiva tms. ?

Vierailija
5/14 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päänahan kuuluu kuoriutua pois verisenä mössönä tuon operaation jälkeen, joten ihan perusreaktio.

Vierailija
6/14 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuivuus ja sen takia voidetta laitoinkin.

Ap

Vierailija
7/14 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos iho on todella kuiva ja pienillä haavoilla, niin kirvelyä voi esiintyä. Jostain syystä jotkut perusvoiteet kirvelevät mutta toiset ei. Esimerkiksi oma lapsi alkoi aina itkeä, kun hänelle laittoi tiettyä perusvoidetta mitä käytän itse. Sanoi sen kirvelevän. Toinen perusvoide taas rauhoitti, eikä aiheuttanut mitään kirvelyä.

Vierailija
8/14 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päänahan kuuluu kuoriutua pois verisenä mössönä tuon operaation jälkeen, joten ihan perusreaktio.

:D

Kieltämättä siltä tää tuntuukin.

Ap

Vierailija
9/14 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuivuus ja sen takia voidetta laitoinkin.

Ap

Jospa sulla on kuivuudesta aiheutuvia pieniä haavoja päänahassa. Sen takia kirvelee.

Vierailija
10/14 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vähärasvainen voide voi kirvellä.

Vierailija
11/14 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian vähärasvainen voide voi kirvellä.

Ajattelin, että on helpompi pestä pois, kun ei laita kauhean rasvapitoista. 

Ap

Vierailija
12/14 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos iho on todella kuiva ja pienillä haavoilla, niin kirvelyä voi esiintyä. Jostain syystä jotkut perusvoiteet kirvelevät mutta toiset ei. Esimerkiksi oma lapsi alkoi aina itkeä, kun hänelle laittoi tiettyä perusvoidetta mitä käytän itse. Sanoi sen kirvelevän. Toinen perusvoide taas rauhoitti, eikä aiheuttanut mitään kirvelyä.

Tämä on hyvin mahdollista.

Ap

Vierailija
13/14 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutaman kerran pessyt tukan ja päänahkan perusvoiteella, ei mitään kirvelyä. Olisi varmaan hyvä mennä näyttämään päätä terveyskeskukseen tai edes kampaajalle.  Ystäväni meni leikkauttamaan tukkaansa tutulle kampaajalle, joka sanoi, että päänahka  ei ole kunnossa. Hän saikin terveyskeskuksesta reseptin. Hän sanoi, ettei ollut kotona itse huomannut ongelmaa ennen kampaajaa. Ap, älä kärsi turhaan, hae apua. 

Vierailija
14/14 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen muutaman kerran pessyt tukan ja päänahkan perusvoiteella, ei mitään kirvelyä. Olisi varmaan hyvä mennä näyttämään päätä terveyskeskukseen tai edes kampaajalle.  Ystäväni meni leikkauttamaan tukkaansa tutulle kampaajalle, joka sanoi, että päänahka  ei ole kunnossa. Hän saikin terveyskeskuksesta reseptin. Hän sanoi, ettei ollut kotona itse huomannut ongelmaa ennen kampaajaa. Ap, älä kärsi turhaan, hae apua. 

Varmaan eri asia, kun laittaa voiteen kasteltuun päänahkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi