suomalainen nainen ei saa toisilta naisilta apua
miten näin on käynyt?miten tähän on tultu? miehet auttaa toisiaan, mutta naiset ei- Suomessa siis. johtuuko asia armeijasta?
Kommentit (11)
verratkaa esim. venäläisiin, muihin pohjoismaihin ja usa:han t. ap
menee enemmän tai vähemmän huonosti ja siellä on paljon KEHITYSmaita
ja pidetäänhän suomessakin botox- yms partyja
Kyllä minä ainakin olen apua saanut aina suomalaisilta naisilta kun olen sitä tarvinnut.
minun kokemukseni taas on etta suomalaiset naiset ovat oikeastaan aika solidaarisia keskenaan, eivatka esim. kilpaile miesten huomiosta toisiaan vastaan kuten etelaisemmassa Euroopassa.
ruokaa pahimpaan taloudelliseen ahdinkoon. Eräs jopa oli niin ihana, että halusi lähettää lapselleni joululahjan. Tästä olen ollut kiitollisuuden lisäksi suorastaan tyrmistynyt - aiempi kokemus nimenomaan tuo, että muilta naisilta ei apua saa, ei rohkaisuja saati kehuja tai mitään muutakaan positiivista.
Olen ottanut tuttavien lapsia yökylään vanhempien menojen ajaksi. Kun itse tarvitsisin niin kellekään ei koskaan sovi.
eli meillä naista auttaa se oma avo/aviomies, ei tarvita muiden naisten apua.
ehkä vaan et tunne oikeanlaisia naisia. Olen Espoosta ja kyllä mulla on eri piireissä liikkuvia naisia -siis meinaan etteivät ole keskenään tuttuja - ja kaikkien kanssa apua saa ja autetaan puolin ja toisin, on sitten kyse lasten viemisistä, hakemisista, hoitamisesta, sydänsurujen kuuntelemisesta, henkisen tuen antamisesta tai muusta. Rahaa ei olla koskaan kenenkään kanssa lainailtu, mutta kukin vuorollaan saattanut ostaa toiselle jotain kivaa tai tarpeellista, kun on ollut tosi tiukkaa. Ilman odotusta takaisinmaksusta.
israelissa?