Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset: emättimen aukon koko/synnytys?

Vierailija
06.01.2012 |

Laitan ihan uuden viestin tästä, kun rupesi kiinnostamaan: minkä kokoinen teillä muilla naisilla emättimen aukko on synnytyksen jälkeen? Itselläni on jäänyt avoimeksi ja erityisesti kiihottuessa laajenee erittäin isoksi, ehkä halkaisijaltaan 3-4 senttiseksi. Muuten olen saanut paikat jumpattua kuntoon, mutta onhan tuo näkynä aika roisi.

Ja synnytyksestä on kohta jo 3 vuotta.

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pidä siitä kun vaimollani on niin avoin ja löysä tuo alapää, sinne kun saa työnnettyä nyrkin ja yhdynnässä ei tunnu miltään. Pelkään että vaimoni lähtee vieraisiin joilla on isommat penikset kuin minulla.

Vierailija
22/72 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos itselläni olisi 6 cm paksu jööti. Siitä syystä avonaisena mollottava kaivo tekee heti sellaisen olon, että tuonne ei ole mitään asiaa vaatimattomalla nakillani. Kyllä se vaimon teinipillu oli kutsuvampi.

Avonainen pimppi on eroottinen, se ikäänkuin kutsuu penistä sisäänsä. Nam.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään peilillä eka kertaa. Ihan siellä oli pelkkä suljettu tila näkösällä, vaikka kyykyasentoon laskeuduinkin. Ei mitään auennut.

Mikään tiukka en sisältä kuitenkaan ole, pitänee jotkut harjoituskuulat hommata.

Vierailija
24/72 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

avonaisena mollottava kaivo tekee heti sellaisen olon, että tuonne ei ole mitään asiaa vaatimattomalla nakillani

Mulla ei kyllä tule tuollainen olo, vaikka pienimunainen olenkin. Avonainen (joka ei siis aina ole sama kuin iso) pimpero on vaan niin paljon kiihottavampi.

Vierailija
25/72 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viis synnytystä vaimolla on takana ja aina se oma pipparella on paras.

Vierailija
26/72 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIksi koska et ole ikinä saanut oikeasti todella väljää ja tilavaa tavaraa.

Mulla ei kyllä tule tuollainen olo, vaikka pienimunainen olenkin. Avonainen (joka ei siis aina ole sama kuin iso) pimpero on vaan niin paljon kiihottavampi.

Vierailija
27/72 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIksi koska et ole ikinä saanut oikeasti todella väljää ja tilavaa tavaraa.

Olen saanut. Mutta koska seksissä on kyse muustakin kuin fyysisistä tuntemuksista voi seksi olla nautinnollista myös väljän/pienimunaisen kanssa.

Vierailija
28/72 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole tottunut edelleenkään kun vaimon värkki venähti vuosia sitten. Ehkä meillä ei sitten ole tarpeeksi henkisiä tuntemuksia, koska jäykäksi saaminen on vaikeaa. Tai sitten olen jämähtänyt liikaa menneeseen.

Olen saanut. Mutta koska seksissä on kyse muustakin kuin fyysisistä tuntemuksista voi seksi olla nautinnollista myös väljän/pienimunaisen kanssa.

Vierailija
29/72 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieraisiin mene.

Myös minun vaimolla on sekä avonaisuus että häpyhuulten koko kasvanut runsaasti kolmen lapsen jälkeen. Jos hän kiihottuneena levittää jalkansa niin aukko on noin 3cm. Myös sisemmät häpyhuulet ovat nykyään aika näkyvissä...

Mutta mielestäni seksi on yhtä hyvää kuin ennen ja näky on jopa kiihotavaa.

Vierailija
30/72 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastelun jälkeen on hetken auki (1-2cm), mutta esim 1 sormea pystyy puristamaan hyvin.

👍

Vierailija
31/72 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 synnytystä takana. Yksi imukuppi ja yksi 4,5 kiloinen lapsi. Emättimen aukko on täysin "kiinni". Ei siis ole avonainen millään tavalla.

Vierailija
32/72 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen paljon sitä, että juuri synnytyksen ajatellaan muuttavan ulkonäköä niin paljon, siis mm kasvattavan häpyhuulia/levittävän niitä.Ikä tekee muutoksia myös. Itsellä ihan tumma sävy ja häpyhuulet kasvaneet yli ja erikokoisiksi. Ulommista on kaikki rasva ja pulleus pois ja roikkuvat surullisena siinä sisempien rinnalla. Tämä alkoi 35+ ja tapahtui todella vauhdilla. Ei ne lapsettomat sinkutkaan pysy teinikuosissa sieltä. Itselläni se on paikka,jossa ikä näkyy eniten.

Vierailija
33/72 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman vaimon värkki on vain parantunut vanhetessaan. Ihan riittävän tiukka minulle. Kaksi lasta puskettuna. Kauniskin on, niin vaimo kuin pimpsukka.

Taidetaan tänään taas tarkastaa kunto ja tuntuma.

Vierailija
34/72 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen paljon sitä, että juuri synnytyksen ajatellaan muuttavan ulkonäköä niin paljon, siis mm kasvattavan häpyhuulia/levittävän niitä.Ikä tekee muutoksia myös. Itsellä ihan tumma sävy ja häpyhuulet kasvaneet yli ja erikokoisiksi. Ulommista on kaikki rasva ja pulleus pois ja roikkuvat surullisena siinä sisempien rinnalla. Tämä alkoi 35+ ja tapahtui todella vauhdilla. Ei ne lapsettomat sinkutkaan pysy teinikuosissa sieltä. Itselläni se on paikka,jossa ikä näkyy eniten.[/

Muuttuu todella paljon vuosien saatossa! Itse sheivailen yli 50- vuotiaan mieheni iloksi ja hänelle senon aina vaan niin nätti ja pikkuinen ja erityisesti tykkää litinästä. On mun mieskin vanhentunut vähän myös sieltä, mutta silti se hänellä olevan on mulle aina seihanin, paras ja niin ihanan kovakin vielä silloin tällöin.

Vierailija
35/72 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä tuinka syviä naisten emättimet on. Eli kuinka pitkän munan voi työntää ettei osu kohdunkaulaan?

Vierailija
36/72 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä tuinka syviä naisten emättimet on. Eli kuinka pitkän munan voi työntää ettei osu kohdunkaulaan?

Kahdeksan senttiä

Vierailija
37/72 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju nostetetaan. Onko se niin että miesten mielestä on löysä, jos on synnyttänyt ja emätin on valmiiksi auki ilman kiihottumista. ja penis menee helposti sisään?

Vierailija
38/72 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä löysä pilluiset ovat kateellisia tiukan värkin omaaville naisille.

Se on sitä kateellisuutta.

Vierailija
39/72 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha ketju nostetetaan. Onko se niin että miesten mielestä on löysä, jos on synnyttänyt ja emätin on valmiiksi auki ilman kiihottumista. ja penis menee helposti sisään?

Mitä? Miksi pitää olla kihoittumatta, ja miksi pitää saada työntää se kalua heti "valmiiksi auki olevaan" emättimeen?

Voisko mieskin vaan pitää sen kalunsa löysänä, siis kiihoittumatta..tosi tasapuolista ja idioottimaista.

Vierailija
40/72 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän sinä luulet :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan