Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten voi luottaa huutonetin myyjiin?

Vierailija
06.01.2012 |

Katselin että nyt siellä myydään stockmannin hulluilta päiviltä ostettuja ticketin pukuja paljon kovemmalla hinnalla kuin mitä ne alunperin maksoivat. Tekeekö jotkut oikeasti tiliä tällaisilla asioilla?

Miten voin luottaa enää mihinkään, jos huudan uusia kamppeita huutonetistä, ettei myyjä vedä välistä? Tai eipä sitä kai kukaan ilmatteeksi tee...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ja kun sitten myyvät kalliimmalla huutonetissä

Vierailija
2/13 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voin luottaa enää mihinkään, jos huudan uusia kamppeita huutonetistä, ettei myyjä vedä välistä?

Tuskin siellä montaakaan uusien tuotteiden myyjää on, jotka haluavat jäädä tappiolle myynnistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsoa onko myyjä tunnistautunut. Silloin hänen on täytynyt tunnistautua omien pankkitunnustensa kautta eli henkilöllisyys on tarkistettu ja voisi näin olettaa hlön olevan luotettava. Se, jos myy kalliimmalla kuin on ostanut itse on vain kaupantekoa :)

Vierailija
4/13 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi pyytää mitä haluaa, ostaja miettii onko tavara hinnan arvoinen.

Vierailija
5/13 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se bisnestä, että ostaa alennuksesta uusia haalareita ja sitten myy niitä huutonetissä kalliimmalla. Jos sinua haittaa se kalliimpi huutonethinta, käy itse ostamassa suoraan kaupan alennuksesta. Kaikki eivät välttämättä pääse kaupoille, kun aleet on parhaimmillaan, tai eivät asu kaupan lähellä tms. Tai haluavat juuri tietynlaisen haalarin, joka sitten huutismyyjällä on myydä. En ymmärrä, miksi tuo aletuotteen kalliimmalla myyminen sinua haittaa? Itse myyn huutiksessa vain lapsilta pieneksi jäänyttä kamaa, mutta kyllä joskus olen saanut käytetystä tavarasta pari euroa paremman hinnan kuin millä sen itse käytettynä aikoinaan ostin. Onko sekin "välistä vetämistä"?

Vierailija
6/13 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim nyt jos Pomp de luxia huutaa niin kannattaa eka katsoa verkkokaupan -70% alesta vieläkö on tuotetta siellä jäljellä

Vierailija
7/13 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan se joka maksaa....

Mitä se ap oikein kuvittelee, että jokainen huutismyyjä on jotenkin hyväntekeväisyyttään siellä myymässä uusia kamoja?

Vierailija
8/13 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sitten pitäisi maksaa myös verot. Käytetystäkin tavarasta.

Että sellaine ero. Tiedän, että harva tätä ajattelee, mutta verohallinnon ohjeet on kyllä aukottomat.

Vierailija
9/13 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sitten pitäisi maksaa myös verot. Käytetystäkin tavarasta. Että sellaine ero. Tiedän, että harva tätä ajattelee, mutta verohallinnon ohjeet on kyllä aukottomat.

Minun siis pitäisi ilmoittaa huutonet-myyntini verottajalle? Myyn tavaraa useimmiten vain max muutaman euron hinnalla mutta olen saanut ilmaiseksi isovanhemmilta.

Sinä ilmoitat verottajalle varmaan myös jokaisen keräämäsi pullon hinnan?

Vierailija
10/13 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä niistä tarvi tiliä kenenkään muin kuin Jumalan kanssa ;)

Vierailija
11/13 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukemalla myyjän palautteet ja myyjän mahdolliset vastaukset niihin.

Jos paljon negoja huonokuntoisista tai kokonaan saamatta jääneistä vaatteista, jätän huutamatta.

Tiliä siellä tekee varmaan moni mutta se ei liity myyjän luotettavuuteen mitenkään.

Vierailija
12/13 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän oikeasti luotettavimpia siellä ole juuri ne, jotka tekevät sillä tiliä. Jos se on merkittävä tulonlähde, tuskin haluaa negapalautteita!

Vierailija
13/13 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuin ihan Hietsun vieressä ja kävin aina lauantaisin ja sunnuntaisin ehkä tuntia ennen kun kirppis meni kiinni ja ostin tosi halvalla kaikkea, mm lautapelejä, naisten bilevaatteita, Heljä Liukku-Sundströmiä, Marimekkoa jne.

Sitten laitoin ne alkuviikosta huutikseen. Kyllä taatusti tuli n 500 euron viikkotuottoja, kaikki aina meni kaupaksi.

Sitä tein siis kesän, miten Hietsu on auki, vapusta syyskuuhun, mutta olihan siinä tietty hommaa ja vei aikaa. No, kesällä oli hiljaista, tein vaan perusviestin kotona, liitin kuvan ja töissä tein ilmoituksen uudestaan, työaikana laitoin huudot paketteihin jne.

Nyt en enää asu Hietsun vieressä, eikä olis moiseen aikaa tai innostusta, eikä niin akuuttia rahapulaakaan, mutta paljon toi mua aikoinaan auttoi.