Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Essure sterilisaatio, onko kenellekään tehty?

Vierailija
05.01.2012 |

Missä tehdään, mitä maksaa ja kauanko tarvii aikaa toipumiseen?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko viimeaikaisia kokemuksia essuresta? Hinta yksityisellä?

Vierailija
22/30 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään kokemusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtiin talvella Jorvissa. Olin silloin 39 vuotias. Täysin kivuton, helppo ja muutaman minuutin juttu. Jälkitarkastus oli reilun parin kuukauden päästä ultralla. Maksoi jotakin 90 e, suosittelen.

Vierailija
24/30 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisen lähetteellä keskussairaalassa. Poliklinikkamaksulla. Olin 40 v, ei tarvinnut mitään perusteluja. Suosittelen, vaikka olin tarkkailussa toimenpiteen jälkeen muutaman tunnin pahoinvoinnin vuoksi.

Vierailija
25/30 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti kommenteista.

Vierailija
26/30 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin itse Essuressa Lapin keskussairaalassa vuosi sitten. Siellä se tehdään fiksusti leikkausosastolla - jos toimenpide ei onnistu kipulääkityksen avulla, niin potilas voidaan saman tien nukuttaa. Kivut mulla oli jotain 7 luokkaa, ja toivuin ihan parissa tunnissa. Olin 32-vuotias ja synnyttämätön. Hinta esi- ja jälkitarkastuksineen yhteensä alle 200 euroa.

Vierailija
27/30 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essure saattaa sopia joillekin, mutta monille tulee kivuliaita sivuvaikutuksia ja koko terveys voi tuhoutua. Laite on sekä Yhdysvalloissa että EU:ssa erityistarkkailun alaisena vakavien sivuoireiden vuoksi. Lue täältä lisää

Http://stopessure.weebly.com

Vierailija
28/30 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään ensi ensi vuoden puolella. Olen tekohetkellä 26-vuotta ja se tehdään yksityisellä ulkomailla.

Vierailija
29/30 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lähete steriin vetämässä, ja lähetteen kirjoittanut lääkäri kovasti yritti Essurea suositella, siis perinteisen klipsisterin sijaan. Olen lapseton, ja kuullut että Essure on synnyttäneelle kivulias, mutta lapsettomalle ihan saatanan kivulias. Kokemuksia lapsettomilta?

Vierailija
30/30 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt vaan ottako essurea. Klipseistä voi tulla samat haittaoireet. Älä ota vierasesineen kehoosi.

Lisätietoa ja essuren ottaneita on suljetussa facebook-ryhmässä, hae Suomen Essure Problems in Finland -nimellä ja valaistu asiassa.