Siis HUI! Kuinka monella AV-palstalaisella on todettu SYÖPÄ?
Kommentit (14)
Omituinen yhteenkasaantuma alle 50 henkilön toimistossa. Rintasyöpää, munuaissyöpä ja yksi pahanlaatuinen aivokasvain.
T. vaaleaihoinen helposti palava melanoomanpelkääjä, jolla paljon luomia
Terveyskeskuslääkäri antoi kolme lääkekuuria, ei auttanut ja lopulta laittoi lähetteen eteenpäin. Koepalasta selvisi mistä kyse.
Tällä erää olen taas " terve" , mutta luoja tietää kuinka tässä käy. Mun sairastama Hodgkinin tauti eli yksi imusolmuksesyövän muodoista saattaa uusiutua helpolla.
Ja käsin tunnusteltavissa? Kun käsittääkseni on normaalia jossain määrin että on turvonneita imusolmukkeita?
Vierailija:
Ja käsin tunnusteltavissa? Kun käsittääkseni on normaalia jossain määrin että on turvonneita imusolmukkeita?
Imusolmukkeet voi turvota esim. angiinan yhteydessä. Mulla imusolmukkeet aristi kyllä ja näkyi kyllä että ovat turvonneet.
ei syöpää mut työn puolesta voi ol vaara tai oli kun en enää töissä. Kuljettelin siellä sytostaatteja syöpäpotilaille.
huomasin aika pian että selässä yksi luomi kasvoi vähän turhan nopeasti. melanoomaakin on montaa tyyppiä, turha sitä on pelätä etukäteen:) vaan maltillisesti sen auringonoton kanssa, T:entinen auringonpalvoja
Tosin yleensä sairastuneet ovat 50+-ikäisiä. Yleisin syövistä meillä naisillahan on rintasyöpä, eli jos pelkää syöpää, kannattaa tutkia rintansa. Lisäksi kannattaa käydä säännöllisesti papassa: se estää yli 80 % kuolleisuutta kohdunkaulan syöpään!
Kyllä joka kolmas sairastuu mutta suurin osa on vanhoja ihmisiä, eikä kaikilla ehditä edes toteamaan syöpää kun kuolee johonkin muuhun.
Oletko töissä alalla jossa riski jotenkin suurempi sairastua syöpään?