Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä saisi sinut lopettamaan tupakoinnin?

Vierailija
05.01.2012 |

Tai edes vähentämään ihan oleellisesti?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyytäisivät, en jatkaisi tupakointia. Yhteisessä kodissa asuvat sopivat yhteiset säännöt.

Vierailija
2/7 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonon esimerkin pelossa lapsille, raskauksien takia ja lopulta kaikkein eniten siksi, että mies inhoaa hajua ihan yli kaiken. Polttelen harvat tupakkani pihan perukoilla ja suudella ei voi pitkiin aikoihin.

Ennen meni aski päivässä, nyt max 5 tupakkaa kerran kuukaudessa samalla kun juo olutta enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljoona yritystä takana enkä edelleenkään ole onnistunut. Ja minä olen sentään nähnyt, kuinka mummoni suorastaan kitui, sairasti siis keuhkosyöpää ja kuoli siihen lopulta.

Ei vain oikein jaksa edes yrittää enää kun tietää, että ei onnistu kuitenkaan =/

Vierailija
4/7 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päässyt sillä tavalla lähes kokonan eroon. Eli "polta joka toinen tupakka vaan" -systeemillä. "polta seuraava vasta sitten kun on ihan pakko" Tai polta se tupakka vasta illalla, kun lapset eivät näe.

Tällä tavalla olen saanut harvennettua ja pysynyt siinä. En repsahda enää polttamaan tiheästi, vaikka juhliessa menisi muutama. Tämä tilanne on ollut jo muutaman vuoden.

Vierailija
5/7 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten hän lopetti töissä tupakoinnin. Siihen loppui se.

Vierailija
6/7 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päässyt sillä tavalla lähes kokonan eroon. Eli "polta joka toinen tupakka vaan" -systeemillä. "polta seuraava vasta sitten kun on ihan pakko" Tai polta se tupakka vasta illalla, kun lapset eivät näe.

Tällä tavalla olen saanut harvennettua ja pysynyt siinä. En repsahda enää polttamaan tiheästi, vaikka juhliessa menisi muutama. Tämä tilanne on ollut jo muutaman vuoden.

Tuota en ole kokeillut vielä. Olen lopettanut aina kertaheitolla kuten ollaan neuvottu (korvikkeiden kanssa). Mutta mennyt päin metsään aina.

Tuota voisi itse asiassa kokeilla. Tuntuu "pehmeämmältä" tavalta, sanoi muut mitä tahansa kertalopettamisen puolesta.

Kiitos vinkistä!

Vierailija
7/7 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos päätän, etten polta enää ikinä yhtään tupakkaa enkä ostakaan, niin ajattelen tupakoimista pala kurkussa. Jos toisessa kädessä on olutta, en tarvitse enää toiseen käteen tupakkaa, mutta sitä on oltava talossa :O Tupakkaa tekee muka koko ajan mieli, jos sitä ei ole.

Kun taas tiedän, että voin ihan koska tahansa sen röökin hakea, en haekaan. Siirrän ja siirrän ja unohdan. Tai sitten polta yhden tai neljä ja se jää sihen taas kuukaudeksi.

Kokeile ihan oikeasti vaikka siirtää kynnystä milloin menet polttamaan. Rajoita vaikka päivittäisten tupakoiden määrää seuraavaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi