Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hah, tästä saat pomo!!!

Vierailija
04.01.2012 |

Olen joutunut olemaan poikkeuksellisen paljon nyt marraskuussa ja joulukuussa pois töistä, oikeastaan jo lokakuussakin. Itseni ja jommankumman lapsen takia kun sairasteltu.

No, syy selvisi nyt joululomalla, meillä on perheessä jyllännyt mykoplasma!!

Verikokeessa katsotaan kahta arvoa ja kumpikin koholla.

Nyt sitten 2-3vkon antibioottikuureja meillä kaikilla ja uudet keuhkokuvatkin jne.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On eri asia pomon hätääntyä kaupan kassalle kuin esim. opettajalle?

Vierailija
2/13 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Que sorpresa, suorastaan.

Vai lieneekö yksi ja sama pomo kyseessä, mene ja tiedä, mutta tuo naisen sukupuolielimien nimistöä viljelevä pomo ei ihan viisaalta vaikuta puhumattakaan ekasta, joka ei mukamas ymmärtänyt ap:n pointtia.

Suhtautuminen on molemmilla sellaista luokkaa kuin he ihan varmuuden vuoksi olisivat puolustuskannalla, jos ap vaikka sattuisikin olemaan juuri heidän alaisensa. Hassua. Luulisi johtoasemassa olevien ihmisten kykenevän vähän parempaan suoritukseen anonyyminakin kuin suoltamaan teinipissistekstiä tai olemaan täysin muka-ymmärtämättömiä.

Ap:lta kysyisin vain, että mitä se sinun pomosi on tarkalleen ottaen sinulle sanonut ja/tai tehnyt työpaikallasi?

enkä kyllä todellakaan ymmärtänyt tämän aloituksen ihmeellisen ilkkuvaa asennetta. Hmm...johtuisikohan se siitä, ettei minulla ole tapana kyseenalaistaa alaisteni sairaslomia tai syyllistää niistä? Tai sitten olen tosiaan niin kujalla, niin kujalla...

Toivottavasti sinäkään et ole alaiseni!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran taudilla nyt on nimi eli se on sama mykoplasma, ei sen takia saa olla kuin 3-4 vrk/lapsi pois palkallisesti, loppu on palkatonta. Kyllä se minulle sopii.

Vierailija
4/13 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai lieneekö yksi ja sama pomo kyseessä, mene ja tiedä, mutta tuo naisen sukupuolielimien nimistöä viljelevä pomo ei ihan viisaalta vaikuta puhumattakaan ekasta, joka ei mukamas ymmärtänyt ap:n pointtia.

Suhtautuminen on molemmilla sellaista luokkaa kuin he ihan varmuuden vuoksi olisivat puolustuskannalla, jos ap vaikka sattuisikin olemaan juuri heidän alaisensa. Hassua. Luulisi johtoasemassa olevien ihmisten kykenevän vähän parempaan suoritukseen anonyyminakin kuin suoltamaan teinipissistekstiä tai olemaan täysin muka-ymmärtämättömiä.

Ap:lta kysyisin vain, että mitä se sinun pomosi on tarkalleen ottaen sinulle sanonut ja/tai tehnyt työpaikallasi?

enkä kyllä todellakaan ymmärtänyt tämän aloituksen ihmeellisen ilkkuvaa asennetta. Hmm...johtuisikohan se siitä, ettei minulla ole tapana kyseenalaistaa alaisteni sairaslomia tai syyllistää niistä? Tai sitten olen tosiaan niin kujalla, niin kujalla...

Toivottavasti sinäkään et ole alaiseni!

Jos olen, niin tunnistat minut siitä, etten ole loppuviikosta töissä (siis tänään, torstaina) ja että minulla on vakipaikka. Hurjat vihjeet, eikö? Eli siitä vaan epäilyantennit ojoon ja kuulostelemaan, josko olisinkin vakinaama juuri sinun työmaallasi ja peräti/näin ollen alaisesi.

Oma pomoni on kyllä huolestuttavan usein "niin kujalla, niin kujalla", aivan kuten sinäkin epäilet olevasi, joten pieni mahdollisuus toki on olemassa.

Mitä ap:hen tulee - hänestähän tässä ketjussa kuitenkin on kyse, niin ei hän ilkkunut, eikä hänellä ollut ilkkuvaa asennetta.

Hän vain purki turhautumistaan täällä, koska koki tulleensa turhaan epäillyksi tahallisesta lusmuilsta pomonsa taholta ja oli enemmän kuin iloinen, että sai pitkän ajanjakson jälkeen mustaa valkoisella todisteeksi lääkärikäynnillä, ettei asianlaita ollutkaan kuten pomo *tiesi* sen olevan. Minusta vaikutti siltä, että ap olisi saanut "tuta" jo pidemmän aikaa pomoltaan noista poissaoloistaan. Alaisiaan epäileviä pomoja kun on nykyään joka kulmalla.

Sinä et omien sanojesi mukaan kuuulu heihin, mutta kuitenkin vaikutat olevan hyvin loukkaantunut pelkästään siitä, että pomoja kehdataan arvostella (anonyymisti, vauvapalstalla, hei...). Eihän kritiikki edes osunut sinuun, vaan ap:n omaan esimieheen, joka sinä tuskin olet, koska et kerran omien sanojesi mukaan epäile etkä syyllistä alaisiasi poissaoloista.

Ja kuitenkin toivot samaan hengenvetoon, etten minäkään olisi alaisesi, ap:n tavoin. Hyvänen aika, miten hassua tunteilua ja täysin päätöntä niskojen nakkelua. Annoit itsestäsi epävarman kuvan. Olisit pysynyt aiheessa ja aisoissa loppuun saakka.

Vierailija
5/13 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huominen palkaton päivä, vaikka onkin vapaa.

Vierailija
6/13 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten tämä on pomon syytä tai aikaansaannosta?!

Toivottavasti et ole minun alaiseni!

t. kiva pomo

Vierailija
7/13 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomo suhtautunut nurjasti poissaoloihin, ei kuulema voi "jatkuvasti" olla flunssaa, keuhkoissa paineen tunnetta, viikkoja jatkuvaa yskää yms.

Isken sille nämä mykoplasmatulokset ja oirelistat ja lääkitysarsenaalit nenän eteen!

Ja sen faktan ettei myko välttämättä edes 1 pitkälläkään kuurilla parane, se on aika inha pöpö:/

ap

miten tämä on pomon syytä tai aikaansaannosta?!

Toivottavasti et ole minun alaiseni!

t. kiva pomo

Vierailija
8/13 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millään antibiootilla ei lähde pois.

Ja pakko kehua: päivääkään en sen takia ole ollut pois töistä.

Vierailija
9/13 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muakin vituttais olla sun pomos, joka vitun perheenjäsenen nuhasta saikkarilla ja nuyt sitten vie lisää paukkuu. Thänx gaad mulla on kunnolliset työntekijät eikä tuollaiset jotka iloitsevat sairauksistaan.

Vierailija
10/13 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkanlaskija tarkistaa sairaslomatodistukset.

Vierailija
11/13 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lepo unohtunut ? Mulla kun diagnosoitiin lyötiin myös 3 viikkoa sairaslomaa ja ohjeistettiin olemaan täydellisessä levossa.

Jopa siis niin että lääkäri sanoi että jos puoliso (oli paikalla) voisi varmistaa että pysyn sohvalla tai sängyssä enkä tee mitään kotitöitä edes.

Mulla on ollut 1,5 vuotta mykoplasma

Millään antibiootilla ei lähde pois.

Ja pakko kehua: päivääkään en sen takia ole ollut pois töistä.

Vierailija
12/13 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13/13 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lepo unohtunut ? Mulla kun diagnosoitiin lyötiin myös 3 viikkoa sairaslomaa ja ohjeistettiin olemaan täydellisessä levossa. Jopa siis niin että lääkäri sanoi että jos puoliso (oli paikalla) voisi varmistaa että pysyn sohvalla tai sängyssä enkä tee mitään kotitöitä edes.

Mulla on ollut 1,5 vuotta mykoplasma Millään antibiootilla ei lähde pois. Ja pakko kehua: päivääkään en sen takia ole ollut pois töistä.

Yksikään ei ole kirjoittanut sairaslomaa. Tosin en ole sitä pyytänytkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi