Kysypä omalta lapseltasi mikä on hänen luokkansa pahimman häirikön nimi
Saataisiin ehkä vähän laajempi kattavuus kuin yksittäisten opettajien kertomana.
Mun lapsi vastasi: Tuukka (alakoulu)
Kommentit (54)
juttua narkolepsiaa sairastavasta teiniäidistä JANIKASTA, hänen kumpanistaan, erityisluokan oppilaasta DENNIKSESTÄ (sukunimi Möttönen tms.) ja heidän tyttärestään DAISYSTA. WT. MOT.
daisy ja dennis sopi hyvin, ajattelin eka, että joo isä ei taida olla täysin suomalaisista sukujuurista, mutta sukunimi vihjaisikin sitten enemmän.
pitäisi luotettavien tulosten saamiseksi suhteuttaa tulokset myös ko. nimien YLEISYYTEEN.
Sillä on aika luonnollista, että vaikkapa Niko-nimiset kiusaavat lukumääräisesti useammin kuin vaikka Joel-nimiset, jos heitä on 10 kertaa enemmän..
Eli pitäisi tutkia kiusaavatko jonkin nimiset _suhteessa nimen yleisyyten_ enemmän.
Eipä erityisesti yllätä esimerkiksi Nikojen ja Jerejen yleisyys näillä listoilla, sillä ko. nimet olivat suosikkinimiä tuossa reilut kymmenisen vuotta sitten (ja ihan tilastojen mukaan).
kun selitin, hän vastasi hämmentyneenä, ettei kukaan :) On siis todella kiltti ekaluokka. Kiusaamisesta on valittanut joskus ja niiden lasten nimet on Hekla ja Morits, mutta hekään eivät kuulemma häiritse opetusta koskaan.
kun selitin, hän vastasi hämmentyneenä, ettei kukaan :) On siis todella kiltti ekaluokka. Kiusaamisesta on valittanut joskus ja niiden lasten nimet on Hekla ja Morits, mutta hekään eivät kuulemma häiritse opetusta koskaan.
ole yhtäkään Nikoa, Jereä, Janicaa tai Saraa.
Santeri ja Roope (oikea nimi Robert). Sukunimi tyyliin Möttönen.
Samaa sanoo meidän tyttö 6lk: Karri
aika harvinainen nimi, mielestäni.
Itse ala-astetta 70-80 -luvulla käydessäni rinnakkaisluokalla oli Karri, joka heilui nyrkit
pystyssä kokoajan.
Saataisiin ehkä vähän laajempi kattavuus kuin yksittäisten opettajien kertomana.
Mun lapsi vastasi: Tuukka (alakoulu)
johan nyt on helvetti. Ei se häiriköinti taida lapsen nimestä johtua vaan ihan muista asioista. Ja ei, en tiedä onko mun lapsten nimiä mainittu tässä ketjussa koska en lukenut viestejä. Oletteko aikuisia?
kun aikaisemmassa ketjussa opettaja väitti että tietynnimiset Niko, Jessica tms. olisi niitä häirikkö lapsia...
Minun mielestäni ei voida nimestä päätellä mitään tällaista.
kun aikaisemmassa ketjussa opettaja väitti että tietynnimiset Niko, Jessica tms. olisi niitä häirikkö lapsia...
Minun mielestäni ei voida nimestä päätellä mitään tällaista.
Yläkoululainen ei osannut nimetä ketään.
Arno 2lk.
Ja kaikista pahin Kasper.
ja toisen luokalla Joona, alakoulussa molemmat.
Jesse, Leevi ja Ville.