Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäilen että minulla on synnytyksenjälkeinen masennus; mitä minun pitää tehdä?

Vierailija
04.01.2012 |

Vauvani on jo 8kk vanha, mutta nyt tuntuu, että ajatukset toistavat samaa. Mikään ei huvita, elämä on umpikujaa. Elämä tuntuu raskaammalta koko ajan.

Ulkoilen joka päivä ja koitan tehdä jotain omia juttujakin joista pidän. Mutta en ole onnellinen vaan ahdistaa joka ikinen päivä. Mitä mä teen nyt ihan ekaksi, haluan apua!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustele neuvolalääkärille ja ehkä mielialalääkityksestä olisi apua.Imetätkö?Imetys aiheuttaa toisille liian matalan estrogeenitason mikä vähentää aivojen välittäjäaine serotoniinin määrää,josta masennus aiheutuu.Kannattaa myös kysyä keskusteluapua.Vaivasi on hyvin yleinen eikä sitä tarvitse hävetä.

Vierailija
2/4 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...neuvolaan (tai suoraan esim. perheneuvolaan), niin pääset todennäköisesti psykologin juttusille. Ymmärtääkseni valtaosassa kunnista tällaiset asiat pyritään hoitamaan pika puolin, kun äidin ja lapsen hyvinvoinnista on kyse. Näin oli ainakin tässä meidän pk-seudun kunnassa, kun asia oli ajankohtainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveyskeskukseen ja tilaat ajan omalääkärille. Siitä lähtee sitten rullaamaan. Ei jokapäiväinen ahdistus ole normaalia ja siihen on saatavilla apua. Hae apua, älä emmi!

T:kohtalotoveri

Vierailija
4/4 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääset psykologin juttusille, nopastikin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän