Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Luettele rumat kohdat kasvoistasi

Vierailija
04.01.2012 |

Epäilen, että jotain rumaa löytyy jokaisesta.

Tämä siis tuli mieleeni tuosta ketjusta, jossa kirjoittavat uskovat olevansa rumia.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain kauniita ja vähemmän kauniita kohtia mutta todella ruma en ole mistään kohtaa.

Vierailija
2/16 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hörökorvat, jykevä nenä ja leuka, kasvot kapeat, poskipäät olemattomat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisiän akne. Pilaa itseluottamuksen ja koko muun ulkonäön, vaikka muut piirteet olisivat sinällään sopusuhtaisia.

Vierailija
4/16 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ehkä mullakaan mitään susirumia kohtia ole, mutta ne vähemmän kauniit on turhan iso/pitkä nenä (suora sentään on) ja se että naama on ehkä turhan leveä, poskissa vähän ylimääräistä vaikka olen hoikka. Ei pahasti (ei sitä edes ehkä huomaa jos ei osaa katsoa), mutta veikkaan että vanhana omistan sellaiset kivat bulldogin posket. Niin ja sitten olis kiva, jos tuo leuanalus olisi ihan sellainen suora ja kiinteä eikä siinä olisi mitään "porrasta". Sekään ei ole paha mutta kun nyt kysyit :)

Silmät puolestaan ovat kauniit, ja etenkin meikkaamalla saan kyllä itsestäni ihan hyvännäköisen.

Vierailija
5/16 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaat. VInksallaan ja etuhampaat selvästi sisempänä kuin kakkoset. Ei se mikään katastrofi ole, mutta selvästi poikkeus kauniista ja "normaalista".

Nenäkin on absoluuttisella skaalalla hiton iso (pitkä ja korkea)mutta se on minusta enemmän persoonallinen kuin ruma. SIlmät taas on kauniit, isot ja hyvän muotoiset.

Vierailija
6/16 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina ollut epäpuhdas, herkkä ja helposti tulee näppylöitä. Mitään rumaa en kasvoistani löydä vaikka moni kohta voisi olla kauniimpikin. Olen aina halunnut täyteläisemmät huulet.

Vierailija
7/16 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kulmahampaat hieman irti rivistä, samoin toinen ykkönen. Hammaslääkärin mielessä mulla on ihan kauniit hampaat, mutta minusta ne on rumat. Uskallan kuitenkin hymyillä niin, että hampaat näkyy. Ei ehkä pitäisi.

Mulla on myös ruma kohollaan oleva luomi leuan ja alahuulen välissä. En ole saanut aikaiseksi leikkuuttaa sitä pois.

Vierailija
8/16 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihoni on epätasainen väriltään ja rakenteeltaan, kaikenlaista näppylää riittää ja ryppyjä ja veltostumsitakin on jo. Hampaani ovat tummentuneet ja epätasaiset. Nenän selkä on tavallista leveämpi, kaula lyhyt ja veltostunut.

Muuten olen kyllä ihan kaunis :D

Vierailija
9/16 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei juurikaan ole. Eli naama on aika lattana. Mutta ei se oikeesti haittaa. :D

Vierailija
10/16 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen, että jotain rumaa löytyy jokaisesta. Tämä siis tuli mieleeni tuosta ketjusta, jossa kirjoittavat uskovat olevansa rumia.

Sellaista kohtaa ei kasvoissani ole. Olen kasvoiltani kaunis.

Kroppa on sitten asia erikseen.

Vierailija
11/16 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- pyöreä muodoton läskinaama (en ole muuten ylipainoinen)

- roikkuvat silmäluomet

- couperosa eli kestopunainen naama

- vinot ja liian isot hampaat

- kaksoisleuka

Vierailija
12/16 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-silmät

-posket

-leuka

Lisäksi aivan kauheat pussit silmien alla, kananhelttakaula ja korkea otsa.

Sanalla sanoen olen tosi tosi ruma akka.

Vierailija
13/16 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainut rumahinen on tuo valtava finninpentele poskessa. Eiköhän sekin siitä kuole ;)

Vierailija
14/16 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Iho kiiltelee. Se on kyllä väriltään hyvä ja hyvässä kunnossa muutenkin, mutta kiiltää.

- Tummat silmänaluset. Niihin ei tehoa mikään, ne oli jo teininä näkyvissä.

- Keltaiset hampaat. Tämäkin lapsuudesta asti ollut ongelma. Hampaat on suorat (pitkään oiottu) ja ehjät, mutta keltaiset.

- Hymyillessä näkyvät ikenet. Tätä en edes koskaan tajunnut rumaksi ennen kuin AV:lla niin kerrottiin. Ei ne pahasti loista ja ainoastaan oikein leveästi hymyillessä.

Jonkun muun silmään varmaan löytyy vikaa enemmänkin, mutta itse olen naamaani aika tyytyväinen.

Ai niin ja nenä! Se on sivulta päin pitkä ja iso. En vaan muista sitä, koska peilissä se on ihan ok, valokuvat paljastaa totuuden. ;)

Vierailija
15/16 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ainoa ruma kohta, nyt taas on huuli ruvella. :( Muuten olen täysin tyytyväinen naamatauluuni, jos jaksan meikata ja laittautua niin olen jopa ihan kaunis.

Vierailija
16/16 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kirjoittanut ko ketjuun.

Kaunis en millään muotoa ole. Oma mies sanoo söpöksi, mutta johtunee rakkaudesta, eikä siitä että oikeasti olisin söpö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi