Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oi miksi tuo Bulgaria on niin paha lomakohde?

Vierailija
04.01.2012 |

Monissa avauksissa se tulee esille.

Sinä, joka olet sitä mieltä, että EI Bulgarialle niin perustele miksi näin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- turisti vielä kehittymätöntä ja vaara tulla vedätetyksi on liian suuri

- palvelukulttuuri vielä lapsenkengissä

- liikaa venäläisiä

- liikaa örveltäviä ryyppynuoria, joiden loman sisältö on kaataa votkaa kurkuun

- hotellien taso ei vastaa vaatimuksiani

- ja liikaa suomalaisia juntteja, jotka matkustavat vain sinne minne pääsee halvalla ja viina on halpaa myös.

Vierailija
2/5 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halunnut kastaa varvastanikaan Kultahietikolla, kun vedessä lillui useampia terveyssiteitä. Ja neljästä matkalaistesta kolme sai ruokamyrkytyksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan samaa huttua ne turistirysät ovat niissä kuin Bulgariassa.

Bulgariassa on sisämaassa tosi upeita paikkoja - lisäksi pieni maa niin ne on helppo nähdäkin. Jos haluaa rannikolle, niin voi valita vaikka Balchikin, jos ei halua Sunny Beach -tyyliä vaan aidompaa bulgarialaista menoa.

Vierailija
4/5 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä nyt tiedä, miksemme voisi mennä uudelleen.

Okei, Bulgaria junnaa vähän jälkijunassa, mitä tulee asiakaspalveluun ja tasoon noin niinkuin yleensäkin. Toisaalta kyse on myös omasta asenteesta.

Ei mulla ole pahaa sanottavaa. Ihan ok. Töykeintä asiakaspalvelua olen saanut Tallinnassa ;)

Vierailija
5/5 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

turisti vielä kehittymätöntä ja vaara tulla vedätetyksi on liian suuri

*Ei tule vedätetyksi jos on tarkka. Itse olen paljon matkustanut ja kerran on taksi huijannut, se ei tapahtunut Bulgariassa. Riski ei minusta ole sen pienempi/suurempi kun muissakaan maissa.

- palvelukulttuuri vielä lapsenkengissä

*Minä olen ihan hyvää ja ystäväälistä palvelua saanut. Jos kaipaa sellaista limaisen ystävällistä palvelua mitä Kreikassa/Turkissa (varsinkin jos naisporukalla reissussa) niin silloin Bulgaria varmasti on "huono palvelukulttuurin maa".

- liikaa venäläisiä

*Venäläisiä on jonkin verran, mutta ei häiritsevästi. Valitsemalla hotellin oikein, ei heitä ole lainkaan. Enemmän venäläisiin olen tömännyt Suomessa laskettelukeskuksissa ja esim. Serenassa.

- liikaa örveltäviä ryyppynuoria, joiden loman sisältö on kaataa votkaa kurkuun

*Nämä känninuoret ovat niissä halvoissa hotelleissa ja suurin osa Sunny Beachilla. Jos menee parempaan (=kalliimpaan) (perhe)hotelliin ja ei Sunny Beachille ei noitä känninuoria ole.

- hotellien taso ei vastaa vaatimuksiani

*Bulgariassa on ihan hyviä hotelleja, toki jos vertaa Dubain tasoon niin hotellit vaikuttavat huonoilta, mutta ovat ihan hyvätasoisia ja hyvin hoidettuja tavalliseen tasoon nähden, jos vaikka Kreikkaan tmv. vertaa. Hyvä puoli on sekin, että Kreikassa monen hotellin riesa "ei vessapaperia pönttöön" ei ole ongelma Bulgariassa, myöskään (lämpimästä)vedestä ei ole pulaa kuten monissa Kreikan kohteissa.

- ja liikaa suomalaisia juntteja, jotka matkustavat vain sinne minne pääsee halvalla ja viina on halpaa myös

*Edelleen kun valitsee hotellin oikein, ei niitä juntteja tarvitse katsella. Kyllä, Bulgariassa on paljon junttituristeja, mutta he ovat eri hotelleissa missä lapsiperheet joilla vara valita hyvä hotelli.

Esim. tätä hotellia voin suositella:

http://www.finnmatkat.fi/varaa/HotelAbout.aspx?q=d4beeb03878843e89ac6c1…