Onko tämä normaalia, seksistä kyse
mies haluaa tosi harvoin, n. kaksi kertaa kuukaudessa. Silloinkin se on pedanttia toimintaa, eniten häntä huolettaa ettei lakanat likaannu, hän laittaa aina pyyheen alle. Häntä ei kiinnosta oikeasti juuri lainkaan mitä minä haluan, vain mitä hän haluaa. Hänellä on aikaa aina kavereilleen, joiden kanssa on lähes joka ilta. Mitä mieltä?? sitten ei ole aikaa seksiin koska hänellä on aina muita kiireitä. En usko että hän pettää koska seksi ei hnätä juuri kiinnosta. Kärsin puutteessa koska minulla olisi haluja, hän tietää sen, muttei välitä.
Kommentit (15)
tilanne on ollut aina sama, 8 vuotta. Hän pitää pettämistä pahana asiana. Se seksin puuttuminen on kuitenkin nyt vasta alkanut nyppimään kunnolla.
haluaisin vieraisiin mutta pelkään seurauksia.
ap
miehethän aina vinkuu,ettei naiseltaan saa tarpeeksi ja sitten lähtevät retkilleen....Auttaisiko puhuminen? Sanoisit miehelle,mitä haluat ja katsot toteutuuko.
Miehellä tuntuu olevan konkinlainen neuroosi likaisuudesta. Ehkä myös seksin paheellisuudesta? Ehkä hänellä on joku salinen elämä, jossa pervoilee (yksin/yhdessä) ja tuntee huonoa omatuntoa siitä? Ihan pelkältä matalalta vietiltä tuo ei kuulosta.
JOs mies suostuu tekemän asialle jotain, joku seksuaaliterapia voi auttaa. Veikaan kyllä, että ei suostu.
Sinulla on vaihtoehtona jääminen, joko niin, että valitat asiasta turhaan tai sitten hyväksyt. Tai hankit rakastajan. Tai sitten ero.
taas näitä, joko provo tai sitten haetaan av-mammojen lupaa pettämiseen.
Eroa ja sitten olet vapailla markkinoilla. Simppeliä.
Heti suhteen alkuaikojen jälkeen seksi väheni huomattavasti, lasten vauva-aikaan seksiä ei ollut ollenkaan. Mies sanoi jo ennen lapsia, että hän pärjää pitkiä aikoja ilman seksiä.
Yleensä ei innostu minun aloitteesta, itse mahuaa 1-2- kertaa kuussa. Raivostuttavaa, ei auta uhe eikä mikään.
Minäkään en usko että käy vieraissa, se vaan on tuollanen, mutta itse elän jatkuvassa puutteessa
puhtaus on hänelle hyvin tärkeä asia. Seksissäkin hän toteuttaa vain perusjuttuja. Jos hän on ollut sairaana , nini silloinkin hän pitää taukoa jotta tauti ei uusidu. Pikaseksi sohvalla kuulosta hänestä kauhealta ja kai jopa pervolta, olen joskus ehdottanut. Nyt pari kertaa hnä on suosstunut suuseksiin, mitä vähän jo ihmettelen..
ap
Meillä siis tilanne juuri toisinpäin, eli vaimoa ei seksi kiinnosta. Mutta tästähän siis jo keskusteltiin. Siis seksihalujen erot ovat yksi iso syy riitelyyn.
Keksi joku uusi aihe...
Meillä siis tilanne juuri toisinpäin, eli vaimoa ei seksi kiinnosta. Mutta tästähän siis jo keskusteltiin. Siis seksihalujen erot ovat yksi iso syy riitelyyn. Keksi joku uusi aihe...
eikä tämä ole keksittyä. Ehkä outoa teille mutta minulle ihan totta.
Me emme riitele asiasta, olen puhunut siitä hänelle, mutta ei tulosta, joten olen hiljaa koko asiasta.
ap
hän on uskovaisesta perheestä, joten osaksi kai selittyy sillä.
ap
hän on aika ajoin aika mustasukkainenkin.
ap
Jokaiseen ketjuun, jossa puhutaan miehen haluttomuudesta ja seksin vähäisyydestä, tulee monia kirjoittajia, joilla on sama ongelma. Kaksi kertaa kuussa on itse asiassa erittäin usein, monilla seksikertojen välit ovat kuukausia ja joillakin jopa vuosia.
Kaikilla ei viettitoiminta ole yhtä vahvaa, voi olla jotakin hormonitoiminnan juttua tai vastaavaa. Myös henkistä estyneisyyttä, kuten ap:n miehen tapauksessa ilmeisesti. Oma mieheni on myös erittäin estynyt, vaikkei hygienia ole hänelle tärkeää, kuten ap:n miehelle. Mieheni ei esimerkiksi halua/uskalla katsoa minua, kun olen alasti.
Jos mies ei suostu lääkäriin tai seksiterapiaan eikä ap halua elää nykytilanteessa, en näe muuta ratkaisua kuin ero, olettaen, että mahdollisuudet löytää uusi, "parempi" puoliso ovat realistiset. Pitää kuitenkin muistaa, että suo siellä, vetelä täällä. Etenkin 50 ylittäneissä ikäluokissa on paljon miehiä, jotka eivät enää kunnolla pysty,vaikka haluaisivatkin.
minä en halua erota vain seksin puutten takia, aion hakea sitä tyydystä muulta, ajoittain, en ota vakirakastajaa. En hommaa rakastaajaa siis vakiitselleni.
petänkö?