Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millanen se "maailmanloppu" sitten on?

Vierailija
03.01.2012 |

olisko se sellanen kun leffoissa, että vaan osa maailmasta menee asumiskelvottomaksi, tulee kauheita luonnonkatastrofeja kerralla ja suurin osa ihmisistä kuolee vai sellanen että kaikki ihmiset kuolee tai maapallo häviää kokonaan?

siis onko siitä jotakin kerrottu kuinka kävisi jos se tulisi nyt 2012?

kiinnostaa vaan... :)

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sittenhän sen näkee. Vaikka enpä sanoisi uskovani moiseen... toisaalta nykymeno näyttää olevan sitä luokkaa että kohta maailma tuhoutuu...

Vierailija
2/22 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin sen olevan kertapamaus, niin ettei kukaan kerkiäisi tajuta mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en tahdo että maailma loppuisi.. mua on alkanut pelottaa se jonkin verran. Ja ajatus kuolemasta pelottaa ja ahdistaa hirveesti. Kuoleman jälkeinen tyhjyys. Kun ei oo mitään enää. Hyi, että inhottaa.. :(

Vierailija
4/22 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

inhota eikä ahdista, no worries.

Vierailija
5/22 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin eliaikana niitä on ollut _ihan varmasti_ muutamia ja _melko varmasti_ muutamia: seuraavana aamuna on ollut taas pakko nousta sängystä, viedä lapset tarhaan ja raahautua itse työpaikalle.

Vierailija
6/22 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskovat temmataan tuuliin ja pilviin.

Vierailija
7/22 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus tulee takaisin noutamaan omiaan uskovat temmataan tuuliin ja pilviin.

Toivottavasti Hän osaa nyt parantaa lentopelosta kärsiviä yhtä tehokkaasti kuin muuttaa vettä viiniksi edellisellä kerralla.

Vierailija
8/22 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

googlaa ilmestyskirja ja sen selitykset. Tutustu ihan rauhassa. Miksi pelkäät, ethän ole asian kanssa yksin. Koskee meitä kaikkia.

"Ihmiset pelkää, mutta ei ne parannusta tee" :on yksi kohta.

Vierailija
9/22 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus puhui taas kansalle ja sanoi: "Minä olen maailman valo. Se, joka seuraa minua, ei kulje pimeässä, vaan hänellä on elämän valo."

Joh. 8:12

Vierailija
10/22 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
11/22 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..jos ei usko raamatun kertomuksiin tai jumalaan? tai jos on eri uskonnon edustaja? karua ajatella että ihmiset eroteltaisiin uskomusten perusteella.

Vierailija
12/22 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailma pysyy ikuisesti Psalmi 37. Samassa luvussa sanotaan myös, että vain pahat hävitetään! Siis ne, jotka eivät tunne Jumalan tahtoa ja noudata sitä. Vielä sanotaan, että nöyrät perivät maan ja elävät siinä ikuisesti.

Mitä siis uskontekosi osoittavat? Kumpaan ryhmän kuulut? Täytyy sanoa, että ihmiset olisivat paljon onnellisempia jos tavaisivat Raamattua ja miettisivät asioita:))

Ilmestyskirja taas kertoo ketkä pääsevät taivaaseen Jeesuksen kanssa hallitsemaan maata.

Vierailija
13/22 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jumala narsisti? Häntä pitää ihailla ja hänen käskyjä noudattaa. Siinäpä on uskovaiset ihmeissään kun kukaan ei tulekaan pelastamaan hädän hetkellä.

Vierailija
14/22 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma vihaa Jeesuksen omia

18 "Jos maailma vihaa teitä, muistakaa, että ennen teitä se on vihannut minua. 19 Jos te kuuluisitte tähän maailmaan, se rakastaisi teitä, omiaan. Mutta te ette kuulu maailmaan, koska minä olen teidät siitä omikseni valinnut, ja siksi maailma vihaa teitä.

20 "Muistakaa, mitä teille sanoin: ei palvelija ole herraansa suurempi. Jos minua on vainottu, vainotaan teitäkin. Jos minun sanaani on kuultu, kuullaan myös teidän sanaanne. 21 Kaiken tämän ihmiset tekevät teille minun nimeni tähden, siksi etteivät tunne häntä, joka on minut lähettänyt. 22 Jos minä en olisi tullut ja puhunut heille, he eivät olisi syyllisiä, mutta nyt heidän on mahdotonta puolustella syntiään. 23 Joka vihaa minua, vihaa myös Isääni. 24 Ellen olisi tehnyt heidän keskuudessaan tekoja, joita kukaan toinen ei ole tehnyt, he eivät olisi syyllisiä. Mutta nyt he ovat nähneet minun tekoni ja vihaavat sekä minua että Isääni. 25 Näin täytyi käydä, jotta toteutuisi heidän kirjoitustensa sana: 'He ovat syyttä vihanneet minua.'

26 "Te saatte puolustajan; minä lähetän hänet Isän luota. Hän, Totuuden Henki, lähtee Isän luota ja todistaa minusta. 27 Myös te olette minun todistajiani, olettehan olleet kanssani alusta asti.

Vierailija
15/22 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaudellinen, oikeudenmukainen ja armollinen! Jos lukisit Raamattua niin huomaisit mitä hän haluaa antaa ihmisille ja antaakin piakkoin.

Usko minua tähän pahan sallimiseen on pätevät syyt mutta silläkin on määräaika!

Vierailija
16/22 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähän keskusteluun

Vierailija
17/22 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaudellinen, oikeudenmukainen ja armollinen! Jos lukisit Raamattua niin huomaisit mitä hän haluaa antaa ihmisille ja antaakin piakkoin.

Usko minua tähän pahan sallimiseen on pätevät syyt mutta silläkin on määräaika!

rakkautta ja armoa on siinä että "jumala" esim. antaa lasten kuolla? Minusta on ihan typerää että aikuiset ihmiset kuvittelevat ihan tosissaa että on olemassa joku korkeampi voima joka päättää. t.14

Vierailija
18/22 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan tulee pian. Olen niin kyllästynyt nykyiseen menoon, valehdellaan, varastetaan, tapetaan, petetään...minäminäminä jne.

Tyhjyyskin olisi tätä menoa parempaa.

Vierailija
19/22 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei koko maailma voi mihinkään loppua, silloinhan pitäisi avaruudenkin hävitä olemattomiin. Parempi puhua muutoksen ajasta maapallolla; aluksi mennään huonompaan suuntaan mutta lopulta kaikki kääntyy sitten entistä paremmaksi.

Vierailija
20/22 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän maailman hallitsija on S......! Ks. 2.Kor: 4 ja 1.Joh.5:19. Ei siis ole Jumalan syy vaikkakin hän pian poistaa kaiken pahuuden maan päältä.