Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhdetta raastava "missä asumme" - ongelma

Vierailija
03.01.2012 |

Apua! Kysyn nyt teiltä neuvoa miten ratkaista seuraavanlainen tilanne:

4kk sitten suostuin pitkin hampain muuttamaan pois kotipaikkakunnaltani etelä-suomesta tänne itäiseen suomeen, olin äippälomalla silloin ja tarjolla oli vain satunnaista keikkatyötä joten miksikäs ei. Sanoin silloin kyllä että jos en viihdy niin maitojunalla kotiin... Mieheni sai täältä vakityön, missä ei kylläkään viihdy. Nyt minulle tarjottiin unelmieni työpaikkaa (entinen kesätyöni) kotipaikkakunnaltani ja se houkuttaa. Muutenkin inhoan asua täällä, ei ystäviä, ei mitään. Töitäkään ei löydy kuin pienissä pätkissä, ei niin mukavista paikoista. Itse kaipaan kovasti koti seudulleni mutta mies tietenkin tahtoo asua täällä( tämä on hänen kotiseutuaan).

Onko tähän mitään ratkaisua vai oliko pelini menetetty jo silloin kun suostuin tänne itään lähtemään? :/ Meillä joka ilta kovat riidat tästä aiheesta. Kompromissia ei tunnu löytyvän, ja se ei myös tietenkään miellyttäisi kumpaakaan...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jää sinne minne jää jos haluaa. Miksi kummankaan pitäisi uhrautua toisen puolesta, jos ei halua asua samalla paikkakunnalla?

Vierailija
2/2 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuttaminen on niin iso siirto, että nykyisen asuinpaikan kannattaja on todella vahvoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi