Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä minä taas niin mieleni pahoitin kaveri sanoista.

Vierailija
03.01.2012 |

Oon hoitovapaalla ja oltiin anopin ja lasten kanssa kaupungilla. Sattumalta törmättiin mun työkaveriin ja melkein perhetuttuun ja hän alkaa siinä suureen ääneen ihastella meidän kaksvuotiaan silmien väriä.

Miten ne on yhtä kauniin ruskeat ja kuin suoraan isältään perityt.

Sitte katsoo esikoista ja tokaisee. Onpa sulla jännän väriset kirjavat silmät, ei kyllä uskois, et on samoista tarveaineista.

Huomasin, miten anoppi vilkuili altakulmain mua ja tää työ kaveri vielä jatkaa.

Oliks tällä vanhemmalla näin tumma tukka heti syntyessään, vai oliko samanlainen pelavapää, kuin tää pikku vesseli.

Mä sitte vaan siinä jotain ihan hoomoilasena ja nyökyttelin. ARGH!

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit vain sanonut, että eikös vain olekin kauniit silmät ja hiukset kummallakin.

Vierailija
2/43 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se riittää, joten anna vaan sanojen mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuo molemmat muksut on 100% varmasti samoista siemenistä alkunsa saaneet, mutta miks ihmeessä joittenkin jeesustelijoitten mielestä kaiki perheen lapset pitäis olla toistensa kloonattuja kopioita?

Mistä hitosta on tullut tuo luulo, et jos jompi kumpi vanhemmista omaa ruskeet silmät, niin silloin jälkeläisilläkin pitää olla ruskeet, kun eihän se ole mikään sääntö.

Mä oon muutenkin aina jotenkin ujo ja säikky anopin seurassa, joka on hyvin pedantti ja vanhakantainen nainen. Eläkkeellä oleva uskonnon ja filosofian lehtori.

Sitte kun sattuu vielä tämmöisiä tilanteita, niin oon aina ihan hetken hukassa.

Ap.

Vierailija
4/43 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se jotenkin menny niin ettei ruskeasilmäiset voi saada sinisilmäistä lasta..ja jos toinen viel vaalee niiiiin...suosittelen isyystestiä

Vierailija
5/43 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se jotenkin menny niin ettei ruskeasilmäiset voi saada sinisilmäistä lasta..ja jos toinen viel vaalee niiiiin...suosittelen isyystestiä

Suosittelen biologian opintoja :)

Vierailija
6/43 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ap sanonut itse olevansa ruskeasilmäinen.

Vierailija
7/43 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on suvussa jossain sinisilmäisyyttä, niin voi olla pilevä geeni tai alleeli, joka sopivassa kohdassa voi putkahtaa esiin. Sama sille.

Mutta älä turhaan pahoita mieltäs. Jotku vaan töksäyttelee mitä sylki suuhun tuo, vaikka kohteliasta ois kehua kumpaakin... ehkä se pellavapää oli vaan työkaverin mielestä söpömpi. Voin sanoa suoraan, ettei minusta kaikki lapset ole söpöjä, mutta en tietenkään niiden äideille sano. Tiedän ja hyväksyn myös ettei mun lapset oo kaikkien mielestä ihania.

Vierailija
8/43 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei pelota anoppi, uskonto, työkaverit, kommentit lasten silmistä tai vaikka autonne väristä.

MInusta kertomuksessasi ei ollut mitään kauheata, korkeintaan työkaverisi ihmettely on voinut olla hiukan moukkamaista. Yleensä lapsia on tapana ihailla ääneen eikä ihmetellä ulkonäköä, se nyt vain on kohteliasta.

Vierailija
9/43 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muttei asia nyt ihan niinkään ole. Kyllä meitä on kaksi ruskeasilmäistä vanhempaa ja sinisilmäinen lapsi.

Vierailija
10/43 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin mitään pahaa tarkoitti, ihasteli vain, miten lapset voivat olla erilaisia samassa perheessä. Ei varmasti mitään ilkeämielistä tai epäilyä ollut. Ehkä ei vaan ehtinyt harkita kunnolla sanavalintojaan.

Vierailija
11/43 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemalla on vihertävän kirjavat ja niissä jänniä harmaita ja ruskeita säröjä.

Mun isällä, siis lasten ukilla toistuu ihan samat värit silmissään, mut sillä ne on vaan rengasmaisesti.

Nuorimmaisella on pikkuisen vaaleemman ruskeat silmät, kuin isällään, siis mun miehellä, jonka silmät on tummanruskeat.

Mun silmät on taas harmaan vihreät ja niissä on pikkuruisia ruskeita täpliä.

Mulla miehellä on molemmilla maantien värinen ruskee tukka.

Muksuista taas esikoinen on tummatukkainen, mut kuopuksen hiukset on kivan kelertävän vaaleet ja kun sillä on ruskeet silmät ja se veikistelee, niin aina on jotkut ihastelemassa.

No eihän se ihastelu haittaa, kivallehan se tuntuis, jos ei noita iänikuisia jeesustelijoita sattuis aina joukkoon.

Mulla on menkat varmaan alkamassa, kun näitä täällä teille selostan. Jotenkin vaan taas tänään tuntui sille, että mitä hittoa ne kuvittelee ja jaksaa:(

Ap.

Vierailija
12/43 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan ne lukiossa biologiantunnilla opettaa

muttei asia nyt ihan niinkään ole. Kyllä meitä on kaksi ruskeasilmäistä vanhempaa ja sinisilmäinen lapsi.

Ihan puppua on teillä siellä puhuttu. Kaksi sinisilmäistä ei voi saada ruskeasilmäistä lasta, mutta toisinpäin kyllä.

Vierailija
13/43 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit sanonu että olit mielettömissä orgioissa 9kk sitten eikä siitä oikeastaan ole täyttä varmuutta kuka tai ketkä lapsien isät ovat, tyyliin: House

Vierailija
14/43 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä höpötykset omaan arvoonsa ap ja jatka anopin kanssa matkaa

Vierailija
15/43 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan puppua on teillä siellä puhuttu. Kaksi sinisilmäistä ei voi saada ruskeasilmäistä lasta, mutta toisinpäin kyllä.

Vierailija
16/43 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai voi

ai sinisilmäiset voi saada ruskeasilmäisiä? Ei voi. Pitääkö tässä alkaa perimätaulukoita piirtämään.

Vierailija
17/43 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon muutenkin aina jotenkin ujo ja säikky anopin seurassa, joka on hyvin pedantti ja vanhakantainen nainen. Eläkkeellä oleva uskonnon ja filosofian lehtori.

Ehkä anoppisi kurtistelikin kulmiaan tutullesi, joka käyttäytyi huonosti!

Vierailija
18/43 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19/43 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sama mitä joku muu asiasta ajattelee.

Vierailija
20/43 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai voi

ai sinisilmäiset voi saada ruskeasilmäisiä? Ei voi. Pitääkö tässä alkaa perimätaulukoita piirtämään.

on mutkikkaampaa,kuin oppikirjoihin on laadittu,isovanhempien silmienväri vaikuttaa.Tiedän pariskunnan joilla on ruskeasilmäinen lapsi,vaikka heillä molemmilla on siniset silmät.